Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #1 Del Skrevet 22. november 2005 Optikeren vil tydeligvis "holde" meg igjen, og sier jeg ikke bør bestille over nett. Jeg synes 400,- i måneden blir for drøyt for linser, når jeg kan få det til over halvparten på internett. Tenkte på Focus Dailies. Har tenkt på å bestille fra lenses4net, men kan dere hjelpe meg her? Er dette alt jeg trenger å vite? Basiskurve 8.70, diameter 14.10 pluss styrken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #2 Del Skrevet 22. november 2005 Høres veldig riktig ut, spør du meg. De riktige målene skal stå på linse-boksen din. Grunnen til at øye legen din ikke vil du skal bestill linser via nettet kan komme av to ting: 1- Han er redd du aldri vil sjekke øynene dine, noe som faktisk er veldig viktig når du bruker kontaktlinser (Både med hensyn til styrken og til øynene dine) 2-Han taper penger på at du ikke kjøper linser hos han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #3 Del Skrevet 22. november 2005 Om du bruker dailes så er nordiclenses enda billigere. Litt over 600kr for 3 mnd. Det er klart at optikeren helst ser at du kjøper linser hos ham slik at han kan tjene mer penger på deg. Vil poengtere at du uansett bør gå til optiker for linsekontroll med jevne mellomrom selv om du kjøper linser på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå