Gå til innhold

Iphone 13 eller Iphone 13 pro?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært en android bruker og hatt Samsung s10 nå i snart 3 år og ønsker nå å prøve Iphone. Valget står mellom å kjøpe Iphone 13 eller Iphone 13 pro. 

Prisforskjellen er ca 2500 kr i forskjell. Har lest at Iphone 13 pro har lengre batteritid, 120hz skjerm og tar bedre bilder, men den er en del tyngre enn Iphone 13. Iphone 13 tar lengre tid på å lade, har en vanlig 60hz skjerm men er lettere å holde enn 13 pro. Jeg har ganske små hender men vet ikke om det har så mye å si?  Noen her som kan anbefale meg hvilken jeg bør gå for? Er den tyng å holde og er den verdt de 2500 kr ekstra? 

Anonymkode: be08c...116

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har alltid vært en android bruker og hatt Samsung s10 nå i snart 3 år og ønsker nå å prøve Iphone. Valget står mellom å kjøpe Iphone 13 eller Iphone 13 pro. 

Prisforskjellen er ca 2500 kr i forskjell. Har lest at Iphone 13 pro har lengre batteritid, 120hz skjerm og tar bedre bilder, men den er en del tyngre enn Iphone 13. Iphone 13 tar lengre tid på å lade, har en vanlig 60hz skjerm men er lettere å holde enn 13 pro. Jeg har ganske små hender men vet ikke om det har så mye å si?  Noen her som kan anbefale meg hvilken jeg bør gå for? Er den tyng å holde og er den verdt de 2500 kr ekstra? 

Anonymkode: be08c...116

Det kommer jo helt an på hvor kravstor du er forøvrig og/eller opptatt av statussymbol.

Jeg har feks en gammel IPhone SE og  fornøyd med den:) Og IPhone 13 ville vært helt unødvendig for meg. Ihvertfall IPhone 13 Pro😅 

Anonymkode: d9cb0...f16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...