AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Ok så er jeg en del overvektig. kroppen bærer preg av å båret fram flere barn hvorav en graviditet var med tvillinger. Har mye heng, strekkmerker cellulitter og kg som jeg har strevd med å få av meg. Har alltid mislikt kroppen, og enda værre etter fødsel. Har begynt på veien mot vektnedgang, og har gått ned 10 kg allerede. Skal ned 10-15 til er planen. Men så har jeg en knullevenn som vet om min usikkerhet. Når vi har sex skal han gi meg godord om hvor mye han liker kroppen min,men det har stikk motsatt effekt, og jeg føler meg styggere enn før. 🙈 Typiske setninger han sier: "Jeg elsker den store myke magen din." "Du er så herlig feit" Elsker de store tykke lårene dine" Den breie rompa di er så deilig. " Få kjenne på de myke store hengepuppene dine" Alle kommentarene påpeker det jeg allerede vet om mine komplekser, og som jeg jobber hardt med å endre. Hvordan si i fra at det rett og slett er turn off for meg når han sier slik, uten å skuffe ham, og uten å virke som ei kjip usikker kjerring? Anonymkode: 4d326...966 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 «Det der er turn off for meg. Jeg ønsker at du sier x og y og z» Du trenger ikke en årsak for å ha de preferansene du har, selvsagt. Dette er en fyr du møter for å ha sex med, ts. Om du ikke får god sex så er han jo bare en kompis. Anonymkode: da602...8d0 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 Hahah seriøst? Hvorfor nevner ham størrelsen din i det hele tatt, her må du bare si ifra til noldusen om at komplimentene blir feilslått når han absolutt skal ha med sånne detaljer Anonymkode: f9c72...664 2
AprilLudgate Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Eh…. Dette er jo bare nedsettende og regelrett fatshaming? Jeg ville bare gjort saken enkel: si ifra på en melding og bytt elsker. Om preferansen hans er tjukke damer hadde han sannsynligvis valgt en god porsjon tjukkere enn deg - og han hadde vel holdt seg til å si at du er deilig osv. 1
Gjest Chroma Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 I alle dager. Det holder lenge å si at du er sexy/deilig/fin uten å kommentere størrelsen. I tillegg vet han at du er veldig usikker, da er det ekstra ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 Jeg ville også spurt meg selv om han gjør det der med vilje, at han kanskje tenner på det å ydmyke deg? Dersom han allerede vet at du har komplekser mener jeg. Anonymkode: eacdb...d58 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #7 Skrevet 13. august 2022 Troller du? Uansett. Hovedproblemet her er din egen usikker. Den forsvinner ikke selv om denne fyren forsvinner. Hva om du logger av KG og kommer deg på gymmen? Legger om kosten? Det er ganske lett å bli fit. Alle kan gjøre det. Ingen grunn til å la være. Eneste som står i veien er at man ikke gidder. Anonymkode: d3e06...277
Isambard Skrevet 13. august 2022 #8 Skrevet 13. august 2022 Jeg tror ikke han mener å shame. Det er nok mer "big is beautiful" tankegang. Jeg regner med at han mener det han sier. Man kan tenne på ulike kropper uten å ha en fetisj. Problemet er at du ikke vil være "big", og da er det ikke så stas at han trekker det frem. Jeg foreslår å ta en ærlig prat og si det akkurat som det er. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå