Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Fikk innkalling til utralyd i uke 18, men er nå satt tilbake en uke. Kommer derfor til å være i uke 17 når jeg har time. Burde jeg ringe og informere om det? Er det en spesiell grunn for at jeg akkuratt skal inn i uke 18, eller kan jeg gå i uke 17?

Anonymkode: 503c6...14c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fint gå i uke 17

Anonymkode: ed319...882

Skrevet

Det er ultralyden i uke 18 som bestemmer om du er satt tilbake eller ikke. Så det er bare å gå på den timen. 

Anonymkode: cb675...591

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ultralyden i uke 18 som bestemmer om du er satt tilbake eller ikke. Så det er bare å gå på den timen. 

Anonymkode: cb675...591

Ikke hvis man har fått TUL, jeg fikk hvertfall beskjed om at det de så i uke 7 ble utgangspunktet videre…

Anonymkode: 6db1c...a9d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke hvis man har fått TUL, jeg fikk hvertfall beskjed om at det de så i uke 7 ble utgangspunktet videre…

Jeg fikk en termindato på TUL, dette ble endret OUL. Men min TUL var privat da. 

Anonymkode: 36df2...a12

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg fikk en termindato på TUL, dette ble endret OUL. Men min TUL var privat da. 

Anonymkode: 36df2...a12

Skjønner😊 Min var på sykehus.

Skrevet

En uke fra eller til spiller liten rolle. Nesten alle blir jo innkalt basert på menstermin, så det er ikke som om det er bankers at alle andre er i uke 18-19 heller. Dessuten kan du fort bli satt frem igjen også, det skjedde på meg. Ul i uke 18 er mye mer pålitelig til å beregne alder enn tidlig ultralyd. 

Anonymkode: 5106b...ea6

Skrevet

Ble satt en uke tilbake på TUL på sykehuset. Denne ble korrigert en uke fram igjen på OUL. Termin fra OUL er gjeldende, for i denne perioden er de fleste barna like store. 

Anonymkode: 1c6a3...7e9

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner😊 Min var på sykehus.

Jeg hadde tul på sykehus, med samme jm som tok oul. Oul var gjeldene. (Skilte bare 1 dag)

Anonymkode: 6e164...01e

Skrevet

Du er heldig som har fått OUL så tidlig. Jeg hadde ikke ringt. Jeg har fått time i starten av uke 21. Jeg synes det er altfor sent! 

Anonymkode: 642a7...8fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...