AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Vi er blant de som har ett par rom med strietapet enda. Burde man bruke veggfornyer eller wall to paint? Tidligere har vi brukt veggfornyer, men man ser fortsatt en skjøt i mellom. Hvordan blir det med wall to paint? Er det lett og legge? Vi er overhodet ikke noe håndverkere og skal vi få til noe må det være enkelt (derfor vi ikke bruker gips og sparkel). Hvordan er det med prisen? Hva er best? Anonymkode: 9a42b...bcc
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 Det jeg gjorde var å kjøpe meg en billig pussemaskin og helsparkle. Så malte jeg med mineralmaling, som har litt struktur i seg. Da var det ikke så farlig om det ble noen ujevnheter. Resultatet ble veldig bra! Anonymkode: 47d70...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 Mal rett på tapeten med lady minerals revive Anonymkode: a024d...3bc
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi er blant de som har ett par rom med strietapet enda. Burde man bruke veggfornyer eller wall to paint? Tidligere har vi brukt veggfornyer, men man ser fortsatt en skjøt i mellom. Hvordan blir det med wall to paint? Er det lett og legge? Vi er overhodet ikke noe håndverkere og skal vi få til noe må det være enkelt (derfor vi ikke bruker gips og sparkel). Hvordan er det med prisen? Hva er best? Anonymkode: 9a42b...bcc vi skal ha walls2paint på strietapetet. Ifølge min far, som er snekker, så er det litt jobb å sette de. Spurte han om vi kan gjøre det selv, eller om han burde hjelpe til, og da mente han at han må hjelpe til 😅 vi er ikke noe handy heller se. Pris vet jeg ikke noe om. Anonymkode: 8714d...7c0
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 Jeg har ikke noe erfaring med Walls to paint, men vi har brukt Jotun slettvegg, og den synes jeg ikke skjuler sånn alt for mye. Dvs vi har fjernet gammel tapet, men hvor en del sitter veldig godt fast, slik at vi valgte å bare flekksparkle litt det verste, men vi ser fortsatt en del ujevnheter og vi hadde ikke fått pusset ned dobbeltskjøtene (vanlig på gammel tapet) godt nok, så disse synes ganske godt noen steder. På neste rom så kommer vi til å helsparkle og pusse først. Her har vi fjernet tapet og grunnet, og det var en heftig jobb... Vi har også strie i en annen del av huset, og der blir det garantert helsparkling. Anonymkode: 4da6c...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå