AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Han har smittet meg med klamydia og er i skrivende stund hos legen og blir testet selv. Jeg hadde "vondt å tisse" symptomer i går, og leverte inn urinprøve siden jeg trodde det var blærekatarr. Legen sa han ønsket å teste urinen for klamydia, selv om jeg sa det ikke var nødvendig siden jeg var i fast forhold på 9 året! Da jeg kom hjem med resept på klamydia medisin, ble samboer lang i masken og skjønte ingenting stakkars. Etter en stresset stund kom han på at han hadde fingret kollegaen på julebord, og noen timer senere kom han på at han hadde pult henne bare såvidt det var, på toalettet på utestedet🤮 Heldigvis hadde han såvidt vært inni henne, så det var jo betryggende mente han. Han husker ikke om det gikk for han, og kondom hadde han heller ikke tenkt på. Kaster man alt overbord og stikker, eller hva gjør man i en sånn situasjon? Han har sovet i stuen i natt, og barnet har godtatt forklaringen om at pappa snorker derfor sover han der nå. Kollegaen er gift men flørter visst med nye menn hver gang hun er på vift, så det er ikke noe mellom de. Sex er det nok av i heimen, så det var nok spenningen med en puppedame med akrylnegler og andenebb som tok overhånd. Rart at jeg ikke får fikse på utseendet, men det er helt toppers at andre damer gjør det. Anonymkode: a4e7c...2a2 5 22
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 Ååååå fy faen, det hadde blitt månelyst her om mannen min gjorde noe sånt mot meg! Ikke bare utro men tok i tillegg med smitte hjem. Anonymkode: 95dab...b59 24 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 Mannen din har vært utro mot deg, holdt kjeft om det, prøvde å lyve seg ut av situasjonen/minimere den, og smittet deg med kjønnssykdom. Nr 1 så hadde jeg testet meg for mer enn bare klamydia om jeg var deg (gudene vet hvor mange ganger han kan ha gjort dette). Nr 2, om dette er greit og tilgivelig for deg eller ikke, er det bare du som kan svare på. Anonymkode: 9c94b...b9c 18 8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Herregud jeg hadde drept samboeren min hadde han utsatt meg for fare på den måten. Ubehandlet kan kvinner bli STERILE av klamydia!! Han kunne tatt fra deg alle muligheter til å få flere barn, det er så drøyt at jeg har ikke ord. Jeg hadde kastet han ut på dagen, fortalt alle jeg kjente hva han hadde gjort og hvilken skitten jævel han er og så aldri snakket med han igjen om noe som ikke hadde med barnet å gjøre. Jeg hadde ansatt advokater til å håndtere oppgjør av bo og eiendeler. Fysj. Anonymkode: db106...d8f 13 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen din har vært utro mot deg, holdt kjeft om det, prøvde å lyve seg ut av situasjonen/minimere den, og smittet deg med kjønnssykdom. Nr 1 så hadde jeg testet meg for mer enn bare klamydia om jeg var deg (gudene vet hvor mange ganger han kan ha gjort dette). Nr 2, om dette er greit og tilgivelig for deg eller ikke, er det bare du som kan svare på. Anonymkode: 9c94b...b9c Jepp, litt vanskelig å tro at det er første og eneste tilfelle... Men julebord er jo mange måneder siden, hvordan kan det ha seg at Ts først fikk plager nå? Anonymkode: 95dab...b59 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp, litt vanskelig å tro at det er første og eneste tilfelle... Men julebord er jo mange måneder siden, hvordan kan det ha seg at Ts først fikk plager nå? Anonymkode: 95dab...b59 Mange har klamydia uten symptomer. Vil si at ts hadde flaks som fikk symptomer. Hva slags person er du som er utro? Spesielt etter barn? Jeg har altså null respekt for slike. Ikke bare for at du er utro, men det sier noe om hele din karakter som menneske. Svak, ubetenksom, naiv, impulsiv, lite empatisk. Anonymkode: e9f76...465 11 2
AnnePåLande Skrevet 12. august 2022 #7 Skrevet 12. august 2022 Jeg hadde eksplodert! Han kom på at han hadde fingret en kollega og hatt sex.. For en taper. Kan ikke stole på denne gubben i det hele tatt. 14 7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Skrevet 12. august 2022 Fin historie i det minste... Anonymkode: fd145...dc0 3 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #9 Skrevet 12. august 2022 «Kom plutselig på» yeeeeeah right. Du får finne ut av hva du vil gjøre med det. Han vet godt han har være utro og han har visst det hele tiden, han har også unngått å fortelle deg og teste seg. Og i tillegg underdriver han at han har vært utro. Jeg tror ikke jeg hadde taklet utroskap, men skulle jeg gjort det skulle i det minste alle kortene på bordet. Jeg hadde krevd full ærlighet og kryping og hadde jeg ikke klart å stole på ham igjen, ville det blitt brudd, ja. I tillegg ville jeg ha foraktet ham for valget av dame og kjønnssykdommen. Vanskelig. Anonymkode: eaacc...d9d 13
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #10 Skrevet 12. august 2022 For en ekkel drittsekk! Aner ikke hva du burde gjøre, men tenk på hva som er best for deg og hva du selv kan leve med. Anonymkode: 74677...193 7
os Maxilla Skrevet 12. august 2022 #11 Skrevet 12. august 2022 Tror han virkelig at det tar seg bedre ut at han hadde "glemt" dette, enn å legge seg flat? Man kan jo lure på hva mer han kan "komme på" under de rette omstendighetene da. Snakk om å innrømme fullstendig mangel på dårlig samvittighet! Og hva da betryggende at han såvidt var inni henne, det var da åpenbart mer enn dypt nok til at han fikk med seg noe hjem. Hvis han selv mener han var så kort tur innom at det er betryggende så har han fått dette fra noen andre da eller? 10
Majer Skrevet 12. august 2022 #12 Skrevet 12. august 2022 En ting er å være utro. Det hadde jeg ikke brydd meg så mye om så lenge man finner en man vet er clean, men å risikere kjønnssykdommer er mye verre. Jeg mener helt seriøst at det bør sidestilles med drapsforsøk. Jeg har hatt mange kreftpasienter som har dødd som følge av hpv og man vet at kombinasjonen herpes type 1 og vannkopper tar lov i form av vaskulær demens. Ved å gjøre det med akkurat henne viser han at han har null respekt for sitt og ditt liv. 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #13 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fin historie i det minste... Anonymkode: fd145...dc0 Kan gå med klamydia i flere år før man merker det, hvis man merker det. Er derfor mange blir sterile, så ikke noe uvanlig å ikke merke det. Anonymkode: 64345...513 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #14 Skrevet 12. august 2022 Jeg har vært i en lignende situasjon, men fikk vite det etter en vond konsekvens. Vi ble uplanlagte gravide, og dessverre fant vi ut i uke 8 at den lå i egglederen. Jeg ble operert med kikkhull og mistet den egglederen som var full av arrvev og tett, og satt igjen med én som hadde litt arrvev. Senere anbefalte de meg å teste meg mot klamydia, for det kunne være en årsak til den type arrvev på egglederen. Jeg sa at jeg ikke trengte det, for vi hadde vært samboere i to år, og begge testet oss da vi ble sammen. Tidligere har jeg alltid testet meg ved partnerbytte, så det var for meg utenkelig at jeg skulle ha det. Jeg dro likevel til legen og testet meg, og jeg ble slått i bakken da testen kom tilbake som positiv. Samboer latet som om han ikke skjønte noe i starten, men måtte til slutt innrømme at han hadde vært utro 8 måneder tidligere. Jeg hadde altså gått med smitte uten symptomer i 8 måneder. I mitt tilfelle ble utroskapen bare en dråpe i havet når jeg sammenlignet med sviket av å ha smittet meg, og hva det hadde kostet meg. Det minste han kunne ha gjort var å bruke kondom, og han kunne hvert fall ha testet seg etter ubeskyttet sex med noen andre. I stedet for lot han som ingenting, og tok med alt dette hjem. Det er mulig jeg hadde tilgitt utroskap, men å ta med smitte hjem, og konsekvensene av det...Det taklet jeg ikke, og jeg gikk til slutt. Heldigvis har den siste egglederen gjort en god jobb, og jeg har to barn i dag😅 Tanken på at han potensielt hadde tatt fra meg muligheten til å få barn på egenhånd gjorde meg rasene helt frem til jeg fikk bekreftet at det gikk bra. Det er vanskelig å gi råd, du må bare kjenne på hva du føler. Min tanke rundt utroskap er at man etter en stund må legge det bak seg, og den utro parten må få slippe å bli "straffet" for alltid. Jeg kjente at jeg aldri kom til å slutte å straffe han, og da måtte jeg gå for begges del. Du må bare ta det som det kommer TS. Anonymkode: 8a233...1a8 7 22 2
ItchyBitchySpider Skrevet 12. august 2022 #15 Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Han har smittet meg med klamydia og er i skrivende stund hos legen og blir testet selv. Jeg hadde "vondt å tisse" symptomer i går, og leverte inn urinprøve siden jeg trodde det var blærekatarr. Legen sa han ønsket å teste urinen for klamydia, selv om jeg sa det ikke var nødvendig siden jeg var i fast forhold på 9 året! Da jeg kom hjem med resept på klamydia medisin, ble samboer lang i masken og skjønte ingenting stakkars. Etter en stresset stund kom han på at han hadde fingret kollegaen på julebord, og noen timer senere kom han på at han hadde pult henne bare såvidt det var, på toalettet på utestedet🤮 Heldigvis hadde han såvidt vært inni henne, så det var jo betryggende mente han. Han husker ikke om det gikk for han, og kondom hadde han heller ikke tenkt på. Kaster man alt overbord og stikker, eller hva gjør man i en sånn situasjon? Han har sovet i stuen i natt, og barnet har godtatt forklaringen om at pappa snorker derfor sover han der nå. Kollegaen er gift men flørter visst med nye menn hver gang hun er på vift, så det er ikke noe mellom de. Sex er det nok av i heimen, så det var nok spenningen med en puppedame med akrylnegler og andenebb som tok overhånd. Rart at jeg ikke får fikse på utseendet, men det er helt toppers at andre damer gjør det. Anonymkode: a4e7c...2a2 Jeg hadde dumpet ham asap. Han har ikke bare vært utro, han gadd ikke en gang å bruke prevensjon for å forhindre nettopp det som skjedde - at en uskyldig tredjepart ble smittet med en sykdom. Fytti helvete. 7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #16 Skrevet 12. august 2022 Majer skrev (20 minutter siden): En ting er å være utro. Det hadde jeg ikke brydd meg så mye om så lenge man finner en man vet er clean, men å risikere kjønnssykdommer er mye verre. Jeg mener helt seriøst at det bør sidestilles med drapsforsøk. Jeg har hatt mange kreftpasienter som har dødd som følge av hpv og man vet at kombinasjonen herpes type 1 og vannkopper tar lov i form av vaskulær demens. Ved å gjøre det med akkurat henne viser han at han har null respekt for sitt og ditt liv. De fleste smittes av HSV-1 og Herpes Zoster ( vannkopper) som barn. Skal du saksøke barn for drapsforsøk om de smitter et annet? https://www.helsebiblioteket.no/pasientinformasjon/infeksjon/forkjolelsessar Anonymkode: f5210...bbe 1
Vera Skrevet 12. august 2022 #17 Skrevet 12. august 2022 (endret) Jeg er veldig nysgjerrig på om kvinnen han var utro med har hatt symptomer - og gitt han beskjed om det i tilfelle? Om det er slik at hun har gitt han beskjed - og han har unnlatt å gi deg beskjed..da begynner det vel å ligne et lovbrudd? Er det ikke slik at man er forpliktet til å gi beskjed (såfremt man vet selvfølgelig)? Jeg hadde kanskje muligens tatt kontakt med løsvippe-dama og forhørt meg..siden jeg allerede var forbannet uansett. Endret 12. august 2022 av Vera 9 2
Juniper Skrevet 12. august 2022 #18 Skrevet 12. august 2022 Vera skrev (15 minutter siden): Jeg er veldig nysgjerrig på om kvinnen han var utro med har hatt symptomer - og gitt han beskjed om det i tilfelle? Om det er slik at hun har gitt han beskjed - og han har unnlatt å gi deg beskjed..da begynner det vel å ligne et lovbrudd? Er det ikke slik at man er forpliktet til å gi beskjed (såfremt man vet selvfølgelig)? Jeg hadde kanskje muligens tatt kontakt med løsvippe-dama og forhørt meg..siden jeg allerede var forbannet uansett. Jeg tenker at den stakkars mannen til løsvippedamen bør få beskjed. Man kan jo ikke akkurat stole på at disse utro folkene melder i fra. 15
Vera Skrevet 12. august 2022 #19 Skrevet 12. august 2022 Juniper skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at den stakkars mannen til løsvippedamen bør få beskjed. Man kan jo ikke akkurat stole på at disse utro folkene melder i fra. Ja der sier du noe..jeg glemte han i alt virvaret. Stakkars mann. Han burde definitivt få beskjed. Alt kavet et menneske kan lage 🥵🥵 7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #20 Skrevet 12. august 2022 Du jobber virkelig overtid om dagen.... Anonymkode: 13458...7d4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå