Gå til innhold

Er det ut å ha flis på hele badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fortsatt klassisk å ha flis på både gulv og vegg, eller er det nye klassiske å ha feks våtromsmaling på deler av badet (slik at man kan endre farge etter humør)?

Anonymkode: 659a0...6b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert like variabelt som smaken. Noen vil ha ditt, andre vil ha datt. Men fliser på våtrom er aldri "ut". Det er slik det er.

Våtromsmaling har sine fordeler med tanke på at man lett kan skifte farge og stil på badet om man føler for det etter noen år. Det er en endring som ikke er så dyr. Så praktisk? Ja, det kan det være.

Personlig ville jeg likevel valgt fliser. Men ikke hvite. Jeg ville valgt beige om jeg skulle velge nå, så ikke rommet blir så sterilt, men likevel lyst i farge.

• Liker 2
Skrevet

Er det en ting jeg aldri skal ha igjen, er det flis verken på gulveller vegg.

Anonymkode: 9d932...88d

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva skal du ha da?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 14.37):

Er det fortsatt klassisk å ha flis på både gulv og vegg, eller er det nye klassiske å ha feks våtromsmaling på deler av badet (slik at man kan endre farge etter humør)?

Selger flis, og ja, flis på gulv og vegg er fremdeles veldig aktuelt. Blir da brukt  samme flis og i store format.

Anonymkode: cb8c2...a4a

• Liker 2
Skrevet

Det er vel de færreste som har sagmugg/flis på gulvet 🤣

• Liker 1
Skrevet
Capazitet skrev (8 timer siden):

Det er vel de færreste som har sagmugg/flis på gulvet 🤣

Oooh, nå fikk jeg lyst på epoxygulv med innlagt sagmugg/flis!

Anonymkode: 3446d...4ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 14.41):

Hva ville du hatt på gulvet i stedenfor? Føler de aller fleste går for fliser på gulv i hvert fall? Tenker du microsement da? 

Anonymkode: 7291e...50a

Skrevet

Hvilke andre muligheter han man på våtrom? 

Anonymkode: f214e...1d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilke andre muligheter han man på våtrom? 

Anonymkode: f214e...1d5

Baderomspanel, microsement, malte vegger?

Anonymkode: ad29b...ad8

• Liker 1
Skrevet

Flis på badet er pinlig og harry!

Anonymkode: e658a...d0b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du den samme som syns det er pinlig med vaskerom?

Anonymkode: 022b0...204

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Herrrgud ja! Enda mer pinlig om

man har toalett!! Eller håndsåpe 

Anonymkode: a798d...1d3

• Liker 13
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er litt ut med flis på hele badet, ja. Jeg har akkurat pusset opp bad, og sett på veldig mange nye bad for inspirasjon, og mitt inntrykk er at det har blitt vanligere med flis på gulv og i dusjnisjen, og våtromsmaling på resten av veggene. Det er også sånn jeg gjorde det selv.

Jeg synes imidlertid fremdeles det kan være fint med flis overalt, og synes man skal velge det en selv liker best.

Anonymkode: 1a673...2ae

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har inntrykk av at det er litt ut med flis på hele badet, ja. Jeg har akkurat pusset opp bad, og sett på veldig mange nye bad for inspirasjon, og mitt inntrykk er at det har blitt vanligere med flis på gulv og i dusjnisjen, og våtromsmaling på resten av veggene. Det er også sånn jeg gjorde det selv.

Jeg synes imidlertid fremdeles det kan være fint med flis overalt, og synes man skal velge det en selv liker best.

Anonymkode: 1a673...2ae

Strie da du har brukt utenfor våtsonene? 

Anonymkode: ad29b...ad8

Skrevet

Jeg har kun flis på gulvet og i dusj sonen. Liker at jeg kan male veggen hvis jeg vil.

Anonymkode: c82b5...d3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har kun flis på gulvet og i dusj sonen. Liker at jeg kan male veggen hvis jeg vil.

Anonymkode: c82b5...d3a

Vi skal pusse opp badet nå, og jeg vurderer sterkt å gjøre dette. Å ha muligheten til å freshe opp badet på en enkel måte når man blir lei etter 5-10 år virker helt herlig! Renere linjer blir det også. I tillegg kan man leke seg med litt sprekere fliser når man ikke skal dekke hele badet med dem. 

Anonymkode: 896c5...fe3

• Liker 1
Skrevet

Selv om de billigere løsningene er trendy nå kommer aldri flislagte bad til å bli umoderne. Det er tidløst og klassisk. 

Anonymkode: 90e1a...f69

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Selv om de billigere løsningene er trendy nå kommer aldri flislagte bad til å bli umoderne. Det er tidløst og klassisk. 

Anonymkode: 90e1a...f69

Er ikke nødvendigvis billigere å velge malte overflater på badet. Det er ikke som om det er gipsplater med vårromsmaling på, heller…

Anonymkode: 188b7...4c3

• Nyttig 1
Skrevet

Flis på hele badet er ikke ut, nei. Det er klassisk, og blir nok aldri ut. 

Jeg for min del vil ikke ha noe jeg må male; en av de tingene jeg liker godt med badet, er at der slipper jeg forholde meg til sånt. 

Anonymkode: e65ea...7ce

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...