Gå til innhold

Vektnedgang - hvor forsvinner fettet først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er godt voksen og etter overgangsalderen har vekta økt betraktelig. Har satt inn tiltak nå, og vekta er på vei ned igjen. Skal sies at jeg må jobbe mye hardere for å gå ned i vekt nå enn da jeg var yngre.

Fikk en såkalt pæreform da jeg bikket 45, og selv om vekta er på vei ned, så er ikke midjemålet mitt det.

Har alltid hørt at magefett er det første som forsvinner, men det stemmer i hvertfall ikke på meg. Mine lovehandles er like stor som før.  Hvor mistet du fett først? Og er det egentlig sant det at magemålet er det første som minker?

Anonymkode: 946ed...480

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det veldig individuelt? Jeg mistet først og mest rundt midja, og det som sitter på rumpa og lår er som støpt. Jeg gikk ned 15 kilo og ned fra XL til M i overdel, men buksestørrelsen er som før.

Anonymkode: b466f...8f2

Skrevet

Det forsvinner litt overalt. Så det går vekk individuelt på kroppen. kan ikke styre hvor fettet forsvinner.

Anonymkode: 7062d...0e2

• Liker 1
Skrevet

Det er forskjellig på folk. Jeg pleier å miste mest rundt magen også blir jeg tynnere i ansiktet. 

Anonymkode: ce631...cc1

Skrevet

Det er som flere nevner individuelt, men alle mister innvollsfett og fett fra bukhulen og spesielt rundt leveren aller først. 

Det er trolig dette folk merker som midjeresultater. 

Anonymkode: 1e9be...6c8

• Liker 1
Gjest MissWoodville
Skrevet

Hos meg forsvinner det fra rumpen og overarmene først. Eller i hvert fall samtidig med midjen. Midjen er ikke spesielt slank uansett, har ikke en typisk timeglass fasong.

Skrevet

Jeg merket det også mest på midjemålet først.

Etter å ha gått ned fra bmi 27 til 20,5 så har midjen, ansiktet og overkroppen definitivt blitt slankest. Mens lårene ikke har blitt så slanke som overkroppen. Men har brukt målebånd, å det har forsvunnet cm over alt 😊

Anonymkode: 9f150...98e

Skrevet

Midjen, brystene og ansiktet først. Rumpa har blitt litt mindre også og egentlig litt overalt. 

Anonymkode: 89493...d7f

• Liker 1
Skrevet

Mage først her, ellers litt jevnt overalt. 20 kg. På alt fra fingre til lår liksom. Helt til slutt en del fra brystene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...