Gå til innhold

En annen bank tilbyr med mindre rente på huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, akkurat nå har jeg 3.17 i bolig rente, fått tilbud fra en annen bank som tilbyr meg lånet på 2,55 % i rente. Hva tenker dere om det? Snart skal Verdensbanken øke renta uansett mest sannsynlig. Bør man binde renta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde flyttet  lånet umiddelbart om jeg var deg.

Anonymkode: 2005b...992

• Liker 1
Skrevet

De har jo alltid høyere rentetilbud når man binder renten. Den renten på 2,55 er vel flytende rente som de tilbyr deg, ikke bundet? Spør du om å få binde renten, så får du straks et høyere tilbud.

Du vet egentlig best selv om det føles best for deg å binde renten. Sover du bedre om natten, føles det tryggere for hverdagsøkonomien din å ha fast rente? Da gjør du det. 

Skrevet

Er dette rente de har nå eller renta de vil ha om 2 mnd? Vi har byttet bank pga lavere rente...men vi fikk da vite at de har lav rente nå....men det vil bli satt opp snart...men uansett lavere en våres nåværende bank ( som vil få høyre rente snart det å

Skrevet

Snakk med paps og han mener banken bare lurer deg, alle følger Verdensbanken når det kommer til fastsetting av rente, derfor blir jeg usikker. På langt kommer de til å sette renten tilbake igjen tenker jeg. 

Anonymkode: 6f596...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...