Gå til innhold

Hva tenker du om folk som skriver masse "hva tenker du om...." tråder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på. Jeg kan ikke fordra de trådene. Altså kan jeg ikke fordra min egen tråd her heller nå! 😄

Hva tenker du om de trådene? Særlig de som spør hva man tenker om helt meningsløse ting.

Anonymkode: aa0b1...9cf

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg heller. Forstår ikke at folk tenker så mye om andre mennesker. 

Jeg synes mest det er trist at disse trådstarterne ikke har bedre ting å foreta seg.

Anonymkode: 3b98a...69a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 12.56):

Det lurer jeg på. Jeg kan ikke fordra de trådene. Altså kan jeg ikke fordra min egen tråd her heller nå! 😄

Hva tenker du om de trådene? Særlig de som spør hva man tenker om helt meningsløse ting.

Anonymkode: aa0b1...9cf

Mistenker at det er et fåtall personer som gjør det helt bevisst. Bare overskriften er nok til at jeg holder meg unna. Noe jeg ikke alltid gjør. ;)

Anonymkode: c3fc0...b15

• Liker 1
Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er to typer sånne tråder. Den ene typen har jeg inntrykk av er ute etter å henge ut folk, dvs. de fokuserer på et eller annet de ikke liker, det kan være alt fra crocs til uføretrygdede. Den andre typen virker som de er startet av folk som er veldig usikre på seg selv, folk som trenger å høre hva andre synes om et eller annet, gjerne før de tar et valg eller gjør noe. Og igjen kan det handle om alt fra crocs til å være uføretrygdet.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende ytringer.

Rhodiola, adm.

Skrevet
ti10 skrev (4 timer siden):

Jeg har inntrykk av at det er to typer sånne tråder. Den ene typen har jeg inntrykk av er ute etter å henge ut folk, dvs. de fokuserer på et eller annet de ikke liker, det kan være alt fra crocs til uføretrygdede. Den andre typen virker som de er startet av folk som er veldig usikre på seg selv, folk som trenger å høre hva andre synes om et eller annet, gjerne før de tar et valg eller gjør noe. Og igjen kan det handle om alt fra crocs til å være uføretrygdet.

Enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...