Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på karpe konsert imorgen, men aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg. Jeg er veldig opptatt av klær og vil føle meg vel hele kvelden. Jeg har gått opp en del i vekt i forhold til hva jeg trives med og det skaper ekstreme problemer til hva jeg skal ha på meg. Jeg hadde et antrekk i hodet som jeg prøvde i sta. Det var helt forferdelig! 

Med tanke på at det er spådd veldig fint vær så ønsker jeg helst å gå i sykkelshorts. Jeg vil gjerne ha noe langermet som overdel, men ikke tettsittende. Har noen noe tips til en kul konsert outfit? (Skal på byen etter konserten)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du på byen i sykkelshorts?

Anonymkode: 91904...7cd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Går du på byen i sykkelshorts?

Anonymkode: 91904...7cd

Ja? Det er vel det det heter? heheh

Ikke sånn ordentlig sykkelshorts med stropper over skuldrene og beskyttelse ved underlivet selvfølgelig

Skrevet
23 hours ago, Kroksven said:

Jeg skal på karpe konsert imorgen, men aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg. Jeg er veldig opptatt av klær og vil føle meg vel hele kvelden. Jeg har gått opp en del i vekt i forhold til hva jeg trives med og det skaper ekstreme problemer til hva jeg skal ha på meg. Jeg hadde et antrekk i hodet som jeg prøvde i sta. Det var helt forferdelig! 

Med tanke på at det er spådd veldig fint vær så ønsker jeg helst å gå i sykkelshorts. Jeg vil gjerne ha noe langermet som overdel, men ikke tettsittende. Har noen noe tips til en kul konsert outfit? (Skal på byen etter konserten)

Sykkelshorts passer ikke på byen synes jeg, men det er opptil deg så klart.

Jeg var på Karpe i går og hadde på meg ganske hullete jeans, sånn kort t-skjorte og stillett sandaler (hadde sitteplass, skulle jeg ha stått hadde jeg hatt sneakers)

Anonymkode: efa23...be3

Skrevet

Den sykkeshortsen så ut som en bokser.  Går folk ut i slikt?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...