AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Jeg er en stor jente, 19 år og har omsider våget med ut på datingmarkedet. Jeg vet jeg er "ansiktspen", men jeg har et noen begrensninger sammenlignet med andre ansiktspene 19-åringer. Jeg er stor. Veldig stor. Årsakene er en annen post, men jeg vet hva både en chubby chaser, en feeder og en fat admirer er. Og de er også på Tinder. Jeg tenkte lenge at menn som liker damer som er i min "vektklasse" liker det at jeg har store pupper, kanskje den svære rumpa er fristende, eller at det kan være noe med både lår som er kraftige og mine brede hofter. Men hva får jeg mest spørsmål om, eller hva liker de best når de faktisk møter meg og vi koser? Magen. Kommer praten inn på det intime får jeg alltid spørsmålet om å sende et bilde av min mage. Sitter vi og koser hjemme, så havnet hendene hans på magen min, som strykes og klipes på. Så hva er greia? Hva er det et bilde av magen eller et stryk på vomma mi som gjør deg så tent? 🤔 Anonymkode: 125f1...d39 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 Tror ikke det er helt riktig å gå ut fra at alle menn som liker store damer er helt spesielt opptatt av magen. (Er nok både mannen og hennes mage det kommer an på.) Selv tenner jeg vel mer på alt det andre og kanskje mer opplagte som du nevner. Men generelt tror jeg de som liker store damer liker at kroppen er myk og god å kose med og klemme. Kanskje de er mer "kosete" enn gjennomsnittet også, og lanskje mer enn andre opptatt av hvordan en kropp føles å berøre og kose med. Det gjelder i alle fall meg. Så tror det er nesten så enkelt som det at når du erfarer at han liker å kose med magen, er det fordi han syns den er deilig å kose med...fordi den er mye mykt å kose med. Ellers må du vel spørre direkte han det gjelder... Anonymkode: dbba0...dd8 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ellers må du vel spørre direkte han det gjelder... Ser bare en klar rød tråd på 5 forskjellige menn. De har egentlig alle vært relativt slanke også, kun han ene har vært overvektig selv, men han var også den som var minst opptatt av mage, selv om han gang på gang kommenterte hvor fine strekkmerkene på magen min var. Jeg mener jo ikke menn generelt som liker store damer. Men mer av den typen som selv sier de kun tiltrekkes store, og gjerne såpass store som meg selv. Ser på sider som Stufferdb eller BBW Chan, så ser du jo den ene store magen etter den andre. Det er jo tydeligvis det sånne chubby chasers og feeders liker best? Anonymkode: 125f1...d39 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Forøvrig, det er ikke sjarmerende når den første meldingen er: "Få se magen din, og fortell meg hva du spiser i løpet av en dag🐷". Anonymkode: 125f1...d39 6 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Forøvrig, det er ikke sjarmerende når den første meldingen er: "Få se magen din, og fortell meg hva du spiser i løpet av en dag🐷". Anonymkode: 125f1...d39 Det er jeg enig i, det sier vel noe om at de er langt over på fetisj-siden her. Anonymkode: dbba0...dd8 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jeg enig i, det sier vel noe om at de er langt over på fetisj-siden her. Anonymkode: dbba0...dd8 Nettopp. Det er litt det jeg tenker grensen mellom preferanse for store damer, og ren fetisj. Men akkurat på området mage, så virker de nesten like "besatt". Jeg kan gjerne være sammen med en mann som både vil mate meg som foreplay eller som vil se meg veie meg, men om han ville at jeg skulle grynte og stå på alle fire mens jeg spiser, da blir det for drøyt 😮 Anonymkode: 125f1...d39 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #7 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ser bare en klar rød tråd på 5 forskjellige menn. De har egentlig alle vært relativt slanke også, kun han ene har vært overvektig selv, men han var også den som var minst opptatt av mage, selv om han gang på gang kommenterte hvor fine strekkmerkene på magen min var. Jeg mener jo ikke menn generelt som liker store damer. Men mer av den typen som selv sier de kun tiltrekkes store, og gjerne såpass store som meg selv. Ser på sider som Stufferdb eller BBW Chan, så ser du jo den ene store magen etter den andre. Det er jo tydeligvis det sånne chubby chasers og feeders liker best? Anonymkode: 125f1...d39 Det er jo noen som har fetisj på det da, akkurat sånn som med andre fetisjer. I hvert fall hvis de gjør det så tydelig😳: AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Forøvrig, det er ikke sjarmerende når den første meldingen er: "Få se magen din, og fortell meg hva du spiser i løpet av en dag🐷". Æsj, bare sykt respektløst og ekkelt.. Bare blokker sånne. Anonymkode: 2155a...588 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Skrevet 12. august 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Nettopp. Det er litt det jeg tenker grensen mellom preferanse for store damer, og ren fetisj. Men akkurat på området mage, så virker de nesten like "besatt". Jeg kan gjerne være sammen med en mann som både vil mate meg som foreplay eller som vil se meg veie meg, men om han ville at jeg skulle grynte og stå på alle fire mens jeg spiser, da blir det for drøyt 😮 Anonymkode: 125f1...d39 Jeg kan jo virkelig bare snakke for meg selv, og selv om jeg har hatt noen (jeg vil si "litt") store kjærester har det vært HELT normale forhold uten sprø/syke ting som har handlet spesielt om deres kropper. De har heller ikke vært type veldig store. Den største av eksene må jeg fortsatt bare gjette på hva veide, kan ikke huske at det ble snakk om det på de fire årene vi bodde sammen eller at vi i det hele tatt hadde noen badevekt. Litt over hundre, kanskje. Men det var virkelig bare aldri noe som ble rart for noen av oss med våre nokså ulike kropper. Og kan si det samme om kona og meg nå. Ingen av forholdene jeg har vært i har liksom "handlet om kropp" på noen måte. Det har bare vært to som likte hverandre og ble glad i hverandre. Det er en forskjell der. Så jeg tror det er klart at "menn som liker store damer" ikke er helt sånn eller helt sånn. Noen har klare grenser for hvor store damer de i det hele tatt kan like, andre er mer "jo større jo bedre". Og det er vel da det ikke er akkurat greit lenger. Og hvis du faktisk er (jeg mener det ikke vondt!) veldig stor kan det hende at det er flere av fetisj-typene som viser interesse, og færre av de med en mer harmløs preferanse for "større" damer. Har jo ikke selv opplevd den siden av det som du opplever da jeg selv er normalvektig mann, men kan forstå at det nok dessverre for noen av dere store damer er mulig å rote seg borti noen litt forstyrra menn der ute. Det virker som du er bevisst på dette, og det er jo en bra ting. Sett dine egne grenser. Anonymkode: dbba0...dd8 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #9 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Nettopp. Det er litt det jeg tenker grensen mellom preferanse for store damer, og ren fetisj. Men akkurat på området mage, så virker de nesten like "besatt". Jeg kan gjerne være sammen med en mann som både vil mate meg som foreplay eller som vil se meg veie meg, men om han ville at jeg skulle grynte og stå på alle fire mens jeg spiser, da blir det for drøyt 😮 Anonymkode: 125f1...d39 Syns alt det der var drøyt jeg 🤢 Anonymkode: 04a62...ac1 2 1
AprilLudgate Skrevet 12. august 2022 #10 Skrevet 12. august 2022 Jeg tror det handler om at veldig stor mage er selve «beviset» på (alvorlig) fedme? Det er jo trist å si, men jeg tror de du treffer på er fettfetisjister. De ønsker ikke å være sammen med deg/ha sex om du går ned i vekt. Det å like ting chunky er jo en ting, men de går nok sjeldent spesifikt for veldig store, og de maser ikke om å få se bilde av en kroppsdel. Dette blir jo som å rette seg mot en anorektisk person og be om å få bilde av håndledd/krageben. Ekstremt usunn holdning. Sil dem ut 🤷♀️ 2 2
Blåjojo Skrevet 12. august 2022 #11 Skrevet 12. august 2022 Da jeg møtte min samboer var jeg en del større enn det jeg er nå. Han fortalte tidlig at han likte store damer, og at de kunne ikke bli stor nok. Men han hadde en enormt respektfull måte å tilnærme seg kroppen min på. Spurte blandt annet om jeg var komfortabel med at han tok på magen min, og såg ikke på noe av det der som en selvfølge. Gav også masse komplimenter for lår, rompe, overarmer og mage. Så trygger meg på den måten på at han virkelig likte det. Men han sier at det ikke bare er for at magen er myk at han liker den. Det er også noe med helheten og formene som gjør at han tenner på meg. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #12 Skrevet 12. august 2022 Jeg er sammen med en so liker store folk jeg var feit allerede da jeg møtte vedkommende jeg elsker p være feit og liker store damer men vil ikke gjøre de feite liker bare den myke kroppen men jeg liker også å være feit selv så jeg er blitt feita opp og trives med å være feit men er jo ulemper Anonymkode: 9483a...fe8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #13 Skrevet 12. august 2022 Jeg kan godt like litt tjukke damer visst jeg synes de er tiltrekkende ellers, og et søtt ansikt kan veie opp for mye annet. Men for at jeg skal finne en tjukk dame attraktiv så må formene være riktige, det betyr at jeg må like midje hofte ratio. Det vil si en del tynnere rundt midjen enn hoften, samtidig må brystene være større enn magen. Større overkropp enn hofter, eller om de er like stor det liker jeg ikke uansett vektklasse. Nei jeg går ikke spesiellt etter tjukke damer, men jeg utelukker de ikke. Anonymkode: 7bd28...972 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #14 Skrevet 12. august 2022 Merkelig psykologi bak feeder-tankegangen. Handler det om makt og avhengighet eller hva er greia? Anonymkode: 4f939...457
AprilLudgate Skrevet 12. august 2022 #15 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg kan godt like litt tjukke damer visst jeg synes de er tiltrekkende ellers, og et søtt ansikt kan veie opp for mye annet. Men for at jeg skal finne en tjukk dame attraktiv så må formene være riktige, det betyr at jeg må like midje hofte ratio. Det vil si en del tynnere rundt midjen enn hoften, samtidig må brystene være større enn magen. Større overkropp enn hofter, eller om de er like stor det liker jeg ikke uansett vektklasse. Nei jeg går ikke spesiellt etter tjukke damer, men jeg utelukker de ikke. Anonymkode: 7bd28...972 TS spurte ikke om dine krav til kvinnekroppen. Dette er dessuten så langt fra inclusive og respektfullt som man kommer. 4
AprilLudgate Skrevet 12. august 2022 #16 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Merkelig psykologi bak feeder-tankegangen. Handler det om makt og avhengighet eller hva er greia? Anonymkode: 4f939...457 Er jo en form for mishandling. 3 1
jabx Skrevet 12. august 2022 #17 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Merkelig psykologi bak feeder-tankegangen. Handler det om makt og avhengighet eller hva er greia? Anonymkode: 4f939...457 Ja, det gjør visst det i stor grad: https://www.thesun.co.uk/fabulous/7729619/fat-festish-fetishism-feeder-relationship/ 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #18 Skrevet 12. august 2022 Men dm tenker ikke på alle sykdommene en kan få med å være så stor. uff er trist. Anonymkode: 9eca4...171
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #19 Skrevet 12. august 2022 DundreMilfin skrev (1 time siden): TS spurte ikke om dine krav til kvinnekroppen. Dette er dessuten så langt fra inclusive og respektfullt som man kommer. Hun spurte heller ikke om din hjelp til å sensurere innhold, eller hjelp til å definere hva hun spurte om. Men jeg tenker at når TS funderer som gjengitt nedenfor, så ønsker hun svar på hvorfor noen finner tjukke damer attraktive, og spesiellt så lurte hun på greia om magen. Jeg tenkte lenge at menn som liker damer som er i min "vektklasse" liker de at jeg har store pupper, kanskje den svære rumpa er fristende, eller at det kan være noe med både lår som er kraftige og mine brede hofter. At du mener det jeg skrev ikke var inkluderende og respektfullt får være din tolkning. Jeg skrev hva jeg mener er attraktivt med tjukke damer, og som med alle damer så tenner jeg på noen universelle ting, blant annet et søtt ansikt, og at hofte/midje ratio er fin. Det siste er faktisk det mest universelle trekket som menn tiltrekkes av. Jeg kunne selvsagt ungått og opplyst om det mest soleklare for å unngå å krenke de som ikke måtte falle innenfor disse kriteriene. Men jeg tror også det er godt nytt for mange overvektige å se at denne effekten er ganske uavhengig av størrelse. Dette er gammelt nytt vitenskapelig sett, sier Røskaft og viser til en undersøkelse Dr. Devandra Singh fra University of Texas publiserte på 1990-tallet, som viste at en ratio på mellom 0,65 og 0,8 var det ideelle hos kvinner. Professor Eivin Røskaft kan også utdype hvorfor akkurat en ratio på 0,7 har denne effekten på menn. - Dette signaliserer sunnhet hos kvinner, når de har denne ratioen er de på sitt mest frukbare. Det er først i puberteten at kvinner utvikler denne ratioen, før det har de ratio på rundt 1. Og når kvinner blir eldre mister de gradvis dette forholdet mellom midje og hofter, og det signaliserer mindre fruktbarhet, forklarer Røskaft. Han legger også til at denne formelen ikke har noe med slankhet å gjøre. - Det har ingenting med størrelse å gjøre, du kan være overvektig og fortsatt ha denne ratioen, og da har det fortsatt den samme effekten, sier Røskaft. Anonymkode: 7bd28...972 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #20 Skrevet 12. august 2022 Synd å høre at du er så stor og så ung. Håper du ikke ødelegger kroppen med den høye vekta. Anonymkode: 5cf33...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå