HøOmPø Skrevet 12. august 2022 #1 Del Skrevet 12. august 2022 Jeg tenger råd til en gave jeg kan lage klar her i Norge og gi til svigerfar i Kina. Må være lovlig gjennom tollen så ikke mat, te osv. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 12. august 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 12. august 2022 Trenger ikke å sende meg Google tips, har lest de. Vil gjerne ha tips fra folk som vet. B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. august 2022 #3 Del Skrevet 12. august 2022 Marius genser, ostehøvel, troll, elg, selbuvotter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 12. august 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 12. august 2022 (endret) Athena Catalina skrev (10 minutter siden): Marius genser, ostehøvel, troll, elg, selbuvotter.. Så du vil at jeg skal stoppes på grensa med ull, våpen og bein. Lurt 😂 ikke vondt ment, men tollen er ganske streng der ☺️ Endret 12. august 2022 av HøOmPø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 12. august 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 12. august 2022 Vil gjerne ha tips fra kinesere, som vet? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. august 2022 #6 Del Skrevet 12. august 2022 HøOmPø skrev (7 minutter siden): Så du vil at jeg skal stoppes på grensa med ull, våpen og bein. Lurt 😂 ikke vondt ment, men tollen er ganske streng der ☺️ Viste ikke at det var så ekstremt. Men kan ikke mannen din hjelpe med tips? Han er vel kineser siden svigerfar er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 12. august 2022 #7 Del Skrevet 12. august 2022 Athena Catalina skrev (30 minutter siden): Marius genser, ostehøvel, troll, elg, selbuvotter.. Kan man ta med ostehøvel gjennom tollen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 13. august 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 13. august 2022 Tvillingsjel skrev (15 minutter siden): Kan man ta med ostehøvel gjennom tollen? Tviler 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 13. august 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 13. august 2022 Athena Catalina skrev (26 minutter siden): Viste ikke at det var så ekstremt. Men kan ikke mannen din hjelpe med tips? Han er vel kineser siden svigerfar er? Vil gjerne vise respekt til begge uten å spørre. Derfor jeg spør her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 13. august 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 13. august 2022 Men hvis der ikke er kinesisk så ikke svar, vær så snill ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 13. august 2022 #11 Del Skrevet 13. august 2022 (endret) Tvillingsjel skrev (24 minutter siden): Kan man ta med ostehøvel gjennom tollen? Selvsagt kan man det. TS snakker nok om "trollen" (mulig staveleif)... 🤣 "I Kina spiser de (både) hund", tigerpenis og alt innimellom - så ostehøvvvvvvel og noen bein tviler jeg på at de bryr seg om edjith : Kanskje hvalballer kunne være noe, TS. Det skal visst gjøre underverker for erekschjÅnnen Endret 13. august 2022 av AnonymBruker 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 13. august 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden): Selvsagt kan man det. TS snakker nok om "trollen" (mulig staveleif)... 🤣 I Kina spiser de påde hund, og tigerpenis (og alt innimellom)... Jeg vil ha svar på originalt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #13 Del Skrevet 13. august 2022 HøOmPø skrev (1 time siden): Jeg tenger råd til en gave jeg kan lage klar her i Norge og gi til svigerfar i Kina. Må være lovlig gjennom tollen så ikke mat, te osv. Noen tips? Fotobok av dere eller bok med bilder fra Norge. Anonymkode: 61e05...16d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 13. august 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fotobok av dere eller bok med bilder fra Norge. Anonymkode: 61e05...16d Takk for forslaget. Gjentar at jeg gjerne vil ha svar fra noen som er født inn i kulturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #15 Del Skrevet 13. august 2022 HøOmPø skrev (7 timer siden): Tviler 😂 Nå må du slutte å latterliggjøre, med de emojiene dine. Anonymkode: d3cd5...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #16 Del Skrevet 13. august 2022 Det er veldig populært med skandinavisk design. En trefigur av Kaj Bojesen eller hva han heter kan være fint. Eller kanskje noe norsk fin design. Anonymkode: fe4b4...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #17 Del Skrevet 13. august 2022 Svigermor er fra Kina, og hun spør alltid etter omega-3 kapsler. Det er visst vanskelig å få tak i der, og de fra Norge er sunnest. Vet ikke om det er lov å sende gjennom tollen da? Har sendt det gjennom posten før men er flere år siden. Men vi har også reist med det og fått det godkjent før. Ellers hvis du ikke må sende det fra Norge, så har jeg bestilt store blomster buketter osv som hun har fått på døra til bursdag, morsdag osv. Flere kinesiske firma der du bare bestiller på nett og betaler så leverer de det til den adressen du ønsker i Kina Anonymkode: 63e81...9dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #18 Del Skrevet 13. august 2022 Noe som det står Made in China på, det må jo være lov. Anonymkode: d3cd5...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #19 Del Skrevet 13. august 2022 Hva med noe brukskunst som viser noe typisk norsk? F.eks.et pent rosemalt fat/skål? Jeg ga selv et slikt til min utenlandske svigerfar som en gave. Det ble satt stor pris på og står til daglig utstilt i stua. Anonymkode: 23e6f...5d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #20 Del Skrevet 13. august 2022 Anbefaler deg å heller spørre på Reddit, større sjanse for å treffe kinesere der. Anonymkode: 3e50a...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå