AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Jeg har nettopp lagt ut en del bøker på bookis. Lurer litt på hvordan deres erfaringer er med denne tjenesten. Forurensing fagbøker, er det meste som er lagt ut eldre og/eller mer ukjente bøker og forfattere. Tror dere dette er mulig å få solgt, eller selges det mest nye og kjente bøker? Anonymkode: 8bea0...c7c
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Har lagt ut en del bøker, men ikke fått solgt de.. Noen eldre, et par nyere og noen fagbøker. Virker ikke som tjenesten blir mye brukt. Anonymkode: 5621f...35d 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Leter etter noen bøker jeg ønsker meg der, men synes porto+avgifter er ganske dyrt der (nå er jo porto dyrt flere steder). Anonymkode: df187...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Jeg har solgt opptil flere fagbøker der, både til lærerstudie og ingeniørstudie. Min erfaring er at fagbøker går mye fortere enn romaner etc, tror det har med fraktprisen å gjøre, at man skal betale 70kr i frakt for en bok til 20kr liksom.. Leste en artikkel om at Bookis var i fare for å gå konkurs, det er jo en bra tjeneste, men virker ikke som den har makset potensialet sitt. Anonymkode: 55726...2d9 1
Mezzosoprena Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 Jeg har lagt ut en mengde skjønnlitterære bøker der, og har ikke solgt en eneste en. For å få solgt de må man prise veldig lavt (hvis man ikke skal selge veldig sjeldne bøker) og da blir portoen såpass dyr i forhold til hva boka koster at ingen er interessert i å kjøpe. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #6 Skrevet 16. august 2022 Jeg har også forsøkt å legge ut en rekke bøker via denne tjenesten. Men fremdeles ikke fått solgt noen av de jeg har lagt ut. Finn.no ha kanskje flere besøkende? skader vel ikke å forsøke der heller.... Anonymkode: 203ab...5cf 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #7 Skrevet 16. august 2022 Jeg har også lagt ut en del bøker der, ingen respons. De samme ligger på Finn uten noe respons der heller forsåvidt 😅 Har også prøvd å finne bøker jeg ønsker meg gjennom Bookis, men ikke endt opp med å kjøpe noe. Anonymkode: 1b921...38c 1
Akhenaton Skrevet 16. august 2022 #8 Skrevet 16. august 2022 Har bare kjøpt, ikke solgt. Men synes det har funka veldig fint og var skikkelig glad for å få tak i de bøkene jeg kjøpte. Kommer definitivt til å handle mer. Leste også at Bookis sliter med å få hjulene til å gå rundt, så det er fint om folk som er glade i bøker er flinke til å både anbefale tjenesten til andre og bruke den selv. Jeg skal innrømme at jeg vel fortsatt synes det er enda triveligere å handle i en god gammeldags, støvete bruktbutikk, men det er jo ikke alt man finner der, og dessverre er det heller ikke så mange sånne butikker igjen lenger. Bookis burde få lov å overleve, synes jeg. 2
Capazitet Skrevet 20. august 2022 #9 Skrevet 20. august 2022 Har kjøpt 1 bok via Bookis og lagt ut nokre av mine til salgs der utan å få noko særleg napp. Har litt inntrykk av at tenesta blir lite brukt. Synd igrunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå