AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Del Skrevet 12. august 2022 Hei! Jeg har bare jobbet i denne jobben i litt over et halv år, jeg skal nå slutte fordi jeg flytter. Jeg har hatt et veldig nært forhold til min leder, vi har delt mye og hun har virkelig støttet meg. Jeg tenkte kanskje å kjøpe blomster eller noe til henne. Er der vanlig eller blir det rart? Anonymkode: dfcb6...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Del Skrevet 12. august 2022 Veldig rart etter bare et halvt år. Men du gjør selvsagt som du vil. Anonymkode: e9552...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleierinnen Skrevet 12. august 2022 #3 Del Skrevet 12. august 2022 Det vanlige er at leder kjøper gave til deg når du slutter. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Del Skrevet 12. august 2022 Det er ikke vanlig, spesielt ikke etter bare et halvt år. Men det er likevel ikke noe galt i det Anonymkode: 5b0e1...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Del Skrevet 12. august 2022 Det er ikke vanlig, nei, men det gjør jo ikke noe om du gjør det? Bare hyggelig å gi blomster. Anonymkode: 1d556...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Del Skrevet 12. august 2022 Ikke vanlig nei, det vanlige er det motsatte, at arbeidsgiver gir deg en gave. Iallfall om du har jobbet der lenge, ikke bare et halvt år. Når det er sagt, har man et godt forhold til noen, så er det ingenting i veien for å gi dem en gave Men da blir det mer noe man gjør på en personlig eller vennskapelig basis, ikke fordi det er kutyme ved oppsigelse. Anonymkode: 385b1...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. august 2022 #7 Del Skrevet 12. august 2022 (endret) Nei, motsatt er vanlig. Altså at du får gave fra arbeidsgiver. Men et halvt år var litt vel kort da.. Endret 12. august 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har bare jobbet i denne jobben i litt over et halv år, jeg skal nå slutte fordi jeg flytter. Jeg har hatt et veldig nært forhold til min leder, vi har delt mye og hun har virkelig støttet meg. Jeg tenkte kanskje å kjøpe blomster eller noe til henne. Er der vanlig eller blir det rart? Anonymkode: dfcb6...5a5 Det er ikke vanlig, men du gjør som du vil. Det finnes ingen norm eller regel for dette. Anonymkode: c0b23...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. august 2022 #9 Del Skrevet 12. august 2022 Gave er kanskje litt spesielt etter så kort tid. Jeg hadde gitt noen blomster 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #10 Del Skrevet 12. august 2022 Selv om vi bare har jobbet sammen i 7mnd har vi jobbet tett og nært med hverandre hele tiden. Det er kanskje ikke vanlig å gi blomster, men jeg gjør det likevel siden det er vår siste dag og jeg ikke får sett henne på veldig lang tid. Vi har kanskje hatt et nærere jobbforhold enn de fleste. Anonymkode: dfcb6...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #11 Del Skrevet 12. august 2022 Det er ikke nødvendigvis vanlig, iallfall ikke etter å ha jobbet så kort, men forstår det om dere har hatt et nært forhold 😊 Den ene arbeidsplassen jeg hadde før så var sjefen så utrolig snill på alle mulige måter og hun ble en god venn for meg å støtte seg på når jeg hadde det vanskelig, og vi begge gav hverandre gaver når jeg var ferdig der :) Har fremdeles kontakt i dag Anonymkode: 160c7...bbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå