AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Jeg har vært sammen med kjæresten min i ett halvt år og vi bor nå sammen. Da vi datet ga jeg uttrykk for at jeg ikke er en fest-person men at jeg ikke har noe imot å ta en fest i ny og ne. Dette virket å falle i smak i starten, men nå er jeg redd for at han mener jeg er kjedelig. Vi blir invitert med ut på ting jevnlig og jeg blir med noen av gangene og andre ganger blir jeg hjemme. Han drar gjerne mens jeg gjerne vil heller tilbringe fredag- og lørdagskveldene sammen i stua med en film. Når han er så sosial av seg og gjerne blir med på en sammenkomst, vil jeg da etterhvert bli altfor kjedelig for han i lengden? Anonymkode: d2f29...749
NiceOrNothing Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har vært sammen med kjæresten min i ett halvt år og vi bor nå sammen. Da vi datet ga jeg uttrykk for at jeg ikke er en fest-person men at jeg ikke har noe imot å ta en fest i ny og ne. Dette virket å falle i smak i starten, men nå er jeg redd for at han mener jeg er kjedelig. Vi blir invitert med ut på ting jevnlig og jeg blir med noen av gangene og andre ganger blir jeg hjemme. Han drar gjerne mens jeg gjerne vil heller tilbringe fredag- og lørdagskveldene sammen i stua med en film. Når han er så sosial av seg og gjerne blir med på en sammenkomst, vil jeg da etterhvert bli altfor kjedelig for han i lengden? Anonymkode: d2f29...749 Nei , han vil bli for kjedelig for DEG . Fint og flott for han å få i pose å sekk. Samboer som venter hjemme , og fri tilgang på sosiale sammenkomster og venner . Den personen jeg er mest bekymret for vil kjede seg i dette forholdet , er deg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 Jeg ser ikke noe problem her. Anonymkode: 757ed...4d0
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 Har kjæresten din gitt uttrykk for at han vil ha deg med på alle sosiale sammenkomster? Kanskje han synes det er deilig å dra alene? Jeg har også en type som ikke liker å feste, men da drar jeg bare alene også får han ekstra tid med kompiser. Det er jo vinn-vinn. Anonymkode: edaff...d7d
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 Det er positivt at han vil ha deg med da 😊 Anonymkode: f78b1...681
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har vært sammen med kjæresten min i ett halvt år og vi bor nå sammen. Da vi datet ga jeg uttrykk for at jeg ikke er en fest-person men at jeg ikke har noe imot å ta en fest i ny og ne. Dette virket å falle i smak i starten, men nå er jeg redd for at han mener jeg er kjedelig. Vi blir invitert med ut på ting jevnlig og jeg blir med noen av gangene og andre ganger blir jeg hjemme. Han drar gjerne mens jeg gjerne vil heller tilbringe fredag- og lørdagskveldene sammen i stua med en film. Når han er så sosial av seg og gjerne blir med på en sammenkomst, vil jeg da etterhvert bli altfor kjedelig for han i lengden? Anonymkode: d2f29...749 Dette høres mer ut som at dere er forskjellige enn at en av dere er kjedelig. Hvis dere har det godt når dere er sammen er ikke dette noe problem. Har gått mye ut med kompiser selv, mens dama har lite behov for å være sosial i helgene. Man blir lei av festing etterhvert også. Viktig at det ikke blir for ofte og at du kan si ifra hvis du synes det går for langt. Hvis dere aldri er sammen på lørdagene er det et dårlig tegn. Det å være sammen med deg og feks se film bør være normalen, og det å fly ut med venner bør være noe som skjer av og til. Anonymkode: 711ab...231 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå