Gå til innhold

Alenemor over 40 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som mener at vi bør senke kravene og har det vanskeligere på datingfronten, hvor har dere det i fra?

Er selv over 40 og alenemor til 2 hvor det ene barnet er 4 år, og har truffet mange interessante menn som ønsker noe mer. Problemet er meg selv siden jeg fort mister interessen når menn viser at de vil videre. Er innerst inne litt redd for forhold selv om jeg ønsker det sterkt.

Ville bare avkrefte denne myten om at alenemødre og eldre stiller dårligere blant menn. Dette må kun være fordommer som finnes på KG.

Anonymkode: 38da7...00e

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Men dette vet alle, bortsett fra tre stk i verden. 

Anonymkode: e2360...d5e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme her. Men dette vet alle, bortsett fra tre stk i verden. 

Anonymkode: e2360...d5e

:fnise:

Anonymkode: 28993...8dd

• Liker 1
Skrevet

Har samme erfaring. Unngår automatisk menn som ikke har egen alder oppgitt, de skjønner jeg tror de ser yngre ut og ønsker noen yngre. 

De jeg har møtt har vært både kjekke og oppegående. Det betyr jo ikke at det blir klaff kjærlighetsmessig, men uansett hyggelige menn. Traff drømmen, så kjenner ikke igjen ar man er ferdig når man har tippet 40. 

Anonymkode: f56f8...f16

• Liker 1
Skrevet

Det er bra du sier det! Jeg føler heller ikke at det stemmer slik det påstås her inne; at dersom man er passert en viss alder og man har barn fra før, så er man ikke interresant. 

Jeg opplever heller det motsatte. Mange ganger er menn interesserte og de spør raskt om jeg har barn. Når jeg sier at jeg har 3, så spør de videre og er fortsatt interesserte! Jeg sier naturligvis ifra om at jeg er lykkelig gift, og da er det mange som har sagt at dersom det ikke skulle vare i fremtiden så ønsker de at jeg tar kontakt. 

Anonymkode: 59026...1f1

• Liker 1
Skrevet

Ønsker å gi et håp til nysingle 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er bra du sier det! Jeg føler heller ikke at det stemmer slik det påstås her inne; at dersom man er passert en viss alder og man har barn fra før, så er man ikke interresant. 

Jeg opplever heller det motsatte. Mange ganger er menn interesserte og de spør raskt om jeg har barn. Når jeg sier at jeg har 3, så spør de videre og er fortsatt interesserte! Jeg sier naturligvis ifra om at jeg er lykkelig gift, og da er det mange som har sagt at dersom det ikke skulle vare i fremtiden så ønsker de at jeg tar kontakt. 

Anonymkode: 59026...1f1

Ja har aldri vært borti en mann som har rygget når han hører at jeg er alenemor, tvert i mot.

Tenker det er greit å få avkreftet fordommer som ikke har rot i virkeligheten her inne.

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring også. Ikke vanskelig å finne en ok mann som dame over 40 og med barn, og du trenger slettes ikke gå vesentlig opp i alder og ned i krav. Ikke hør på de få raringene som sier det er forskjellige ting som gjelder for menn og kvinner heller.

Anonymkode: eda39...1c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dere som mener at vi bør senke kravene og har det vanskeligere på datingfronten, hvor har dere det i fra?

Er selv over 40 og alenemor til 2 hvor det ene barnet er 4 år, og har truffet mange interessante menn som ønsker noe mer. Problemet er meg selv siden jeg fort mister interessen når menn viser at de vil videre. Er innerst inne litt redd for forhold selv om jeg ønsker det sterkt.

Ville bare avkrefte denne myten om at alenemødre og eldre stiller dårligere blant menn. Dette må kun være fordommer som finnes på KG.

Over 40 år, ene barnet 4 år...Hvor gammel var du da du fikk dette barnet? Nysgjerrig, litt yngre enn deg og prøver på et siste barn.

Anonymkode: d6996...5da

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Over 40 år, ene barnet 4 år...Hvor gammel var du da du fikk dette barnet? Nysgjerrig, litt yngre enn deg og prøver på et siste barn.

Jeg er ikke TS, men mange får barn i 40 årene. Min mor var 44 når hun fikk meg. En skolevenninne av meg fikk en attpåklatt som 44 åring. Jeg er 45 år nå og ville aldri i verden fått barn så sent, men det er jo opp til hver enkelt. Veldig glad mine barn kommer til å ha flyttet ut lenge før jeg blir pensjonist... 

Anonymkode: 7d60a...f83

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg var 39😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke TS, men mange får barn i 40 årene. Min mor var 44 når hun fikk meg. En skolevenninne av meg fikk en attpåklatt som 44 åring. Jeg er 45 år nå og ville aldri i verden fått barn så sent, men det er jo opp til hver enkelt. Veldig glad mine barn kommer til å ha flyttet ut lenge før jeg blir pensjonist... 

Anonymkode: 7d60a...f83

Ikke mange, kanskje litt mer i Norge men over 35 sliter veldig mange med å bli gravid, og koster 90.000kr for hver gang du prøver. Søsteren min og venninnene hennes hørte på deres "sannhet" og sa de skulle vente til minst 30. Eneste som ble gravid normalt første gang, var fyr hun hadde kjent i en måned og 24 år. Så ville hun ha sammen med dem og sleit, endte så opp med trillinger. Andre måte prøve to ganger.

Selvfølelig ikke et problem å date, er jo etter 30 til 40 menn, stor del av dem begynner å h sex.

Anonymkode: b0793...952

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble sammen med en kvinne over 40 med tre barn. Hun er fantastisk og langt over min liga, noe alle vennene mine og hele familien min er enig i.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er mulig det er en misforståelse her. Om en ikke har problemer med å finne noen som oppfyller egne krav og som er interessert i en selv trenger det ikke være nødvendig å senke noen krav, med mindre disse er uhensiktsmessige. Det er vel heller i tilfeller der en opplever at ingen av de som når opp til ens krav er interesserte i en at en snakker om at det kan være hensiktsmessig å revurdere kravene. 

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på utseende og hvor "ung" du ser ut.  Har en barnløs pen venninne på 50 år som ser 15 år yngre ut, hun har ingen problem med å få voksne menn interessert.  Men har og  bekjent på samme alder eller som er 10 år yngre men har ingen mannetekke fordi de ikke er like pen eller er mye mer overvektig.  Så den brutale virkeligheten er at det er utseende som teller på hvor attraktiv du er også som 40 åring.

Anonymkode: 3bfd5...58f

• Liker 1
Skrevet

Opplever det samme som deg, jeg er ikke interessert i ny så skulle gjerne vite hvor damer som ønsker forhold treffer alle disse mennene som vil ha en date med sex og så slipper man å høre fra dem på noen mnd igjen.....alle menn jeg treffer er forhold desp og er skuffet om en tredje date ikke inkluderer flyttebil.....

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke en myte ellers i samfunnet, det er skapt her inne. 

• Liker 2
Skrevet
pautina skrev (1 minutt siden):

Opplever det samme som deg, jeg er ikke interessert i ny så skulle gjerne vite hvor damer som ønsker forhold treffer alle disse mennene som vil ha en date med sex og så slipper man å høre fra dem på noen mnd igjen.....alle menn jeg treffer er forhold desp og er skuffet om en tredje date ikke inkluderer flyttebil.....

Jeg tror det er noe psykologisk i dette. Menn blir fryktelig oppsatt av å få til noe hvis de merker at dama er uinteressert. Jeg vil tro at hvis du foreslår ekteskap så fordufter de ganske fort.

Anonymkode: 0c159...b48

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror det er noe psykologisk i dette. Menn blir fryktelig oppsatt av å få til noe hvis de merker at dama er uinteressert. Jeg vil tro at hvis du foreslår ekteskap så fordufter de ganske fort.

Anonymkode: 0c159...b48

Jeg mistenker også det der...menn og damer er virkelig ikke skapt for hverandre😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...