Gå til innhold

Positiv test etter litt tid. erfaring med dette fra dere som har vært gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk negativ graviditetstest, og glemte å kaste den i bosset. Da jeg skulle kaste den litt senere var det kommet strek. Etter en del googling såg jeg at mange har opplevd dette og da faktisk vert gravide. Ble så nysgjerrig at jeg reiste å kjøpte digital. Tok den nettopp. Ikke gravid. Er de digitale testene bankers, slik at jeg da må utelukke at jeg er gravid? Eller kan det hende at hcgnivået er for lavt for den digitale til å fange opp (Urin fra nå i ettermiddag, ikke konsentrert morgenurin, pluss at jeg tester for tidlig, bare 12 dager etter evt unnfangelse)? Vet jo at jeg kan teste igjen senere og finne ut av dette, men vil høre om noen har erfaringer å dele? Alt for lenge å vente til i morgen med ny test 😅 Har jeg et lite håp og klamre meg til? 

Anonymkode: 9dd88...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her vet om du er gravid.

Anonymkode: 61c19...95e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen her vet om du er gravid.

Anonymkode: 61c19...95e

Å? 

Tror du kanskje skjønner hva jeg mener med innlegget mitt viss du legger godviljen til. Ikke så lett alltid selvsagt, men det er mulig 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vet ikke om det med testen du glemte å kaste, men jeg fikk positiv digitaltest ca. 15 dager etter unnfangelse selv om den var negativ to dager tidligere, så negativ test så tidlig utelukker på ingen måte graviditet i alle fall. 

Anonymkode: 0c7d9...9ab

Skrevet

Du er gravid. 

Anonymkode: cea0e...202

Skrevet

Test igjen i morgen eller søndag. 

Anonymkode: 73dd6...c81

• Liker 1
Skrevet

Var streken rosa eller grå?

Skrevet

Det skjedde med meg. Positiv test en stund etter den var kastet. Var gravid. 

Anonymkode: 250da...d11

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar 

Ble veldig ivrig, og tok enda en test. Billigmerke fra apoteket, og den var i alle fall klink negativ både innenfor og etter fristen for avlesning 😞

Curlyme skrev (40 minutter siden):

Var streken rosa eller grå?

Blå. Legger ved bilde. 

image.jpg

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar 

Ble veldig ivrig, og tok enda en test. Billigmerke fra apoteket, og den var i alle fall klink negativ både innenfor og etter fristen for avlesning 😞

Blå. Legger ved bilde. 

image.jpg

Disse testene får alltid strek etter fristen når de tørker (selv om denne ser sterkere ut enn mange andre jeg har sett). Ville forholdt meg til at den var negativ innen avlesningsvinduet og testet på nytt med morgenurin om noen dager / om mensen ikke kommer 🤞😊

Anonymkode: c5881...6c2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Disse testene får alltid strek etter fristen når de tørker (selv om denne ser sterkere ut enn mange andre jeg har sett). Ville forholdt meg til at den var negativ innen avlesningsvinduet og testet på nytt med morgenurin om noen dager / om mensen ikke kommer 🤞😊

Anonymkode: c5881...6c2

Ah, okei da så. Var ikke klar over det. Men da er det nok helt sikkert negativ. Tester igjen om noen dager for å være helt sikker. Takk for svar ♥️

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ah, okei da så. Var ikke klar over det. Men da er det nok helt sikkert negativ. Tester igjen om noen dager for å være helt sikker. Takk for svar ♥️

Det bruker dessverre være en del tråder om dette her, så det skjer flere; det kommer en strek når de tørker ut

Anonymkode: dada9...58c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...