Gå til innhold

Blir dere damer kåtere når dere drikker alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere damer kåtere av alko? Uavhengig av alko-typen, eller vin først og fremst?

Anonymkode: 51fcf...bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun av rødvin.

Anonymkode: c8703...0de

Skrevet

Nei, dessverre. Jeg blir omvendt. Klarer ikke gjennomføre sex når jeg har drukket, selv om jeg mentalt sett vil.

Anonymkode: 3f4c9...599

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kun av rødvin.

Høres jo merkelig ut. Hvorfor ikke av annen alko?

Skrevet

Det har hendt at jeg har blitt, ja. Vet ikke hvorfor, for man er jo gjerne sløvere og daffere, så sexen blir sjelden noe særlig god når man er skikkelig beruset.

Anonymkode: a41d9...950

Skrevet

Hvorfor skulle ikke dette være individuelt for mennesker? Hvorfor er det mere logisk at alle menn og alle kvinner er like, enn at dette er forskjellig basert på mennesker, ikke kjønn? Tenker bare på hvordan tråden er vinklet.

Anonymkode: 8c4f8...fa8

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har hendt at jeg har blitt, ja. Vet ikke hvorfor, for man er jo gjerne sløvere og daffere, så sexen blir sjelden noe særlig god når man er skikkelig beruset.

Anonymkode: a41d9...950

Trodde de fleste damer ble kåte av alkohol.

Skrevet

Jeg blir sinnsykt kåt av alkohol, derfor drikker jeg kun når det er mulighet for å finne en sexpartner i løpet av kvelden. 

Anonymkode: 4db39...cc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres jo merkelig ut. Hvorfor ikke av annen alko?

Hvordan i alle dager mener du at jeg skal vite det?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Blir dere damer kåtere av alko? Uavhengig av alko-typen, eller vin først og fremst?

Nei, jeg tørker dessverre inn når jeg drikker alkohol. Finnes ikke en dråpe fuktig.

• Liker 1
Skrevet
Just now, HoppeMus said:

Nei, jeg tørker dessverre inn når jeg drikker alkohol. Finnes ikke en dråpe fuktig.

Samme her. Har forsøkt. Samboer og jeg hadde begge drukket og skulle ha sex. Mentalt sett ville jeg, men fysisk var det helt umulig. Tørr som Sahara.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme her. Har forsøkt. Samboer og jeg hadde begge drukket og skulle ha sex. Mentalt sett ville jeg, men fysisk var det helt umulig. Tørr som Sahara.

Kjenner veldig godt til dette! Godt det er flere som er åpen om å bli tørr når man har drukket en del alkohol. 🙂

Skrevet

Ofte

Anonymkode: 105a8...263

Skrevet

Egentlig ikke. Blir bare mer utadvendt og uredd, så hvis jeg er singel og treffer en jeg har et godt øye til er jeg nok sikkert mer frempå og tør mer å ta kontakt. Men denne avslappetheten bidrar også gjerne til at jeg bare blir sløv og trøtt etterhvert og egentlig ikke er så gira på sex. Det er dessuten mer vanskelig å få orgasme når man er beruset, så da blir det fort litt mer kjedelig sex.

Anonymkode: 17b60...740

Skrevet

Jeg er stort sett alltid kåt, forskjellen er at jeg mister mye hemninger når jeg drikker. Så jeg prøver å ikke drikke for mye.

Anonymkode: b0d87...955

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg blir sinnsykt kåt av alkohol, derfor drikker jeg kun når det er mulighet for å finne en sexpartner i løpet av kvelden. 

Anonymkode: 4db39...cc4

Er du kvinne så er jo dette helt uproblematisk så lenge du ikke ser ut som en burugle. Men selv da burde det ikke ta mer enn en time.

Anonymkode: 60710...bb1

Skrevet

Blir kåtere når jeg er brisen og litt full ja.

Anonymkode: 67820...5b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...