AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Søknadsfristen gikk ut sist søndag. Ikke hørt noe hele uka. Kan jeg regne med at jeg derfor ikke er aktuell for intervju? Statlig stilling. Anonymkode: fc6c3...be6
Gliffy Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 Det kan ta lengre tid. Ring de og spør hvis du er usikker så slipper du å gå og vente 😊
Ullvott Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 Nei, det trenger ikke bety at du er uaktuell. Siden folk fremdeles har sommerferie rundt omkring, eller kanskje akkurat er tilbake på jobb, er det slett ikke sikkert at arbeidsgiver har blitt ferdig med å vurdere søknadene. I det offentlige skal jo både arbeidsgiver og tillitsvalgte delta i intervjuprosessen, så hvis det er mange søkere kan det ta litt tid med utvelgelsen. Gi det (minst) en uke til.
Summeer Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Det varierer. Noen ganger har jeg blitt ringt rett etter at søknaden er sendt inn, andre ganger en uke etter fristen. Når jeg rekrutterer sender jeg fortløpende avslag til de som er helt uaktuelle....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå