AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Har noen venninner som jeg har kuttet kontakten med, da jeg følte at de tok for mye av tiden min. Det var mye tlf prat, og de hadde behov for å høre om nye oppdateringer i livet mitt hele tiden. De er selvsikre og ikke redde for å si meningene sine, mens jeg er motsatt. Jeg er konfliktsky og jatter med på det meste de sier. Om jeg ikke har tid til å finne på noe, er jeg ikke redd for å si nei. Men føler jeg ikke har den samme selvtilliten/ confidence som dem. Etter et halvt år uten kontakt, savner jeg dem. De fikk meg i godt humør nå som jeg ser tilbake. Forholdet var ikke perfekt, men ikke kjedelig heller. Hva skal jeg gjøre? Ta kontakt eller holde meg til første avgjørelsen? Anonymkode: 22c65...62e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har noen venninner som jeg har kuttet kontakten med, da jeg følte at de tok for mye av tiden min. Det var mye tlf prat, og de hadde behov for å høre om nye oppdateringer i livet mitt hele tiden. De er selvsikre og ikke redde for å si meningene sine, mens jeg er motsatt. Jeg er konfliktsky og jatter med på det meste de sier. Om jeg ikke har tid til å finne på noe, er jeg ikke redd for å si nei. Men føler jeg ikke har den samme selvtilliten/ confidence som dem. Etter et halvt år uten kontakt, savner jeg dem. De fikk meg i godt humør nå som jeg ser tilbake. Forholdet var ikke perfekt, men ikke kjedelig heller. Hva skal jeg gjøre? Ta kontakt eller holde meg til første avgjørelsen? Anonymkode: 22c65...62e Bare å prøve det. Blir det spm , så si du trengte litt tid alene for å sortere litt rundt deg selv. Det er vel ikke langt unna det vel. Anonymkode: 240d9...f03
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 De er toxic, du er en pyse. Har dette forandret seg på halvt år Anonymkode: 22c65...62e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): De er toxic, du er en pyse. Har dette forandret seg på halvt år Anonymkode: 22c65...62e Jeg spør av uvitenhet her, men er alle oppmerksomhetssyke mennesker toxic? Jeg har et par venner som ringer og/eller melder meg daglig. Og jeg er nå veldig stresset av deres behov for oppmerksomhet. Får nesten ikke puste. Har ignorert, blokkert, prøvd å snakke med dem🥺Har ikke lyst å kutte de ut helt, men nå er det begynt å ødelegge dagene mine🙄 Anonymkode: 06704...040
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 Faser du de ut eller sa du fra at du ikke orket lengre. Hvis det er det første er det jo bare å sende ei mld og spør om å møtes? Anonymkode: 79740...3f6
Nøkkelen Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg spør av uvitenhet her, men er alle oppmerksomhetssyke mennesker toxic? Jeg har et par venner som ringer og/eller melder meg daglig. Og jeg er nå veldig stresset av deres behov for oppmerksomhet. Får nesten ikke puste. Har ignorert, blokkert, prøvd å snakke med dem🥺Har ikke lyst å kutte de ut helt, men nå er det begynt å ødelegge dagene mine🙄 Anonymkode: 06704...040 Toxic i den grad at deres behov alltid kommer først.
Nøkkelen Skrevet 13. august 2022 #7 Skrevet 13. august 2022 Nøkkelen skrev (Akkurat nå): Toxic i den grad at deres behov alltid kommer først? Hva om dere ikke kontakter dem først og lar kontakten dø ut ?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #8 Skrevet 13. august 2022 Nøkkelen skrev (56 minutter siden): Jeg sluttet å ta kontakt for ca ett år siden😬 Anonymkode: 06704...040
Nøkkelen Skrevet 13. august 2022 #9 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg sluttet å ta kontakt for ca ett år siden😬 Anonymkode: 06704...040 Hvirdan føler du deg nå da, har du andre venner eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå