AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Min kone er smittet, vil jeg også bli smittet? Hun har vært litt små pjusken siden ons kveld. Tror dere jeg slepper unna? Anonymkode: ab019...aa1
HoppeMus Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 Det er ikke sikkert at du blir smittet, det er slikt som med all smitte: Noen får det mens andre slipper å få det.
JegMotStrømmen Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 Det er ingen automatikk i dette. Min datter ble smittet, hennes samboer ble ikke smittet. Men har også sett husstander hvor alle har blitt smittet.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Mannen min ble ikke smittet da jeg var syk. Så alt er mulig Anonymkode: e5496...871
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 Jeg ble ikke smittet da mannen min var syk, og jeg har til og med nedsatt immunforsvar. 😳 Vaksiner virker, folkens. 👍 Anonymkode: e92dd...e09
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Skrevet 12. august 2022 Vi har hatt det i hus flere ganger og jeg har aldri blitt smittet. Anonymkode: 9f2bb...f48
Avstand Skrevet 12. august 2022 #7 Skrevet 12. august 2022 Ja, kjenner flere som har bodd med smittede som ikke selv ble det.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Skrevet 12. august 2022 Jeg blir aldri smittet når mannen er syk, enten det er covid-19, omgangssyke, influensa eller lignende. Har vel bare bedre immunforsvar enn han regner jeg med. Har ikke vært syk siden starten av 2017. Pleier å bli forkjølet ca annethvert år, men med alle smittevernstiltak i koronatiden har jeg sluppet unna disse årene. Jeg gjør ingen aktive smittevernstiltak selv. Anonymkode: c072f...084
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #9 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min kone er smittet, vil jeg også bli smittet? Hun har vært litt små pjusken siden ons kveld. Tror dere jeg slepper unna? Anonymkode: ab019...aa1 Smittet av hva? Det er forskjell på hvordan og hvor lett ulike sykdommer smitter Anonymkode: 06d32...ed8
applestories Skrevet 12. august 2022 #11 Skrevet 12. august 2022 Kjæresten (som jeg bor sammen med halvparten av tiden) var syk, og positiv, i vinter. Jeg fikk det ikke. I mars var vi begge positive, men uten symptomer. I juni var jeg syk i to uker, men negativ på test. I juli var vi begge syke, med ulike symptomer. Han var positiv, jeg negativ. Nå, to uker senere, er vi fortsatt syke, med forskjellige symptomer. Vi har begge tre doser vaksine. Jeg tok også influensavaksine i vinter. Så... alt er visst mulig. (har ikke vært syk på flere år... 17 år siden det var så ille som i juni og nå igjen i juli/august)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå