Gå til innhold

Tindersamtale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig begynt å snakke med en mann.  Han virker å være veldig travel, og forteller om ting han har gjort ila dagen. Har somregel hørt fra han hver dag, men kan gå flere timer mellom hver gang. Han foreslo å ta en kaffe en dag, noe jeg selvfølgelig vil. Han derimot kan ikke gi meg noen eksakt tidspunkt fordi han holder på med no oppussing utvendig (avhengig av vær og vind). Jeg skrev til han i går at jeg var spent på om han får tid til det kaffe møte, noe han svarte at «vi får tid til det». Igjen uten å gi meg noe konkret.

Det som gjør meg usikker nå er at han spurte om mine planer for helgen i går kveld, noe jeg svarte på samtidig som jeg ønsket han «god natt». Skrev også at jeg gjerne hører oppdateringer. Og etter dette har jeg ikke hørt et pip. 

Er det dette som er varselsignalene for ghosting eller at han bare ikke er interessert? Jeg tenker jo at man alltids har tid til å skrive «god natt» tilbake, eller?! Hvor lang tid bør jeg gi det før jeg evt dropper fyren? 

Anonymkode: 2af76...140

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil ha deg på vent og som tidsfordriv 

Anonymkode: 4d408...d97

Skrevet

Jeg hadde droppet å ta noe særlig kontakt og sett om han viser mer interesse da. Evt hadde jeg bare sendt en melding om at han får si fra om han faktisk har tid til å møtes, og så ikke tatt mer initiativ. Begynner det å gå flere uker uten at det blir noe første møte så er det bare å glemme.

Anonymkode: b5925...d0d

Skrevet

Du kan jo skrive til han , ar det er jo litt kjedelig at han har det så travelt at han ikke har tid til å møte deg da. Så kanskje en annen tidsperiode passer bedre. Men at du ikke ser det mulig å finne ut av noe mer, når han ikke har tid til å møtes.  Hvis noen er interessert nok. Så klarer de å lage plass nok til deg.

Anonymkode: 78319...6f2

Skrevet

Fikk svar til slutt, men føler det er lunkent. Han oppdaterer kun om hva han har gjort, og stiller få eller ingen spørsmål om mitt liv. Allikevel oppdaterer han 🙄 Jeg skjønner ikke helt poenget med det..

Han unngår og komme inn på treff og tidspunkt for det. Så nå har jeg sendt han en avslutnings melding hvor jeg skrev at jeg ønsket han lykke til med sine prosjekter og at jeg ikke får noe utav å chatte i det uendelige. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fikk svar til slutt, men føler det er lunkent. Han oppdaterer kun om hva han har gjort, og stiller få eller ingen spørsmål om mitt liv. Allikevel oppdaterer han 🙄 Jeg skjønner ikke helt poenget med det..

Han unngår og komme inn på treff og tidspunkt for det. Så nå har jeg sendt han en avslutnings melding hvor jeg skrev at jeg ønsket han lykke til med sine prosjekter og at jeg ikke får noe utav å chatte i det uendelige. 

Ganske så merkelig og litt selvopptatt ja..Hva svarte han til det?

Anonymkode: c87da...d72

Skrevet

Han liker å ha noen å snakke med. Han vil nok ikke møte deg. Ikke fordi han ikke vil møte deg, men hvis han møter deg kan det hende dere ikke liker hverandre og da har han ingen å snakke med lenger. Veldig mange som bare ønsker seg brevvenner og er fornøyd med det. De som aldri har tid til å møtes, uten at det er gyldig grunn, kommer aldri til å prioritere noe møte heller. Er min erfaring i hvert fall.

Anonymkode: 61c11...34e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...