AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Noen flere som har opplevd dette? Det er som en slags tics. Det er veldig plagsomt. Før gjorde jeg det sjeldent, men det kommer oftere og oftere. Kaster hodet til venstre, spesielt i stressende situasjoner.. Anonymkode: 5a6cc...d09
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Ja eller hele ansiktet Anonymkode: ca9a0...984
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja eller hele ansiktet Anonymkode: ca9a0...984 Kan du beskrive hvordan det oppleves for deg? ts Anonymkode: 5a6cc...d09
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 Tror det er vanlig, det snakkes ikke så mye om de fysiske reaksjonene man kan få av angst. Er mest fokus på hjertebank og brystsmerter men hele kroppen kan gi reaksjoner. Rykninger, svette, mageverk, hodepine, smerter i kroppen generelt, svimmel, ør, diare, neseblod etc er bare de jeg kom på i farten som jeg har og har hatt. Anonymkode: 1bb06...5dd
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 Rykninger i hodet/nakken er også en kjent bivirkning av medisiner innen psykiatri. Anonymkode: 55dc9...6e2 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tror det er vanlig, det snakkes ikke så mye om de fysiske reaksjonene man kan få av angst. Er mest fokus på hjertebank og brystsmerter men hele kroppen kan gi reaksjoner. Rykninger, svette, mageverk, hodepine, smerter i kroppen generelt, svimmel, ør, diare, neseblod etc er bare de jeg kom på i farten som jeg har og har hatt. Anonymkode: 1bb06...5dd Ja ikke sant! Finner ikke så mye om slike rykninger på nett heller, selv på engelsk, så det snakkes alt for sjeldent om. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Rykninger i hodet/nakken er også en kjent bivirkning av medisiner innen psykiatri. Anonymkode: 55dc9...6e2 Går ikke på medisiner ts Anonymkode: 5a6cc...d09
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #7 Skrevet 13. august 2022 Rykninger som i litt som leamus? Har det over hele hodet. Får det ofte under haka også. Har så mye fysiske symptomer på angst at jeg kan ikke skjønne at det ikke feiler meg noe annet enn angst Anonymkode: 91fc3...cbd
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #8 Skrevet 13. august 2022 Har hatt det i perioder og får det da mot venstre. Det føles kraftig, men er usikker på om det er noen som faktisk ser det. Anonymkode: 7a71c...e74
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #9 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Rykninger som i litt som leamus? Har det over hele hodet. Får det ofte under haka også. Har så mye fysiske symptomer på angst at jeg kan ikke skjønne at det ikke feiler meg noe annet enn angst Anonymkode: 91fc3...cbd Oi det hørtes ikke godt ut! Håper du blir bedre en dag. Nei ikke som i leamus. Mer som om jeg skal se til venstre, hodet slenger seg til siden.. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har hatt det i perioder og får det da mot venstre. Det føles kraftig, men er usikker på om det er noen som faktisk ser det. Anonymkode: 7a71c...e74 Ikke gøy håper du også blir bedre. Til meg er det veldig tydelig og alle merker det.. ts Anonymkode: 5a6cc...d09
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #10 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi det hørtes ikke godt ut! Håper du blir bedre en dag. Nei ikke som i leamus. Mer som om jeg skal se til venstre, hodet slenger seg til siden.. Ikke gøy håper du også blir bedre. Til meg er det veldig tydelig og alle merker det.. ts Anonymkode: 5a6cc...d09 Nei, det er skikkelig ekkelt. Får meg til å tro det er noe alvorlig galt med meg. Har tatt MR av hodet, så ikke noe feil oppi der, men 🙈 Skjer heldigvis ikke like ofte som før, men fortsatt superekkelt og kjører i gang angsten gange 100. Anonymkode: 91fc3...cbd
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #11 Skrevet 13. august 2022 Jeg har slitt med dette hele livet😥ifb med angst, men har det ofte utenom angst også🤔Som barn hadde jeg litt tics. Det er SÅ sosialt hemmende😩 Anonymkode: d75fa...a7b
Lea Skrevet 13. august 2022 #12 Skrevet 13. august 2022 Jeg har det selv og det er så flaut siden alle ser det så godt. Også blir jeg så sliten av å ha tics. Sliten i musklene.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #13 Skrevet 14. august 2022 Lea skrev (8 timer siden): Jeg har det selv og det er så flaut siden alle ser det så godt. Også blir jeg så sliten av å ha tics. Sliten i musklene. Er det pga angst, eller har du det slik hele tiden? jeg isolerer meg veldig pga alle desse tingene😌 Anonymkode: d75fa...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå