AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Jeg svetter så lett og syns det er slitsomt. Jeg svetter nok mer nå som det er sommer, men må jeg dusjer hele tiden selv om jeg svetter litt etter en tur med hunden ikveld? Jeg gikk bare i 1 time i nabolaget, og ble ganske svett. Må jeg dusje fordi jeg svettet litt? Jeg dusjer regelmessig, så har god hygiene, og dusjer alltid når jeg har trent eller svettet veldig. Anonymkode: 23809...486
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Jeg blir svett når jeg går tur, fordi har god tempo. Men jeg dusjer ikke når jeg kommer hjem, og det lukter heller ikke. Jeg bare dusjer meg fra magen og ned. Anonymkode: 7aa96...411
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 Dager hvor jeg har «fri» med lite ærender, kanskje gjøre husvask, rydde og hundelufting venter jeg lengst mulig med å dusje fordi da blir hele dagen jevnt aktiv og jeg svetter også lett. Liker å legge meg nydusjet etter slike dager. Jeg kan ta en rask dusj morgen og kveld/ ekstra dusjer mellom der etter hver lille svetteøkt dropper jeg. Med vanlig god hygiene som du skriver - er det nok lite lukt og ubehag å plukke opp fra andre😊 det går nok fint Anonymkode: ed444...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå