Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne en stil etter isolasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har isolert meg i tre år pga depresjon. Er endelig over det verste og vil begynne å kle jeg pent igjen. Før var jeg opptatt av mote, menså falt jeg helt ut pga sykdommen. Ønsker å ha min egen stil, samtidig trendy. Er 27 år gammel. Slank. Føler alle går med mom jeans nå. Men jeg kler det ikke. Tenker litt flare i stedet? Det er vel ikke kjærring? 

Og hva hvis man skal pynte seg i dag? Kan man ikke gå med kjoler og høye hæler lengre? Føler jeg er helt ute av det nå og trenger litt hjelp 😅😃 Hvilke sko kan man feks bruke bortsett fra sneakers? 

Anonymkode: ea321...7c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men så "" skulle det stå. 

Har sett så mange kjerrringtråder her inne at jeg har fått litt noja for det nå merker jeg 🙈🙈

Ts

Skrevet

Gi faen og gå med det du vil

Anonymkode: 43d51...d2a

• Liker 2
Skrevet

Ta på deg noe du liker 🙂 

Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ta på deg noe du liker 🙂 

Takk for svar fra deg og anonym over 🙂 Men jeg vet ikke hva jeg liker 😅 Så det gjør det vanskelig. 

Skrevet

Jeg anbefaler på det sterkeste å sjekke ut Kibbe Body Types på YouTube! Jeg liker Aly Art sine videoer, hun er kjempeflink:

Det beste er å tenke minst mulig på hva alle andre går med, og heller finne ut hva akkurat DU kler. Fargekonseptet med arstider er også veldig nyttig, seasonal colors. 

Jeg sluttet å følge moter for 15 år siden, og har ikke hatt et eneste bomkjøp på flere år nå. :)

Anonymkode: 1d279...3f6

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men så "" skulle det stå. 

Har sett så mange kjerrringtråder her inne at jeg har fått litt noja for det nå merker jeg 🙈🙈

Ts

Moten 2022 er litt sånn «ta på deg det du digger og forlat huset» type mote. Noen går for 00-tall og andre for hekleruter anno 1970. 
Hva med å bare ta en tur i en (brukt)butikk og kjøpe noe? Teste ut ulike ting, se hva du føler deg bra i?

Anonymkode: 6f8d9...38a

• Liker 1
Skrevet

Trodde mom jeans var på vei ut og bootcut på vei inn? Ser en god del unge damer i bootcut iallefall. 

Anonymkode: 47c4c...93e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg anbefaler på det sterkeste å sjekke ut Kibbe Body Types på YouTube! Jeg liker Aly Art sine videoer, hun er kjempeflink:

Det beste er å tenke minst mulig på hva alle andre går med, og heller finne ut hva akkurat DU kler. Fargekonseptet med arstider er også veldig nyttig, seasonal colors. 

Jeg sluttet å følge moter for 15 år siden, og har ikke hatt et eneste bomkjøp på flere år nå. :)

Anonymkode: 1d279...3f6

Takk for svar, skal ta en titt på dette 🙂

Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Trodde mom jeans var på vei ut og bootcut på vei inn? Ser en god del unge damer i bootcut iallefall. 

Anonymkode: 47c4c...93e

Det er godt mulig det 😃 Aner ikke. Blir glad for det hvis det er tilfelle hvert fall 🙂

Ts

• Liker 1
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Har isolert meg i tre år pga depresjon. Er endelig over det verste og vil begynne å kle jeg pent igjen. Før var jeg opptatt av mote, menså falt jeg helt ut pga sykdommen. Ønsker å ha min egen stil, samtidig trendy. Er 27 år gammel. Slank. Føler alle går med mom jeans nå. Men jeg kler det ikke. Tenker litt flare i stedet? Det er vel ikke kjærring? 

Og hva hvis man skal pynte seg i dag? Kan man ikke gå med kjoler og høye hæler lengre? Føler jeg er helt ute av det nå og trenger litt hjelp 😅😃 Hvilke sko kan man feks bruke bortsett fra sneakers? 

Flare er alt annet enn kjærring.

Klarer du å gå med høye hæler så bruk det😊

Anonymkode: 35878...e5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ok, godt å vite 😅😃 Takk for svar. 

Ts

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Nah, 27 er ungt. Kule joggesko 😊 Bedre for foten. Foreslår at du finner en dongeribukse med mye stretch, og kjøp en fasong som passer kroppen din. Par med en hvit t-skjorte.Slår ALDRI feil. Du er fortsatt ung men du er ikke en femtenåring som må ha nøyaktig samme jeans som alle andre for å passe inn liksom.

Du kan jo også se litt på nettet og bokstavelig talt kopiere et par antrekk fra topp til tå. Så har du noe å gå med frem til du finner ut hva som.er "deg". Zalando og lignende nettsider har ofte sånn "Shop looken", med alle plaggene man trenger for å se lik ut. 

Anonymkode: 3fd63...ee1

• Liker 2
Skrevet

Finn de fargene som kler deg, og jobb ut i fra dem. Noen gode basis-plagg i dine farger. Personlig har jeg aldri vært opptatt av mote, alltid hatt min egen stil, så er nok ikke den rette til å råde noen her... Men jeg legger merke til farger, de fargene du kler får deg til å "gløde", de fargene du ikke kler får deg til å bli blek og gusten. Liker du flare, så går du med flare. Kjole og pene sko er vel aldri feil verken til hverdags eller til fest, men det er jo utallige stiler å velge blant der også. Finn de fasongene som kler deg, a-line, innsvinget, tettsittende osv. Framhev dine beste sider. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det er tre år, ikke tredve år. Så mye har virkelig ikke moten forandret seg på denne tiden. 

Anonymkode: b53f0...3ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...