Akryl Skrevet 12. august 2022 #1 Del Skrevet 12. august 2022 Er det mulig? Jeg var nysgjerrig å klarte å holde pusten lenge ved å tette nese og munn. Men hver gang ba mine instinkter slutte med det før jeg nådde til kritisk nivå. Men er det mulig hvis noen prøver å kjøre løpe ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. august 2022 #2 Del Skrevet 12. august 2022 Nei, holder du pusten for lenge begynner du å puste automatisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 12. august 2022 #3 Del Skrevet 12. august 2022 Nei. Du kan klare å besvime, men då må du jo sleppe taket og dermed får du luft igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Del Skrevet 12. august 2022 Nei. Selv om du skulle klare å overstyre de instinktene (noe du ikke vil), vil du uansett miste bevisstheten, og begynne å puste igjen på automatikk. Anonymkode: 6ecbf...790 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Del Skrevet 13. august 2022 Nei. På samme måte som at du ikke klarer å drukne ved å holde hodet under vann. Med det sagt. Har vi en egentlig fri vilje, eller bor vi bare i en lånt kropp vi ikke bestemmer over selv... Anonymkode: f8932...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå