Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 2 år, og har enda ikke fått et forhold til familien hans. Det suger fordi han har er kjempe bra forhold til alle i min familie. Vi drar på turer sammen, drar ut å spiser sammen etc. Mens jeg har kun tilbragt kanskje 10 minutter med moren hans på disse to årene, og de bor sammen. Han bor også med brødrene sine, som jeg aldri har møtt. Han har meg aldri på besøk, bare korte besøk og helst når ingen er hjemme. Blir nesten sjalu når han finner på ting med familien sin og jeg ikke er invitert. Når han er invitert på alt med min familie. Det virker ikke som om verken han eller familien hans er interessert i å inkludere meg.. noe som sårer meg, når min familie har gitt han så mye..noen som har vært i lignende situasjoner? 

Anonymkode: 70f4b...789

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så merkelig. Skammer han seg over dem? Er de litt rare?

Anonymkode: b0442...687

• Liker 1
Skrevet

Er kjæresten din muslimsk? 

Skrevet

Selv om du har et godt forhold til dine foreldre, og liker å tilbringe fritiden din sammen med dem behøver ikke det å gjelde for alle andre. Akseptér ar din kjæreste ikke ønsker å bruke fritiden sin sammen med sin mor. Det holder nok med samvær når han bor sammen med henne. Flytt heller fokus over på å finne en leilighet sånn at han får sin frihet. 

Anonymkode: d3d5c...20b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...