AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Sikkert litt min kjæreste’s feil også sier ja ver gang hun spør, vi har ikke kjent Silje mer en 6 måneder, så vi har ikke kjent henne veldig lenge.. men hun og kjæresten hennes er greie da. (beklager for feilskriving osv prøver virkelig mitt beste ) Meg og kjæresten bor ikke sammen og er begge studenter så det er faktisk mest helgene vi bruker på hverandre og noen ganger i ukedagen, men nå begynner Silje og spør han litt for ofte føler jeg om hundepass, jeg er ikke særlig glad i hunder som gjør at jeg fortrekker å være med venninner isteden for å dra til kjæresten når han passer på bikkja noe han synes er trist av meg for han føler jeg ikke vil tilbringe tid med han, det er hunden jeg ikke vil tilbringe tid med en helg, vi for ikke gjort noe kjekt uten at vi må tenke på hunden.. og vil heller ikke ha me den på lasset.. Den er veldig klengete og masete og synes jeg, men den er ikke mer en 2 år gammel. Også med at kjæresten insisterte at den skal sove med oss i senga noe jeg sa NEI til så den fikk sove i gulvet, Og nå skal Silje få seg enda en valp! Så jeg tenker at hun kommer nokk til å belaste kjæresten min også me den.. at da blir det hundepass for 2 hunder.. Han får ikke lovt å ha dyr i leiligheten og eie dyr av og til tenker jeg på om Silje egentlig tenker at hun kanskje spør for mye.. hun skal også snart flytte med kjæresten sin.. så jeg håper virkelig at hun og kjæresten hennes som blir samboer passer på hundene sine en og belaste alle andre venner.. føler kjæresten min er for snill av og til Anonymkode: 7bc2e...bc6
ekkoet Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 Dette høres ut som noen du og kjæresten din må finne ut av. Du må være ærlig med ham og han må lære seg å si nei om han prioriterer deg.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 Du er sær som ikke vil være hos kjæresten din når han er hundepasser. Kanskje ønsker han seg hund selv etterhvert? Hva gjør du da? Anonymkode: 2d01b...03f 1
ostekaker Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Her er det ikke Silje som er problemet men kjærsten din.. 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er sær som ikke vil være hos kjæresten din når han er hundepasser. Kanskje ønsker han seg hund selv etterhvert? Hva gjør du da? Anonymkode: 2d01b...03f Jeg vil ikke være innestengt pga at vi ikke kan gå ut og gjør noe kjekt, fordi det må tilpasses bikkja.. så nei er ikke sær Anonymkode: 7bc2e...bc6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Skrevet 12. august 2022 ostekaker skrev (1 minutt siden): Her er det ikke Silje som er problemet men kjærsten din.. hvordan da? Anonymkode: 7bc2e...bc6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #7 Skrevet 12. august 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: hvordan da? Anonymkode: 7bc2e...bc6 Fordi de fleste av oss ikke bare får hunder hjem til oss uten å ville. Så han vil ha hunden Anonymkode: 7f54f...1ef 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg vil ikke være innestengt pga at vi ikke kan gå ut og gjør noe kjekt, fordi det må tilpasses bikkja.. så nei er ikke sær Anonymkode: 7bc2e...bc6 Jeg synes du er sær. Men helt ok for meg om du er uenig. 😹 Anonymkode: 2d01b...03f 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #9 Skrevet 12. august 2022 Ikke vær med kjæresten når han velger å passe hund. Det er lov å ikke gidde hundepass. Anonymkode: 6075c...6d6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #10 Skrevet 12. august 2022 Dette tror jeg må være tredje gang du lager et innlegg om denne saken.... Hvis han velger å passe hunden, så får du finne på noe annet når han er hundevakt dersom du ikke ønsker å være sammen med dem. Du kan ikke tvinge ham til å si nei. Anonymkode: eb064...43f 4
Gliffy Skrevet 12. august 2022 #11 Skrevet 12. august 2022 Det høres jo ut som at kjæresten din liker hunder og setter pris på å passe de. Det er jo ganske vanlig at folk som ikke har muligheten til å ha hund selv er glade for å kunne passe nå og da. I og med at dere ikke bor sammen har du ikke noe særlig du skulle ha sagt egentlig. Hvis du ikke vil henge med han når han har hunden så får du finne på noe annet, da.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #12 Skrevet 12. august 2022 Du har startet ganske mange tråder om dette før og fått mange svar. Jeg lurer på hvorfor du tror du vil få en annen type svar når du starter enda en tråd? Anonymkode: 5b21c...dbc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå