Gå til innhold

Lukter plutselig kjeller av springvannet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem fra jobb i sted og skulle ta meg et stort glass kaldt vann. Men mens vannet rant syntes jeg plutselig det luktet kjeller. Sånn rå, fuktig gammel kjeller. Slo av vannet og sniffet rundt i alle rom og alle skap i leiligheten men fant ikke mer kjeller-lukt. Gikk tilbake til kjøkkenet for å ta meg noe å drikke, og da jeg skrudde på kranen kom kjellerlukten igjen.
Har fylt et vannglass, men synes ikke det lukter så veldig. Smakte på en bitteliten slurk av vannet og synes det smakte litt annerledes men ikke vondt. Litt annerledes ettersmak, kanskje. Men det kan like gjerne være at jeg innbiller meg ting. Vannet er klart og ikke grumsete.  
Vet at det pågår noe graving mtp. vann og avløp rett i nærheten, men har ikke fått SMS fra kommunen om at det skal være noe rart med vannet. Er vel ingen vits å prøve å ringe kommunen nå på en fredagskveld. 

Tror dere det er trygt å drikke vannet hvis jeg koker det? Eller burde jeg heller kjøpe vann? 
Vil heller være safe enn sorry. Har en kamerat som drakk forurenset drikkevann for ti år siden og som fortsatt sliter med magen, så jeg vil heller overdrive enn å ta sjanser selvom det kanskje ikke er noe feil med vannet. 

Anonymkode: 132b5...89e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt vann

Skrevet

Hvor fort merker man det hvis man drikker dårlig vann? Blir man syk umiddelbart, eller først dagen etter? Tenker å teste å drikke et par slurker for å se om jeg merker noe, men er jo litt dumt hvis man ikke merker noe før lenge etterpå og da har skaden allerede skjedd. 

Anonymkode: 132b5...89e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...