iviking Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 Noen som så dagens episode, det var sesong 3's julespesial. En utrolig morsom episode, men helt siden jeg så epsioden er det noe som har plaget meg, hvor får jeg tak i slik genser som Hall har på seg? HJELP MEG!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 Hehe, Jeg ser Malcom hver dag!! Driiiitbra! Og jeg la GODT merke til genseren til Hall og jeg tenkte med meg selv ; Hvor pokker klarer de å skaffe sliker klær!!??? Så derfor var det så snedig at du spurte om det..For jeg har ikke noe svar..Enten er den spesiallaget for akkurat denne serien men dett e er jo snakk om USA..Der finner man alt! Så det er sikkert en eller annen crazy julebutikk der borte som selger dem... Let på nett og lykke til!!
iviking Skrevet 23. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2005 jeg er helt desperat for å finne den genseren, den er så kul, noen som har sett den
Gjest nr tre Skrevet 23. november 2005 #4 Skrevet 23. november 2005 Nei, men nå blir jeg så nyskjerrig, siden jeg så episoden igår, men ikke kommer ihug hvordan den så ut.
iviking Skrevet 23. november 2005 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2005 Det var 2 gensere. En var rød med rudolph på, og nesen var en rød lampe som blinkte. Den andre genseren var grønn, med et juletre på, lysene på juletreet blinkte.
iviking Skrevet 22. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2006 BUMP, hadde vært litt kult å skaffe dette til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå