AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Jeg har hovne føtter ettermiddag/kveld. Lagt på meg 4kg på 2 uker (17kg totalt per nå, er i uke 32). Ser ikke veldig merkbar forskjell. Men føler beina/lårene er noe mer "stinn". Ser også tydeligere større blodårer i hender og på armene. Føler meg litt "hoven". Men kan ikke se det på ansiktet? Ser andre gravide som tydelig har nye væske i kroppen, de er det ikke til å ta "feil" av. Er redd vekten bare skal rase oppover. Og at jeg vil slite med å gå ned. Anonymkode: 86413...656
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 Jeg har fått fryktelig mye vann i kroppen i løpet av de siste 2 ukene ca. Fingrene er så stive når jeg våkner om morgenen at jeg ikke greier å holde mobilen skikkelig og sliter med å få på meg sokker/sko. Er riktignok i uke 38 og er visst helt vanlig å få mye vann på slutten. Både hender og føtter ser ut som de tilhører michelinmannen 🙈 Lagt på meg 10 kg på bare noen få uker - mye av dette er nok vann. Dette vannet forblir jo ikke i kroppen til all evig tid og tisses/svettes ut i barsel. Altså vil dette være kg som uansett raser raskt av igjen. Det du skal være obs på et hvis det kommer veldig mye vann veldig plutselig - særlig i ansiktet, da kan det være tegn på svangerskapsforgiftning! Anonymkode: 0d7c6...728
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 Du merker om du har mye vann. Jeg gikk rundt og følte et trykk i bena, som om de skulle eksplodere. «Gikk opp» 42kg … 30 av de var borte på 4 uker, så her var det mye vann. Anonymkode: a0fc0...727
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Gikk opp over 20 kg i svangerskapet. Etter to uker hadde jeg gått ned 14 😅 svetta mye på natta. Måtte ligge på håndduk 🤣 Nå har jeg 6 kg med fett som er over startvekta mi. Hovne bein da jeg stod/gikk, men også med beina i ro 😅 gøy å være gravid 🤣 Anonymkode: 2df15...bdd
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 Jeg er ikke gravid, men går på vanndrivende jevnlig. Jeg merker jeg har mye vann i kroppen når jeg begynner å høre det på pusten. Anonymkode: 5ffd5...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå