Gå til innhold

Er inceljegere egentlig en greie?

Anbefalte innlegg

Gjest Dagskiftet
Skrevet

Hvor stort er inceljegerfenomenet? På internettet finner man visse anekdoter om kvinner som jakter på ufsøler (norsk for inceler) og vil bli ufsølens første ligg, men antageligvis er dette veldig få personer. Har dere hørt noe om dette fenomenet som gir en idé av hvor stort det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om noensinne. 

Anonymkode: db013...29b

Skrevet

Har hørt om dette, men vet ikke mer selv. Veldig interessant spørsmål, OP!

Anonymkode: 60e58...363

• Liker 2
Skrevet

Ufsøl??? 🤣🤣🤣, er det etter anbefaling fra språkrådet? 

Anonymkode: 9c7ac...4ed

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Dagskiftet
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ufsøl??? 🤣🤣🤣, er det etter anbefaling fra språkrådet? 

Anonymkode: 9c7ac...4ed

/norgetråden/. De er veldig glade i å unngå engelsk som Språkrådet, men noen ganger gir oversettelsen lite mening. Ufsøl gir mening da

Skrevet

Hender jeg får teften på incels. Jeg kjenner lukten til dem, siden jeg er en incel v.2. Det vil si jeg har oppgradert meg litt, og er hakket over en vanlig incel. Og det gjør meg til en overmann over den ordinære incelen. 

Om jeg får teften på en, når jeg er ute på byen og noe bedugget, kan det hende jeg sniffer meg frem til en og knurrer litt. 

Så ser jeg på han, og viser min overlegenhet. 

Jeg er tross alt steike svær, og kan bare sette meg på 'de', om de skulle finne på noe tull. 

Avslutter det hele med å se dem inn i øynene, for å konstatere at me > you. 

Så går jeg til nærmeste kvinne, og forteller hvor fantastisk mye bedre jeg er enn kjæresten hun evt. har. 

Får aldri napp da. 

Skjønner faen ingen ting. 

Kanskje en v.3 i nærmeste fremtid gjør susen. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Gjest Dagskiftet
Skrevet
1 minutt siden, Rights said:

Hender jeg får teften på incels. Jeg kjenner lukten til dem, siden jeg er en incel v.2. Det vil si jeg har oppgradert meg litt, og er hakket over en vanlig incel. Og det gjør meg til en overmann over den ordinære incelen. 

Om jeg får teften på en, når jeg er ute på byen og noe bedugget, kan det hende jeg sniffer meg frem til en og knurrer litt. 

Jeg er tross alt steike svær, og kan bare sette meg på 'de', om de skulle finne på noe tull. 

Så går jeg til nærmeste kvinne, og forteller hvor fantastisk mye bedre jeg er enn kjæresten hun evt. har. 

Får aldri napp da. 

Det er bare å fortsette å prøve, konge!

Skrevet
Dagskiftet skrev (24 minutter siden):

Hvor stort er inceljegerfenomenet? På internettet finner man visse anekdoter om kvinner som jakter på ufsøler (norsk for inceler) og vil bli ufsølens første ligg, men antageligvis er dette veldig få personer. Har dere hørt noe om dette fenomenet som gir en idé av hvor stort det er?

Nei, det er bare noe du drømmer om. 

Anonymkode: 7829f...e50

• Liker 1
Skrevet
Dagskiftet skrev (11 minutter siden):

/norgetråden/. De er veldig glade i å unngå engelsk som Språkrådet, men noen ganger gir oversettelsen lite mening. Ufsøl gir mening da

Siden du henger på /norgetråden/. Hva betyr "kjeks"? Kan ikke spørre der, siden de bare troller meg.

Anonymkode: 62342...c5a

• Liker 1
Gjest Dagskiftet
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Siden du henger på /norgetråden/. Hva betyr "kjeks"? Kan ikke spørre der, siden de bare troller meg.

Anonymkode: 62342...c5a

Du må henge i miljøet

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er bare noe du drømmer om. 

Anonymkode: 7829f...e50

Haha, det er bare strømmeinnhold jeg leter etter. Også er det bare et morsomt fenomen med kvinner som jakter på ufsøler

Skrevet

Dette må isåfall være bunnslam av jenter isåfall. Kan ikke se for meg at noen som ser bra ut og kan knulle attraktive menn kaste bort tiden sin på en bitter usexy tastaturcowboy.

Anonymkode: e0675...5c8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette må isåfall være bunnslam av jenter isåfall. Kan ikke se for meg at noen som ser bra ut og kan knulle attraktive menn kaste bort tiden sin på en bitter usexy tastaturcowboy.

Jeg er incel og har blitt kalt kjekk før. 

• Hjerte 1
Gjest Dagskiftet
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvis ikke det er noen som tilfeldigvis fikk den fetisjen. Men som jeg leste i A Billion Wicked Thoughts, har kvinner lavere sjanse for å utvikle seksuelle fetisjer, og det høres ut som en veldig usannsynlig fetisj å ha

Skrevet
Dagskiftet skrev (4 minutter siden):

Hvis ikke det er noen som tilfeldigvis fikk den fetisjen. Men som jeg leste i A Billion Wicked Thoughts, har kvinner lavere sjanse for å utvikle seksuelle fetisjer, og det høres ut som en veldig usannsynlig fetisj å ha

Hvite kvinner har fetisj for stor svart kukk

Skrevet

"Ufsøl" - er det kanskje et ordspill på hva som blir et mulig scenario i det øyeblikket en incel skal til å miste sin inceldom?

Anonymkode: 0479d...d65

• Liker 1
Skrevet

Hvite kvinner har fetisj for stor svart kukk

Det er nok mer en fetisj hos visse menn at hvite kvinner har en slik fetisj.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er nok mer en fetisj hos visse menn at hvite kvinner har en slik fetisj.

t. viter

Skrevet

Ordet ufsøl fikk meg til å få lyst til å flagge. Helt klart et bedre ord enn det engelske. 

11/10 til den som står bak. 

Gjest Dagskiftet
Skrevet

t. viter

Jeg har en fetisj for personer som svarer på meldingene til personer som mener at visse menn har en fetisj for at hvite kvinner har en slik fetisj

Skrevet
Rights skrev (41 minutter siden):

Får aldri napp da. 

Ja... v.3 er akkurat det du trenger å oppgradere deg til!

Jeg vil si at du bør gå inn i deg selv å tenke hvor skoen trykker. Hvis det er for at du er stygg så kan man heldigvis gjøre noe med det. Finnes noen kvinner som meg som villig kan vise en incel en god opplevelse og to for å få litt bedre selvtillit, men akkurat deg hadde jeg takket nei til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...