AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Jeg er så sint og forbanna. Et par gutter, kanskje rundt 10 års alderen, var på en lekeplass. Foran meg kjører det ei eldre dame i rullatorstol. Så ser jeg de kommer springende mens de ler masse og slenger spade etter spade med sand etter denne damen. Hun svarte med «sånt gjør man ikke!» og da rakk de tunge og kastet enda mer før jeg sprang bort til dem og mistet hodet og skjelte dem ut, snakket så med damen som tydelig var rystet og gråt og sa at hun bare ville hjem. Jeg blir helt KVALM at noen kan oppføre seg sånn! Jada jada «barn er barn» men den unnskyldningen gjelder ikke for alltid, de er faktisk ganske store og vet forskjell på rett og galt! Oppdra ungene deres ffs før dere slipper krapylene ut i samfunnet. Anonymkode: c340c...da6 7 7 27
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 Jeg er glad du sa ifra, det der er ikke okey og tydelig at de barna har 0 grenser hjemmefra. Dessverre så tror jeg det må mer til for at de skal slutte å oppføre seg som beist. Stakkars dame. Også 10 år gamle... Anonymkode: 1075d...f42 12 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 Takk for at du sa fra til ungene! Stakkars dame, håper hun fant trøst i at du var der for henne. Har selv blitt mobbet i mange år, og jeg blir illsint om jeg ser noen som plager eller er ufin med andre. Igjen, tusen takk. Det er ikke alle som tar seg bryet med å kommentere ufin oppførsel. Anonymkode: cf29e...9bf 10 1 5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Fint at du sa fra, det de gjorde var galt,men å kalle barn for ekle drittunger er heller ikke innafor. Anonymkode: f751f...621 4
lillevill Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 Dårlig oppdragelse på de gutta der.. Stakkars gamle dame. 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Skrevet 12. august 2022 Fy søren 😡😡😡😡 stakkars dame! Anonymkode: f23b1...6d7 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #7 Skrevet 12. august 2022 De lærer av voksne. Er jo bare å se på hvordan mange kvinner oppfører seg på singelliv og dating forumet, så forstår man hvorfor barn ikke har folkeskikk lengre. Anonymkode: 9ecb4...0c7 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Skrevet 12. august 2022 Og dette var norske barn? Anonymkode: bfa7b...391 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #9 Skrevet 12. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og dette var norske barn? Anonymkode: bfa7b...391 De var helt norske. ts Anonymkode: c340c...da6 Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 12. august 2022 av Perelandra 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #10 Skrevet 12. august 2022 (endret) De har nok lært det der alle barn lærer dårlig adferd og mobbing: hos sin kjære mor og far. Anonymkode: c63b6...e5c Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 12. august 2022 av Perelandra 9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #11 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er så sint og forbanna. Et par gutter, kanskje rundt 10 års alderen, var på en lekeplass. Foran meg kjører det ei eldre dame i rullatorstol. Så ser jeg de kommer springende mens de ler masse og slenger spade etter spade med sand etter denne damen. Hun svarte med «sånt gjør man ikke!» og da rakk de tunge og kastet enda mer før jeg sprang bort til dem og mistet hodet og skjelte dem ut, snakket så med damen som tydelig var rystet og gråt og sa at hun bare ville hjem. Jeg blir helt KVALM at noen kan oppføre seg sånn! Jada jada «barn er barn» men den unnskyldningen gjelder ikke for alltid, de er faktisk ganske store og vet forskjell på rett og galt! Oppdra ungene deres ffs før dere slipper krapylene ut i samfunnet. Anonymkode: c340c...da6 Takk for at du blandet deg. Klem til deg og damen. Håper guttene har lært Anonymkode: abd88...76f 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #12 Skrevet 12. august 2022 Takk for at du sier fra og støttet damen! Hadde det vært mine barn hadde jeg vært dødsflau, og det hadde fått alvorlige konsekvenser for dem. Sånn oppfører man seg ikke, og det skal en 10-åring vite veldig godt. Anonymkode: e4845...b14 3 2
Gjest Warrior Skrevet 12. august 2022 #13 Skrevet 12. august 2022 (endret) Er det mulig? Hvor er foreldrene? Veldig bra at du sa i fra til ungene. Det hadde jeg også gjort! Ikke minst hadde jeg sagt at ungene får ta meg med hjem til foreldrene deres eller si hvor de bor. For de foreldrene skulle jeg snakket med og spurt om de visste hva ungene deres holder på med. Barn skal IKKE få gjøre som de vil mot andre mennesker og oppføre seg dårlig mot andre bare for de er barn. Stakkars dame❤️ Det var bra du støttet henne. Jeg støtter også alltid folk som blir offer for andres dårlige oppførsel. Endret 12. august 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #14 Skrevet 12. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Fint at du sa fra, det de gjorde var galt,men å kalle barn for ekle drittunger er heller ikke innafor. Anonymkode: f751f...621 Om man oppfører seg sånn, så er det nettopp det de er. Ingen oppegående normale unger gjør sånt. Ikke overrasket at de var norske heller. Anonymkode: 239ec...233 5 2
Gjest Wrightandrong Skrevet 12. august 2022 #15 Skrevet 12. august 2022 Kjenner at jeg blir forbannet bare av å lese dette. Vil gi deg honnør for å faktisk gripe inn, og gi beskjed om at slik oppførsel ikke er akseptabel. Når de gjør slike ting mot andre, har de brutt en terskel, og da trenger de at noen korrigerer dem. Ellers er det liten sannsynlighet for bedring, og faren for at enda verre handlinger begås er ganske stor.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #16 Skrevet 12. august 2022 (endret) Slikt tror jeg faktisk at noen av mine jevnaldrende også kunne ha gjort i samme alder. Det var riktig nok noen få barn på hele barneskolen med annen hudfarge, dog de var adopterte eller hadde en norsk og en utenlandsk forelder. Men likevel, de slemmeste barna var etnisk norske. Dette var riktig nok på 90tallet og utover, men jeg har sett og opplevd nok fra etnisk norske i voksen alder også. Det er godt mulig det er annet syn på oppdragelse og akseptabel oppførsel i andre kulturer enn vi har, men det fins nok av råtne epler på de norske stammene også. Så dette med at innvandrere har skylden har jeg vanskelig for å tro på, egentlig. Anonymkode: c8d06...a2d Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 12. august 2022 av Perelandra 1
Avstand Skrevet 12. august 2022 #17 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fint at du sa fra, det de gjorde var galt,men å kalle barn for ekle drittunger er heller ikke innafor. Anonymkode: f751f...621 Det er det de er når de gjør sånt. 9 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #18 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): men å kalle barn for ekle drittunger er heller ikke innafor. Anonymkode: f751f...621 Hvorfor ikke det når det er sant? Anonymkode: 170d8...7b1 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #19 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fint at du sa fra, det de gjorde var galt,men å kalle barn for ekle drittunger er heller ikke innafor. Anonymkode: f751f...621 Det der er virkelig drittunge-oppførsel, og det var en stygg og ekkel handling de gjorde. De rett og slett mobbet og trakasserte en gammel dame, mens de lo og damen gråt og var redd, det er så langt fra en normal ting å gjøre. Det var en ekkel og kvalm ting de gjorde. Så jeg syns det er helt innafor å kalle dem akkurat det. Man kan ikke alltid være pk og forstås seg i hel på sånne folk. Anonymkode: 7b590...9e7 9 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #20 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fint at du sa fra, det de gjorde var galt,men å kalle barn for ekle drittunger er heller ikke innafor. Anonymkode: f751f...621 I akkurat dette er det absolutt innafor! Anonymkode: 43172...ac7 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå