Gå til innhold

Kjøkkenkjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i prosess med å kjøpe kjøkken hos en kjøkkenleverandør. De har gitt oss veldig god service og vi får en bra rabatt på kjøkkenet. Men vask/blandebatteri er dyrt der. Kan kjøpe samme produktene hos andre til 30% mindre, men kvier meg litt for å si at jeg ikke ønsker å kjøpe fra de. Er det frekt når de har vist meg ulike alternativer og ytt service eller er det innafor å kjøpe det fra andre?

Anonymkode: 1ebb5...8dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Er i prosess med å kjøpe kjøkken hos en kjøkkenleverandør. De har gitt oss veldig god service og vi får en bra rabatt på kjøkkenet. Men vask/blandebatteri er dyrt der. Kan kjøpe samme produktene hos andre til 30% mindre, men kvier meg litt for å si at jeg ikke ønsker å kjøpe fra de. Er det frekt når de har vist meg ulike alternativer og ytt service eller er det innafor å kjøpe det fra andre?

Det er helt innafor. Du sier bare "vi skal ikke ha blandebatteri til kjøkkenvasken fra dere da vi har allerede kjøpt det blandebatteriet vi vil ha" :)

Anonymkode: 48fc4...856

• Liker 1
Skrevet

Hvem monterer?

Rørlegger krever gjerne å bruke visse amaturer og utstyr. Har blant annet blitt nektet IKEA utstyr jeg har kjøpt selv, om de skal montere. 

Anonymkode: 2179b...25d

Skrevet

Vi opplevde at eksakt samme hvitevarer (miele) I kjøkkenpakka var mye dyrere enn å kjøpe utenom (selv om de påsto at vi fikk 30%) Vi konfronterte kjøkkenleverandøren med dette og fikk beskjed om at dersom vi kjøpte dette utenom ville ikke garantien gjelde og deres montører ville ikke montere det og vi måtte finne noen eksterne osv.

Dette ble så tungvint at vi sannsynligvis brukte unødvendig mye penger å kjøpe alt samme sted. Selv om de mente at vi fikk rabatter på det ene og det andre...

Skrevet
Solknapp skrev (11 timer siden):

Vi opplevde at eksakt samme hvitevarer (miele) I kjøkkenpakka var mye dyrere enn å kjøpe utenom (selv om de påsto at vi fikk 30%) Vi konfronterte kjøkkenleverandøren med dette og fikk beskjed om at dersom vi kjøpte dette utenom ville ikke garantien gjelde og deres montører ville ikke montere det og vi måtte finne noen eksterne osv.

Dette ble så tungvint at vi sannsynligvis brukte unødvendig mye penger å kjøpe alt samme sted. Selv om de mente at vi fikk rabatter på det ene og det andre...

Ja det er dette jeg frykter. Samtidig, så betaler vi jo ut av hvitøyet for monteringen. Så burde kunne gjøre som vi vil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...