Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert om din kvinnelige samboer følte hun ikke fikk nok sex og spurte rett ut om det er greit hun onanerer i sengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dette føre til at en mann føler seg nyttesløs? Jeg føler ikke jeg får nok sex og vurderer seriøst å ta saken i egne hender og da ikke bak låste dører. Forholdet er supert ellers, men jeg er langt mer ivrig enn han.

Anonymkode: cd3f8...f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe problem da?

Gjør det ofte selv, eller sier til han etter en lang dag med skole, jobb og tre barn - ta deg en ronk. Null stress. 
Jeg sover godt etter en orgasme. Dessuten hender det ofte at han ikke klarer å holde seg da uansett, så det er jo verdt er forsøk om du ønsker mer sex også :) 

Anonymkode: 3340f...7e8

• Liker 9
Skrevet

Hadde det skjedd hadde det blitt mer sex. 

Skrevet

Da tror jeg jeg hadde blitt litt sur 

• Liker 4
Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Da tror jeg jeg hadde blitt litt sur 

Utdyp gjerne. Er nettopp dette jeg frykter nemlig.

• Hjerte 1
Skrevet
Rights skrev (3 minutter siden):

Hadde det skjedd hadde det blitt mer sex. 

Er du kvinne eller mann?

Skrevet

Hvis det handler om ulik sexlyst så tenker jeg det er Ok. 
Men hvis det handler om at han f.eks. er syk eller av andre grunner ikke har overskudd akkurat nå, så synes jeg du heller bør gjøre det i stillhet når du er alene, og ikke demonstrativt midt i ektesengen. 

Anonymkode: 8031f...343

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Mann. Med stor M heldigvis, siden hver setning starter med en stor bokstav. 

Skrevet

Ville ikke ramlet meg inn å spørre om lov, det gjør jeg om jeg har lyst. Selvsagt forutsatt at jeg ikke forstyrrer nattesøvn og slikt. 

Anonymkode: ede15...ef1

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Dette er bare drøyt. Det er like ugreit som å sette seg ned å drite foran et fremmed menneske på gaten. 

Anonymkode: 57e7c...bfd

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det noe problem da?

Gjør det ofte selv, eller sier til han etter en lang dag med skole, jobb og tre barn - ta deg en ronk. Null stress. 
Jeg sover godt etter en orgasme. Dessuten hender det ofte at han ikke klarer å holde seg da uansett, så det er jo verdt er forsøk om du ønsker mer sex også :) 

Anonymkode: 3340f...7e8

Aldri onanert foran han, (annet enn under økten) eller ved han, så dette vil være nytt og ubehagelig. Vet ikke en gang om jeg klarer å gjennomføre det. Aner liksom ikke hva reaksjonen ville vært.

Burde man ta det opp på forhånd?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er bare drøyt. Det er like ugreit som å sette seg ned å drite foran et fremmed menneske på gaten. 

Synes du virkelig det? 

• Liker 9
Skrevet
Rights skrev (7 minutter siden):

Mann. Med stor M heldigvis, siden hver setning starter med en stor bokstav. 

Så bra. Du hadde ikke følt det som om at du ikke dugde? Vil du befale meg å forhøre meg først? Sånn om hvorvidt det er greit eller ei? Eller bare kjøre på?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

😂😂😂

Anonymkode: 1c3d9...9ee

• Liker 6
Skrevet

Det gjør vi ofte, iallfall han hvis jeg ikke gidder sex-null problem

Anonymkode: 1a343...9e7

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det går fint. Hender eg bruker vibrator i senga når han ikkje er keen. Det hender han runker ved siden av meg om morgonen. Så lenge sånt skjer i senga er det vel greitt? 

Anonymkode: fb108...84d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så bra. Du hadde ikke følt det som om at du ikke dugde? Vil du befale meg å forhøre meg først? Sånn om hvorvidt det er greit eller ei? Eller bare kjøre på?

Nei, jeg hadde ikke følt det slik.

Tanken er heller pirrende. 

Tror jeg hadde likt og ikke fått vite noe om det. Og dersom jeg hadde vært i nærheten og fått 'nuss' om dette, så hadde jeg blitt tent og hoppet inn med fjeset først. 

Hei. 

Kan jeg også delta ? Oi faen. Jeg deltar allerede. Let's have fun. 

Er jo tennende å se en kvinne kose med seg selv. 

Meg om det. 

Ingen grunn til og bli sint eller lei seg, folk har forskjellige behov. 

Beste der så samordnes lystene mer. 

Og søt musikk oppstår. 

Md sånn fele og greier. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes du virkelig det? 

Ja. Det hadde føltes som et grovt overtramp av min intimsone og jeg hadde forventet en unnskyldning for det. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Det blir ekstremt hypotetisk, siden her er det jeg som stadig kommer i den situasjonen at hun ikke har lyst på noe, og hun syns det er helt greit at jeg onanerer i senga ved siden av henne. Hvis jeg har tatt det med relativt godt humør.

Hun gjør aldri det samme hvis jeg er der, siden det er praktisk talt utenkelig for meg å ikke ha lyst på sex. 

Anonymkode: 875ac...025

• Hjerte 1
Skrevet

Ser ikke på det som noe problem. Men kan hende jeg hadde kommet å blandet meg litt inn ja😉

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...