AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Vet ikke helt hva jeg vill frem til, men siden jeg har vært ufrivillig singel en del år nå og hatt veldig manko på sex, nærhet og intimitet, så får jeg en veldig dårlig følelse i kroppen når jeg ser alle de flotte kvinnen og parrene ute i sommer sola. Føler alle lykkes og har noe som jeg mangler på en måte. Flere single som får denne følelsen? Hvordan snu tankene og ikke la dette påvirke meg så negativt? Noen tips? Anonymkode: 29551...378 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 Samme her. Har aldri hatt sex og alle jenter har avvist meg. Blir deprimert av å se hvor pene damer er når jeg ikke har sjans på noen. Anonymkode: f6833...a28 1
MapleSirup Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 Det finnes noen for alle. Det kan ta tid å finne noen og man må gjerne utfordre seg selv i prosessen. Lykke til. 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Samme her. Har aldri hatt sex og alle jenter har avvist meg. Blir deprimert av å se hvor pene damer er når jeg ikke har sjans på noen. Anonymkode: f6833...a28 Men går du bare etter de pene da? Anonymkode: 0fd02...fe6 10 2
Ford3000 Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 Skjønner det er flere enn min bestevenn som sliter med det. Han syns det er så vondt å bli avvist gang på gang, tør knapt nærme seg kvinner nå, og får vondt av å se alle par og flotte damer rundt seg. Han har vært single i mange år og har en livsituasjon som ikke akkurat roper suksess. Han har derimot mange gode kvaliteter som en kvinne kunne satt pris på, bare han selv kommer seg opp og ut av det hullet han har gravd for seg selv. En meget deprimert kar. Han håper en kvinne kan plukke han opp og gi han livsgnisten tilbake, men tror det er litt som jeg så i en annen tråd, at man må kunne trives i sitt eget selskap for å kunne trives sammen med andre. Enig med MapleSirup, det finnes noen for alle. Plutselig dukker vedkommende opp som er den rette for en. Et smil, positiv innstilling og ikke et så stort fokus på hva man mangler og ikke har hatt på lenge. 7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Skrevet 12. august 2022 Ja føler veldig på det samme.Blir litt "sjalu".Når alle koser seg ute,med kjærstene sine eller venner for den saks skyld også.Har venniner,men di bor langt unna. Anonymkode: d8a1f...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #7 Skrevet 12. august 2022 Ja, det er mange pene damer der ute, men om du ikke er spesielt pen selv, så må du senke kravene dine. That's life! Jeg også synes det er masse kjekke typer rundt om kring men jeg innser at noen har jeg sjangs på og noen ikke.Jeg har ikke sjangs på de aller kjekkeste. Men jeg graver meg ikke ned i selvmedlidenhet av den grunn. Jeg går på date med de som vil ha meg :-) Anonymkode: 1bffb...5dc 3 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men går du bare etter de pene da? Anonymkode: 0fd02...fe6 Hvorfor skulle man gå etter noe annet? Anonymkode: c1a11...e39 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #9 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor skulle man gå etter noe annet? Anonymkode: c1a11...e39 Man har ikke sjans på de pene hvis man ikke er i samme liga selv. Det må folk innse, og slutte å sikle etter de uoppnåelige. Anonymkode: 686e1...277 13 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #10 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor skulle man gå etter noe annet? Anonymkode: c1a11...e39 Hvis du liker de pene så må du slippe dem fri. Anonymkode: a9ffc...b11 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #11 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor skulle man gå etter noe annet? Anonymkode: c1a11...e39 Vel, en kompis av mannen min var singel i over 15år fordi han bare siklet etter de smellfine damene og er hverken pen, kjekk eller har de beste holdningene. Han måtte til slutt til Thailand for å finne seg en kone. (Men etter barn nr 1 er født, ligger han på enerom for det er visst vanlig i Thailand at mødrene deler seng med barna) H Anonymkode: 864d9...20b 9
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #12 Skrevet 13. august 2022 Jeg er også singel, ville nok ikke gå etter noen jeg ikke anser som pen, men det betyr ikke at jeg er veldig kresen. Men generelt sett er langt mindre kresen enn damer er. Menn vil foreksekmpel vurder at de fleste kvinner som over gjennomsnittlig pen. For kvinner er det motsatt,så generelt sett så er ikke men for kresene. Anonymkode: d99e2...d8f 1 1
Helene1982 Skrevet 13. august 2022 #13 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er også singel, ville nok ikke gå etter noen jeg ikke anser som pen, men det betyr ikke at jeg er veldig kresen. Men generelt sett er langt mindre kresen enn damer er. Menn vil foreksekmpel vurder at de fleste kvinner som over gjennomsnittlig pen. For kvinner er det motsatt,så generelt sett så er ikke men for kresene. Anonymkode: d99e2...d8f AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er også singel, ville nok ikke gå etter noen jeg ikke anser som pen, men det betyr ikke at jeg er veldig kresen. Men generelt sett er langt mindre kresen enn damer er. Menn vil foreksekmpel vurder at de fleste kvinner som over gjennomsnittlig pen. For kvinner er det motsatt,så generelt sett så er ikke men for kresene. Anonymkode: d99e2...d8f jeg aner ikke hvorfor jeg blir overrasket over hvor mange som legger ut statistikk, og regner med at ingen sjekker. Dette er en studentundersøkelse. og i størrelse med at jeg hadde spurt alle i et selskap hva de mente om en ting. Ingen vitenskaplig verdi – overhodet. Og dette:Del 2 av skoleprosjektet var å finne ut om det er mest attraktivt å være lys eller mørk i huden. Jeg regner med at de fleste forstår at dette er "forskning " som ikke bare er slapp og lat, men rasistisk og polariserende. Heldigvis er den utført av en håndfull uvitende tenåringer, men at den spres på nettet som fakta, er bekymringsverdig. 8 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #14 Skrevet 13. august 2022 Helene1982 skrev (1 time siden): jeg aner ikke hvorfor jeg blir overrasket over hvor mange som legger ut statistikk, og regner med at ingen sjekker. Dette er en studentundersøkelse. og i størrelse med at jeg hadde spurt alle i et selskap hva de mente om en ting. Ingen vitenskaplig verdi – overhodet. Og dette:Del 2 av skoleprosjektet var å finne ut om det er mest attraktivt å være lys eller mørk i huden. Jeg regner med at de fleste forstår at dette er "forskning " som ikke bare er slapp og lat, men rasistisk og polariserende. Heldigvis er den utført av en håndfull uvitende tenåringer, men at den spres på nettet som fakta, er bekymringsverdig. Jaja, vi vet at du ikke liker undersøkelse som bekrefter mye av det menn erfarer og påstår her. Kunne vell kommet med "hardbarket" forskning på temaet, så hadde du vel alikevel klart å prøve bortforklare det. Tall og statistikk på ting som dette krever ikke veldig avansert forsking, bare slik at du er klar over det... Og menn selv har heller ikke behov for å se noe "forskning" , for mange erfarer dette til daglig. Om du tror at disse mennene lyver eller at du undervurder dems erfaringer er jo ditt problem. Men sjekk med en biolog, så vet du hvorfor kvinner er mer kresne. Anonymkode: 29551...378 1
Gjest Luksusbia Skrevet 13. august 2022 #15 Skrevet 13. august 2022 Skjønner at du ser på de peneste, har en kompis som også er sånn. Han har vært singel i 20 år. Han kunne blitt sammen med ei dame, men vil ikke ha noen i hans liga. Det skremmer meg litt. Men han sier selv at han har valgt å være incel og jeg respekterer alltid ærlighet
Helene1982 Skrevet 13. august 2022 #16 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jaja, vi vet at du ikke liker undersøkelse som bekrefter mye av det menn erfarer og påstår her. Kunne vell kommet med "hardbarket" forskning på temaet, så hadde du vel alikevel klart å prøve bortforklare det. Tall og statistikk på ting som dette krever ikke veldig avansert forsking, bare slik at du er klar over det... Og menn selv har heller ikke behov for å se noe "forskning" , for mange erfarer dette til daglig. Om du tror at disse mennene lyver eller at du undervurder dems erfaringer er jo ditt problem. Men sjekk med en biolog, så vet du hvorfor kvinner er mer kresne. Anonymkode: 29551...378 Om du ikke vil at jeg skal lese eller kommentere studiene du legger frem, kan du la være å ta dem med. jeg er også klar for "hardbarket" forskning, om du har noe å dele? Sitat Tall og statistikk på ting som dette krever ikke veldig avansert forsking, bare slik at du er klar over det... Jeg er enig med deg i at det spiller liten rolle hva forskningen sier om dine opplevelser er annerledes enn flertallet. Jeg er egentlig ikke interessert i om menn eller kvinner er mest kresne, men hvorfor noen ønsker å fremheve forskjellene mellom kjønnene (dette gjelder både enkelte kvinner og enkelte menn) i stedet for å hjelpe de som sliter med ensomhet og en følelse av å ikke være god nok. 9
Hill83 Skrevet 13. august 2022 #17 Skrevet 13. august 2022 Er du en 5 er får du ikke en 10 er . Såfremt du ikke er rik . 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #18 Skrevet 13. august 2022 Det var jeg som la fram bildet, Jeg bare googlet rasket og copy pastet første resultat, tok meg ikke tid til å se nærmere på kilden da dette hvirker som en innlysende sannhet for meg. Kvinner har generelt lagt høyere krav til en sexual partner enn det menn har. Men jeg har selvfølgelig ikke noe problem med at du valgte å bruke litt mer tid på å se på kildemateriale. Ser også at du ikke har noe som virker å indikere at menn er de mer kresne. Her er en annen undersøkelse som viser både preferanse for etnisitet og at kvinner i langt mindre grade responder relativt til menn Dating And Race - Color Still Matters - YouTube Online dating app reveals how race matters in romance | Daily Mail Online Anonymkode: d99e2...d8f
Iso1 Skrevet 13. august 2022 #19 Skrevet 13. august 2022 Nei, jeg nyter singellivet, er over 30 og har aldri hatt sex, er ukysset også. Jeg liker ikke folk på den måten til å bli kjæreste med dem. Jeg blir mer sliten, oppgitt og irritert av folk enn forelsket. Har ingen planer om å endre noe som helst heller. Stort og flott Kråkeslott, barn som er redde for å gå forbi i nabolaget og hundre katter er det jeg søker. 1 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #20 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var jeg som la fram bildet, Jeg bare googlet rasket og copy pastet første resultat, tok meg ikke tid til å se nærmere på kilden da dette hvirker som en innlysende sannhet for meg. Kvinner har generelt lagt høyere krav til en sexual partner enn det menn har. Men jeg har selvfølgelig ikke noe problem med at du valgte å bruke litt mer tid på å se på kildemateriale. Ser også at du ikke har noe som virker å indikere at menn er de mer kresne. Her er en annen undersøkelse som viser både preferanse for etnisitet og at kvinner i langt mindre grade responder relativt til menn Dating And Race - Color Still Matters - YouTube Online dating app reveals how race matters in romance | Daily Mail Online Anonymkode: d99e2...d8f Men hva er poenget med slik statistikk uansett? Hvilken rolle spiller det for den som er ufrivillig singel og så eller så mange er mer eller mindre kresne enn vedkommende? Dette får jo ikke han/hun gjort noe med. Om kvinner er mer kresne må det jo også bety at det er flere kvinner enn menn som ikke finner noen, så hvorfor er det aller mest menn som klager på dette? Anonymkode: 6d3b8...65a 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå