Gå til innhold

Årstider i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker best vår og høst. Sommeren er for varm og lys. Vinteren er mørk og deprimerende.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 15.54):

Hvorfor sier folk flest at de ikke liker varme og sommer? Mens mest kulde og regn eller snø?

Jeg er ute året rundt men jeg ser mange mange mange flere folk ute om sommeren enn når det regner? 

Hvis det er sånn at folk flest liker regn, hvorfor er det ikke flest som er ute da? Hvis de faktisk elsker regn og kulde så må de jo være ute også.

Inne om sommeren kan man bare kjøpe kald aircondition på. Så det kan heller ikke være en grunn.

Anonymkode: cf746...29f

Jeg sitter nok mer ute på vinter halvåret enn sommer. Det blit litt for varmt.  På vinteren sitter jeg gjerne ute på verandaen cs 2-3 timer hver dag, så sant det lar seg gjøre. Men ingen ser meg da. Side. Jeg ikke bor tett med folk rundt meg. Kler på meg tar med meg varmt drikke og nyter frisk luft. 

Anonymkode: 0e04d...5d7

• Liker 1
Skrevet

Jeg er skrudd sammen sånn at jeg ikke liker varme. Blir sliten av den. Mange vil ha 24 grader, mens jeg helst vil ha 14. jeg kan gå i t-skjorta og ikke fryse, selv om sidemannen med tre lag og jakke fryser. Er bare sånn jeg er.

Jeg elsker ikke regn når jeg er ute og går, men er veldig glad for det, fordi jeg vet vi trenger det. Regntøy liker jeg ikke å gå med. Men jeg liker bedre temperaturene regnet har med seg.

Aircondition er dritdyrt, ser stygt ut, og forringer luftkvaliteten. Den må renses ofte, og det gidder i hvert fall ikke jeg. Bråker gjør den også. Åpner heller vinduer, og lager deilig gjennomtrekk. Heldigvis skinner ikke sola på min side, så jeg slipper unna den verste drittvarmen. Likevel kan det bli veldig varmt her. Dessverre.

Anonymkode: 50b78...96f

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er skrudd sammen sånn at jeg ikke liker varme. Blir sliten av den. Mange vil ha 24 grader, mens jeg helst vil ha 14. jeg kan gå i t-skjorta og ikke fryse, selv om sidemannen med tre lag og jakke fryser. Er bare sånn jeg er.

Anonymkode: 50b78...96f

Sånn er jeg og 🤝

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å ha det kaldt inne også nekter jeg. Så en skal fryse både inne og ute i sommer. Her er varmepumpen satt opp til 23 grader igjen.

Selv elsker jeg sol og sommer. Jeg er ute uansett vær,hvis en ikke kan være ute når det regner bor en på feil plass.

Hver årstid har sin sjarm egentlig. Men jeg kjenner på en slags sorg i år når det nå går mot høst igjen. Jeg har ikke energi til en lang og mørk høstog vinter. Solen bruker å gi energi. I år regnet sommeren bort.

3i

Anonymkode: 1219c...980

Hos meg er det motsatt. Solen tapper meg for energi. Jeg blir slapp og utilpass. Orker ingenting. Er bare ubehagelig når det blir over 23/24 grader. Noe det har vært i over 2 måneder. Lengter til høsten.

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke den intense varmen på sommeren. Høst, vår og vinter er absolutt å foretrekke. Kulden kan man kle ute, det kan man ikke med varmen. 

Endret av .Fjellmannen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...