AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Er godt voksen og etter overgangsalderen har vekta økt betraktelig. Har satt inn tiltak nå, og vekta er på vei ned igjen. Skal sies at jeg må jobbe mye hardere for å gå ned i vekt nå enn da jeg var yngre. Fikk en såkalt pæreform da jeg bikket 45, og selv om vekta er på vei ned, så er ikke midjemålet mitt det. Har alltid hørt at magefett er det første som forsvinner, men det stemmer i hvertfall ikke på meg. Mine lovehandles er like stor som før. Hvor mistet du fett først? Og er det egentlig sant det at magemålet er det første som minker? Anonymkode: 946ed...480
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 Er ikke det veldig individuelt? Jeg mistet først og mest rundt midja, og det som sitter på rumpa og lår er som støpt. Jeg gikk ned 15 kilo og ned fra XL til M i overdel, men buksestørrelsen er som før. Anonymkode: b466f...8f2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 Det forsvinner litt overalt. Så det går vekk individuelt på kroppen. kan ikke styre hvor fettet forsvinner. Anonymkode: 7062d...0e2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Det er forskjellig på folk. Jeg pleier å miste mest rundt magen også blir jeg tynnere i ansiktet. Anonymkode: ce631...cc1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 Det er som flere nevner individuelt, men alle mister innvollsfett og fett fra bukhulen og spesielt rundt leveren aller først. Det er trolig dette folk merker som midjeresultater. Anonymkode: 1e9be...6c8 1
Gjest MissWoodville Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 Hos meg forsvinner det fra rumpen og overarmene først. Eller i hvert fall samtidig med midjen. Midjen er ikke spesielt slank uansett, har ikke en typisk timeglass fasong.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #7 Skrevet 13. august 2022 Jeg merket det også mest på midjemålet først. Etter å ha gått ned fra bmi 27 til 20,5 så har midjen, ansiktet og overkroppen definitivt blitt slankest. Mens lårene ikke har blitt så slanke som overkroppen. Men har brukt målebånd, å det har forsvunnet cm over alt 😊 Anonymkode: 9f150...98e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #8 Skrevet 13. august 2022 Midjen, brystene og ansiktet først. Rumpa har blitt litt mindre også og egentlig litt overalt. Anonymkode: 89493...d7f 1
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2022 #9 Skrevet 15. august 2022 Mage først her, ellers litt jevnt overalt. 20 kg. På alt fra fingre til lår liksom. Helt til slutt en del fra brystene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå