AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Jeg har problemer etter to tette styrt fødsler. Men ingen lege anerkjenner at det er et problem, og at det ikke er alvorlig nok. Men det plager meg veldig, og blir trist når de sier det er normalt. Det er også ubehagelig og vondt. Jeg har utfra nhi grad 2. livmorhalsen kommer ofte helt ut, og ligger da å gnir mot undertøyet. Noe som er veldig ubehagelig og vondt. Jeg har også i spiral, så den tråden ligger ofte å stikker i skjedeåpningen noe som er helt for fredelig vondt. Er det håp om operasjon? Offentlig eller privat. Anonymkode: 92c4f...ec1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Smør tykt på slik at du får komme til en gynekolog eller spesialist. Fremfall kan man ikke trene seg bort fra. Det er vevet som er strukket, og ingen muskel. Noe sånt jeg ble fortalt iallefall. Jeg vet ikke hvilken grad jeg hadde (rectocele). Bare jeg fikk overtalt fastlegen var vegen videre så mye greiere. Offentlig her. Venninna mi tok det privat pga forsikring hos arbeidsgiver. Resultatet ble det samme, begge ble fornøyd. Anonymkode: 2856a...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå