Gjest de er jo her Skrevet 24. november 2005 #41 Skrevet 24. november 2005 IQ test Hvor smart er du? Svar på disse spørsmålene om du tør, så får du se! Tell et poeng for hvert riktige svar og se i tabellen hvordan du scorer. 10 Geni 9-10 Over gjennomsnittet 6-8 Normal 3-5 Hmm 1-2 Krev pengene tilbake fra skole undervisningen 0 Hjernedød ←
Malama Skrevet 24. november 2005 #42 Skrevet 24. november 2005 Jeg mente jo hva som gir poeng da... ettesom noen av spørsmålene gir "ja eller nei" som svar, og det blir jo ikke poeng. Kan fint telle poeng for de andre, det er greit nok da
Gjest Miloine Skrevet 24. november 2005 #43 Skrevet 24. november 2005 OK! Her er fasiten: Løsning på IQ test 1. Ja, selvfølgelig har de det. De bare feirer den ikke som i Norge. 2. Man blir bare født en gang. 3. Alle har 28 dager, det er bare det at de andre har flere dager. 4. Nei! Han er død. 5. 70 6. 2 7. 60 minutter 8. 9 9. 0. Moses hadde ikke noen Ark. Det var det Noah som hadde. 10. Kjøtt.
Heisan Skrevet 24. november 2005 #44 Skrevet 24. november 2005 Ja, da får jeg innrømme at jeg er ganske normal, var sikker på at jeg hadde klart 9 , men neida
_Anki_ Skrevet 25. november 2005 #45 Skrevet 25. november 2005 Her er en. Mangler det noe i det følgende? Dette er en helt vanlig gåte. Hvor lang tid vil det ta før du finner ut av det? Det er veldig enkelt - og likevel... Legg hodet i bløt. Tenk grundig over dette. Ta frem alle evnene dine. La hjernecellene kjøre på høygir, men bevar framfor alt roen og det kjølige overblikket. Det kan jo hende at du finner ut av det - en eller annen gang, håper jeg. Ro deg ned, tenk - tenk - tenk, jeg føler med deg. Lykke til.
Gjest Miloine Skrevet 25. november 2005 #47 Skrevet 25. november 2005 En enkel en her: Kristians far har 5 sønner, som heter AC, DC, WC og CD. Men hva heter den femte sønnen? ← Siden trådstarter av denne gaåten ikke har sagt svaret enda, tilater jeg meg å si det! Den femte sønnen heter så klart KRISTIAN.
Ugla Skrevet 29. november 2005 #48 Skrevet 29. november 2005 Siden trådstarter av denne gaåten ikke har sagt svaret enda, tilater jeg meg å si det! Den femte sønnen heter så klart KRISTIAN. ← Det stemmer... Beklager at jeg "stakk av" etter å ha skrevet gåten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå