Qwert123 Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Hei, akkurat nå har jeg 3.17 i bolig rente, fått tilbud fra en annen bank som tilbyr meg lånet på 2,55 % i rente. Hva tenker dere om det? Snart skal Verdensbanken øke renta uansett mest sannsynlig. Bør man binde renta?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 Jeg hadde flyttet lånet umiddelbart om jeg var deg. Anonymkode: 2005b...992 1
Million Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 De har jo alltid høyere rentetilbud når man binder renten. Den renten på 2,55 er vel flytende rente som de tilbyr deg, ikke bundet? Spør du om å få binde renten, så får du straks et høyere tilbud. Du vet egentlig best selv om det føles best for deg å binde renten. Sover du bedre om natten, føles det tryggere for hverdagsøkonomien din å ha fast rente? Da gjør du det.
Sofakona Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Er dette rente de har nå eller renta de vil ha om 2 mnd? Vi har byttet bank pga lavere rente...men vi fikk da vite at de har lav rente nå....men det vil bli satt opp snart...men uansett lavere en våres nåværende bank ( som vil få høyre rente snart det å
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #5 Skrevet 14. august 2022 Snakk med paps og han mener banken bare lurer deg, alle følger Verdensbanken når det kommer til fastsetting av rente, derfor blir jeg usikker. På langt kommer de til å sette renten tilbake igjen tenker jeg. Anonymkode: 6f596...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå