AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Del Skrevet 12. august 2022 Hvorfor sier folk flest at de ikke liker varme og sommer? Mens mest kulde og regn eller snø? Jeg er ute året rundt men jeg ser mange mange mange flere folk ute om sommeren enn når det regner? Hvis det er sånn at folk flest liker regn, hvorfor er det ikke flest som er ute da? Hvis de faktisk elsker regn og kulde så må de jo være ute også. Inne om sommeren kan man bare kjøpe kald aircondition på. Så det kan heller ikke være en grunn. Anonymkode: cf746...29f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Del Skrevet 12. august 2022 Jeg liker best sommer og varme selv. Anonymkode: cf746...29f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. august 2022 #3 Del Skrevet 12. august 2022 Jeg liker best, vår og høst. Men har ingenting i mot sommeren. Vinteren liker jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Del Skrevet 12. august 2022 Liker ikke vinter og snø og kulde her heller. Anonymkode: cf746...29f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Del Skrevet 12. august 2022 Det er godt inne-vær når det regner. Er nok det de mener😁 Anonymkode: 0b7f9...bff 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er godt inne-vær når det regner. Er nok det de mener😁 Anonymkode: 0b7f9...bff Men kan man ikke være inne uansett vær? Anonymkode: cf746...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #7 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor sier folk flest at de ikke liker varme og sommer? Mens mest kulde og regn eller snø? Jeg er ute året rundt men jeg ser mange mange mange flere folk ute om sommeren enn når det regner? Hvis det er sånn at folk flest liker regn, hvorfor er det ikke flest som er ute da? Hvis de faktisk elsker regn og kulde så må de jo være ute også. Inne om sommeren kan man bare kjøpe kald aircondition på. Så det kan heller ikke være en grunn. Anonymkode: cf746...29f Hvilke "folk flest" er dette? Ikke folk flest rundt meg, i alle fall. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men kan man ikke være inne uansett vær? Anonymkode: cf746...29f Man kan, men alle som har prøvd vet at du får mye mer tyn for å sitte inne når været er sommerfint enn når det regner, snør og er kaldt. Anonymkode: d5c64...cf9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Del Skrevet 12. august 2022 Jeg liker alle årstider, og er absolutt mest ute om sommeren. Samtidig kan sommeren bli litt intens, med mye forventninger om at alt skal være supert hele tiden. Men så er det ikke alltid supert, og man føler seg ikke så bra når følelsene ikke lever opp til forventningene. Da blir det lettere med de andre årstidene som er uten alt «maset». Anonymkode: d319a...bfe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #9 Del Skrevet 12. august 2022 Aldri hørt noen si noe annet enn det omvendte. Men folk klager på varmen og , gjør det selv, selv om sommeren er favoritten min 😅 Anonymkode: 1233f...419 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #10 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg liker alle årstider, og er absolutt mest ute om sommeren. Samtidig kan sommeren bli litt intens, med mye forventninger om at alt skal være supert hele tiden. Men så er det ikke alltid supert, og man føler seg ikke så bra når følelsene ikke lever opp til forventningene. Da blir det lettere med de andre årstidene som er uten alt «maset». Anonymkode: d319a...bfe Synes det er sånne forventninger uansett årstid. Sliter psykisk selv. Anonymkode: cf746...29f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #11 Del Skrevet 12. august 2022 For meg er sommeren grei hvis det ikke er over 20 grader og kronisk sol. Er mye mer aktiv når det er kjølig, og sover bedre om natta. Regn er bare fint. Tidlig høst og kald vinter er vel mine favoritter. Anonymkode: 8d384...edd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #12 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For meg er sommeren grei hvis det ikke er over 20 grader og kronisk sol. Er mye mer aktiv når det er kjølig, og sover bedre om natta. Regn er bare fint. Tidlig høst og kald vinter er vel mine favoritter. Anonymkode: 8d384...edd Jeg pleier å gå tur sent om kvelden her. Anonymkode: cf746...29f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 12. august 2022 #13 Del Skrevet 12. august 2022 Liker vår og høst best. Når det er vinter foretrekker jeg 5 grader å regn, fremfor kuldegrader og snø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 12. august 2022 #14 Del Skrevet 12. august 2022 Hater sommer og varme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 12. august 2022 #15 Del Skrevet 12. august 2022 Jeg elsker sommer og varme, bare ikke for varmt som 30 grader. De fleste jeg kjenner liker også sommer og varme best. Ingen av de jeg kjenner liker regn. Selv hater jeg vinter og høst, regn og snø. Årstidene virus og sykdommer øker mest😡 Mest av alt hater jeg regn. Blir bare sur og mer deprimert i regnvær og mørke/grå dager. Skulle vært sommer hele året😍Så vi kan gå ute med lite klær, sole oss, bade, ha det gøy, og lyst ute til langt på kveld/natt. Hater når det blir tidlig mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #16 Del Skrevet 12. august 2022 Jeg er veldig glad i høst, vinter, kalde temperaturer og regn. Men selv om jeg liker det, så betyr det ikke at jeg vil være ute. Jeg liker meg inne. Men sommeren er varm og lus. Jeg har varmepumpe på kjøling. Men det lager en litt kald stemning inne, så føler jeg må ha på teppe. Savner varmen fra varmepumpe. Sola som steiker på den lager en fæl varme og ukontrolerbart. Ikke minst er det alt for lyst til å gjøre det jeg liker best. Tv, serier, gaming. Jeg har lyst å se Prey på Disney+, men det er en mørk film, og det er for lyst til at jeg kan se noe. Jeg sto opp 04:15 i dag, og det blir for seint å sette den på når det endelig er mørkt nok. Jeg liker kulden og mørket. Men jeg liker å være inne mens det er kaldt og mørkt ute. Anonymkode: ae257...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #17 Del Skrevet 12. august 2022 Har aldri hørt noe om at "folk flest" ikke liker sommer og sol, det er vel heller motsatt. Jeg er glad i alle årstidene, spesielt overgangsperiodene når en årstid slutter og en en annen begynner. Alle årstidene har sin skjønnhet, som gjør at de mer slitsomme sidene er til å holde ut. Jeg skal innrømme at jeg ikke tåler varme så godt, men det er pga. mine egne plager. Passer nok best til det jeg er vokst opp i, på grensa mellom kaldtemperert og polar klima. Anonymkode: 37a0e...8fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #18 Del Skrevet 12. august 2022 Jeg liker alle årstidene, at det er et skifte. Liker nok vår og sommer best men ville ikke likt meg et sted det er sommer året rundt. Liker alle årstidene, vinteren minst om det blir for kaldt. Men alle årstidene har sin sjarm ♥️ Anonymkode: ae696...0e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #19 Del Skrevet 13. august 2022 Elsker sommeren, men liker fra rundt 1 april til rundt 1 november, de fleste år. Vinteren er grusom. Anonymkode: 5c7ea...4b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #20 Del Skrevet 14. august 2022 Å ha det kaldt inne også nekter jeg. Så en skal fryse både inne og ute i sommer. Her er varmepumpen satt opp til 23 grader igjen. Selv elsker jeg sol og sommer. Jeg er ute uansett vær,hvis en ikke kan være ute når det regner bor en på feil plass. Hver årstid har sin sjarm egentlig. Men jeg kjenner på en slags sorg i år når det nå går mot høst igjen. Jeg har ikke energi til en lang og mørk høstog vinter. Solen bruker å gi energi. I år regnet sommeren bort. 3i Anonymkode: 1219c...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå