Gå til innhold

Dere som bor alene, går dere mye nakne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør bare av nysgjerrighet. Jeg er selv singel og barnløs. Og har i det siste begynt å gå mye naken hjemme (når jeg ikke har besøk). Det er noe jeg før tenkte på som litt rart, men nå synes jeg bare at det er utrolig befriende.

Anonymkode: 91eba...563

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsåvidt, men tenker ikke noe videre over det. Opplever det ikke som spesielt befriende.

Anonymkode: 4bc16...01d

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg aldri gjort annet enn frem til jeg er helt tørr etter dusj. Vil jo ikke gni utflod utover møblene liksom (eller verre, dersom jeg har vært på toalettet etter sist gang jeg dusjet).

Anonymkode: cb3f9...d9f

• Liker 2
Skrevet

Kun på soverommet om kvelden, og badet selvfølgelig. 

Anonymkode: 95875...047

• Liker 1
Skrevet

Tjah... kan fint finne på å vandre rundt naken etter en dusj eller stått opp mens jeg gjør småting. Men setter meg ikke ned i møbler med mindre det er kortvarig og rett etter en dusj. Føler jeg har en avslappet forhold til nakenhet men ønsker samtidig ikke gnikke intime kroppsdeler i møblene mer enn nødvendig.

• Liker 3
Skrevet

Ja, helst naken hele tiden.. :)

Anonymkode: 24c8f...294

Skrevet

Aldri, utenom på vei inn/ut av dusjen, og når jeg smører meg med hudkrem/solkrem. 

Anonymkode: bd647...8df

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet

Ja skjer en del. Samme når jeg har besøk av ons/fuckfriends.
Liker å gå uten klær. Det er så behagelig. 

Skrevet

Gikk like mye naken som singel som det jeg gjør nå som jeg har samboer. Deilig å  ha null innsyn sånn at man slipper å tenke på hva naboene sier😊

• Liker 1
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Husker en eks som sa han likte godt at jeg var såpass avslappet om egen nakenhet. Men det er i private omgivelser, i offentligheten har jeg alltid vist mye mindre hud enn hva jeg gjør hjemme.

Anonymkode: b308d...8b0

Skrevet

Vel, med innsyn fra alle kanter, er det utelukket. Kun på bad og soverom. 

Anonymkode: b5e96...0bd

Skrevet

Toppløs kan jeg fint gå rundt i hele leiligheten, men har alltid truse på meg da. Truseløs går jeg bare på badet, i gangen og på soverommet.

Anonymkode: ab0a2...ba3

Skrevet

Bare hvis jeg skal inn å slappe av på soverommet. Hvis jeg sitter på andre møbler, så tuller jeg meg inn i et teppe- eller i morgenkåpe. 

Anonymkode: e2f3d...996

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg spør bare av nysgjerrighet. Jeg er selv singel og barnløs. Og har i det siste begynt å gå mye naken hjemme (når jeg ikke har besøk). Det er noe jeg før tenkte på som litt rart, men nå synes jeg bare at det er utrolig befriende.

Går naken selv med samboer

Anonymkode: c7af1...885

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Nei, er kun naken i dusjen. 

Skrevet

Aldri, her er altfor mye innsyn (og jeg har sett flere i naboblokka i nettoen, så jeg vet at det er godt synlig...). Ikke at jeg hadde gjort det uansett, forsåvidt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

nei. bor i 1 etasje.

Endret av Ænema
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har alltid gjort det. Går i trusa. 

Anonymkode: 07376...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...