AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Jeg har alltid vært en android bruker og hatt Samsung s10 nå i snart 3 år og ønsker nå å prøve Iphone. Valget står mellom å kjøpe Iphone 13 eller Iphone 13 pro. Prisforskjellen er ca 2500 kr i forskjell. Har lest at Iphone 13 pro har lengre batteritid, 120hz skjerm og tar bedre bilder, men den er en del tyngre enn Iphone 13. Iphone 13 tar lengre tid på å lade, har en vanlig 60hz skjerm men er lettere å holde enn 13 pro. Jeg har ganske små hender men vet ikke om det har så mye å si? Noen her som kan anbefale meg hvilken jeg bør gå for? Er den tyng å holde og er den verdt de 2500 kr ekstra? Anonymkode: be08c...116
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har alltid vært en android bruker og hatt Samsung s10 nå i snart 3 år og ønsker nå å prøve Iphone. Valget står mellom å kjøpe Iphone 13 eller Iphone 13 pro. Prisforskjellen er ca 2500 kr i forskjell. Har lest at Iphone 13 pro har lengre batteritid, 120hz skjerm og tar bedre bilder, men den er en del tyngre enn Iphone 13. Iphone 13 tar lengre tid på å lade, har en vanlig 60hz skjerm men er lettere å holde enn 13 pro. Jeg har ganske små hender men vet ikke om det har så mye å si? Noen her som kan anbefale meg hvilken jeg bør gå for? Er den tyng å holde og er den verdt de 2500 kr ekstra? Anonymkode: be08c...116 Det kommer jo helt an på hvor kravstor du er forøvrig og/eller opptatt av statussymbol. Jeg har feks en gammel IPhone SE og fornøyd med den:) Og IPhone 13 ville vært helt unødvendig for meg. Ihvertfall IPhone 13 Pro😅 Anonymkode: d9cb0...f16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå