Gå til innhold

Klarer ikke mer mas om sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er snart 51 og 53 år og har vært sammen  i 12,5 år, og han vil ha sex mange ganger om dagen uansett dagsformen på meg eller han.

For tiden (pga kreft hos en av oss) blir det som oftest én til to ganger daglig, og en sjelden gang ingen sex, men da klager han over at det har gått én dag uten sex .

Han ringer meg av og til hvis jeg er ute i parken og soler meg, og sier jeg må komme hjem og knulle eller forventer at jeg skal ligge inne med han og "kose" som han kaller det, fordi HAN vil ha sex.

Han vil ha sex når han er trøtt, er lei seg, er sulten, kjeder seg og når han er kåt selvfølgelig, og det er han ofte i løpet av dagen fordi han fokuserer for mye på sex.

Napper det i pikken kan man ikke forvente at man kan ha sex med en gang. 

Man må fokusere det bort eller spørre partner om hun kan tenke seg sex, ikke bare gå bort til partner og si:

"Nå skal du få en overhaling" eller "kom her ditt lille ludder, nå skal du til pers".

Jeg er glad i mat men hvis jeg tenker på mat i alle situasjoner der jeg ikke spiser eller er mett, vil jeg ha mat med en gang, og sånn er det med han også og kåtskap.

Jeg har også høy sexlyst men når forelskelsen gir seg og hverdagen kommer, begynner man å bli litt mer opptatt av hva som skjer utenfor soverommet, og orker ikke sex på kommando for det gir avsmak etter en stund.

Det første året var vi kaniner og rekorden var på 35 ganger én uke.

Jeg tror han er sexavhengig og forveksler det å ha sex med alle andre følelser.

Ønsker ingen kommentarer på at vi ikke er kompatible i sengen mtp sexlyst, for det er vi siden jeg også har høy sexlyst og har fått klager fra tidligere partnere om at de ikke holder tritt med meg, men etter 12 år går det en grense og man blir lei!

De to første årene hadde jeg veldig mye blærekatarr og ble henvist til Urologisk avd og de kunne ikke finne noen årsak.

Da Urologen spurte om sexlivet mitt og jeg sa at det er mye sex, ble han helt paff og sa at det var et under at jeg ikke hadde mer blærekatarr enn hva jeg hadde, og at jeg hadde "bryllupsreise urinveisinfeksjon".

Dvs at mange får det kun på bryllupsreise, fordi de har mer sex enn vanlig.

Et samliv er mer enn å telle antall knull i løpet av uken (slik som han gjør)

Måtte bare få det ut🙈

Anonymkode: ed0d9...741

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare si nei.

Det er bedre å bremse enn å krasje.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Isambard skrev (17 minutter siden):

Du må bare si nei.

Det er bedre å bremse enn å krasje.

Sier mer og mer nei og ofte blir han sur, men gir mer blaffen i det enn tidligere.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sier mer og mer nei og ofte blir han sur, men gir mer blaffen i det enn tidligere.

Ts

Fint. Virker som han regulerer følelser med sex. Høres veldig slitsomt ut.

Anonymkode: 4e5f8...024

• Liker 3
Skrevet

På tide å ta seg en god prat, virker det som. Fortelle hvordan dette er for deg.

Anonymkode: 90740...eab

Skrevet

Det er så innmari ekkel følelse når mannen blir sur fordi man ikke har lyst på sex akkurat når de har det. Og det gir meg mindre lyst i lengden iallfall! Når det blir en plikt så blir det omtrent like fristende som å brette klesvasken til slutt, det er noe som bare må gjøres. Du må snakke med ham. 

Anonymkode: 128c6...64f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts

Han får bare bli sur. Han må realitetsorienteres.

Det er få andre kvinner som ville strukket seg så langt for kjæresten som du gjør.

• Liker 3
Skrevet

Denne oppførselen er litt merkelig. Jeg skjønner ikke hvorfor han vil ha sex med deg så ofte. Det gir ingen mening.

Anonymkode: a6537...3a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er så innmari ekkel følelse når mannen blir sur fordi man ikke har lyst på sex akkurat når de har det. Og det gir meg mindre lyst i lengden iallfall! Når det blir en plikt så blir det omtrent like fristende som å brette klesvasken til slutt, det er noe som bare må gjøres. Du må snakke med ham. 

Anonymkode: 128c6...64f

Jeg føler det som å bli tvunget til å spise når man er stappmett, og så spiser man for å gjøre kokken glad.

Ts

Skrevet

Han høres sex avhengig ut. Da sier du nei og han må ta seg et runk alle de gangene du ikke har lyst. 

Han kan kvele din sexlyst med sånt mas. 

Anonymkode: 8f2cb...7f7

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Denne oppførselen er litt merkelig. Jeg skjønner ikke hvorfor han vil ha sex med deg så ofte. Det gir ingen mening.

Anonymkode: a6537...3a1

Han er kåt, og hvis han ikke er kåt akkurat idet han tar initiativet til sex, blir han kåt med en gang han tar på meg eller kysser meg.

Ts

Skrevet

Normalt ville vel en mann klart seg med litt onani, når ikke kvinnen ikke strekker til. Så jeg skjønner deg godt at du blir lei maset hans, jeg har nok villa gitt deg alenetid også.. for det har stor betydning på kvalitet når man først har sex når man er kåt. Da regner jeg med at du ser forskjelle av å være kåt og ønske sex, eller bli kåt bare for å ha sex?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han høres sex avhengig ut. Da sier du nei og han må ta seg et runk alle de gangene du ikke har lyst. 

Han kan kvele din sexlyst med sånt mas. 

Anonymkode: 8f2cb...7f7

Det er det han har gjort. Han sier ofte at jeg tidligere alltid hadde lyst på sex, men nå vil jeg aldri.

Med "aldri" mener han at jeg ikke aksepterer å bli vekket om natten/tidlig om morgenen for at han skal få ha seg når han er kåt.

Rekker nesten aldri å bli kåt lengre, for han gir meg sjelden sjanse til det.

Ts

Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 minutter siden):

Normalt ville vel en mann klart seg med litt onani, når ikke kvinnen ikke strekker til. Så jeg skjønner deg godt at du blir lei maset hans, jeg har nok villa gitt deg alenetid også.. for det har stor betydning på kvalitet når man først har sex når man er kåt. Da regner jeg med at du ser forskjelle av å være kåt og ønske sex, eller bli kåt bare for å ha sex?

Absolutt.

Ts

• Hjerte 1
Skrevet

Mas om sex er drepen på sexlysten min, så du skal virkelig ha for å gjennomføre 1-2 ganger om dagen😅

Har du prøvd å fortelle han at det gir avsmak når han presser på med masing? Jeg har forsøkt hjemme, uten hell, så har lite råd å komme med hvis det ikke funker. Min samboer blir kanskje ikke "sur", men han virker såret og skikkelig furt. Det er så fryktelig synd på han, og da blir jeg hvert fall ikke tent. Det hender jeg våkner om natten og har veldig lyst, men bortsett fra det har det blitt en pliktgreie i helgen, også må jeg stå i maset døgnet rundt resten av uka.

Jeg har mye smerter i forbindelse med mens og eggløsning, og da stråler smertene ned i skjeden og bena. Da er sex uaktuelt, og det var der det startet. Maset og skuffelsen når jeg har for mye smerter gjorde at lysten forsvant når jeg er smertefri også, og det er vondt for meg at den forsvant også. Jeg har jo lyst til å ha lyst, og jeg vet at jeg hadde hatt det hvis jeg møtte forståelse når jeg sa nei.

Jeg føler at den eneste måten å komme over det på, er at maset må gi seg, også må vi bare vente til jeg føler lyst selv. Om det tar en uke eller fire så må jeg bare føle at mine følelser blir respektert. Han holder kanskje en dag eller to, også er vi tilbake. Han mener at vi heller må presse gjennom hver dag i en måned, og til slutt vil jeg få lyst, men jeg vet at det bare vil gjøre det verre. Å lese hva du beskriver bekrefter egentlig bare det også.

Nå ble det mer klaging for meg, enn hjelp for deg. Beklager det, men håper det hvert fall hjelper å høre at du ikke er alene. Jeg må nok være tydeligere hjemme, og det burde kanskje du også?

Anonymkode: 20397...c45

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er det han har gjort. Han sier ofte at jeg tidligere alltid hadde lyst på sex, men nå vil jeg aldri.

Med "aldri" mener han at jeg ikke aksepterer å bli vekket om natten/tidlig om morgenen for at han skal få ha seg når han er kåt.

Rekker nesten aldri å bli kåt lengre, for han gir meg sjelden sjanse til det.

Ts

Men har dere snakket ordentlig sammen om dette? At dette har blitt et stort problem for deg?

Anonymkode: 90740...eab

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mas om sex er drepen på sexlysten min, så du skal virkelig ha for å gjennomføre 1-2 ganger om dagen😅

Har du prøvd å fortelle han at det gir avsmak når han presser på med masing? Jeg har forsøkt hjemme, uten hell, så har lite råd å komme med hvis det ikke funker. Min samboer blir kanskje ikke "sur", men han virker såret og skikkelig furt. Det er så fryktelig synd på han, og da blir jeg hvert fall ikke tent. Det hender jeg våkner om natten og har veldig lyst, men bortsett fra det har det blitt en pliktgreie i helgen, også må jeg stå i maset døgnet rundt resten av uka.

Jeg har mye smerter i forbindelse med mens og eggløsning, og da stråler smertene ned i skjeden og bena. Da er sex uaktuelt, og det var der det startet. Maset og skuffelsen når jeg har for mye smerter gjorde at lysten forsvant når jeg er smertefri også, og det er vondt for meg at den forsvant også. Jeg har jo lyst til å ha lyst, og jeg vet at jeg hadde hatt det hvis jeg møtte forståelse når jeg sa nei.

Jeg føler at den eneste måten å komme over det på, er at maset må gi seg, også må vi bare vente til jeg føler lyst selv. Om det tar en uke eller fire så må jeg bare føle at mine følelser blir respektert. Han holder kanskje en dag eller to, også er vi tilbake. Han mener at vi heller må presse gjennom hver dag i en måned, og til slutt vil jeg få lyst, men jeg vet at det bare vil gjøre det verre. Å lese hva du beskriver bekrefter egentlig bare det også.

Nå ble det mer klaging for meg, enn hjelp for deg. Beklager det, men håper det hvert fall hjelper å høre at du ikke er alene. Jeg må nok være tydeligere hjemme, og det burde kanskje du også?

Anonymkode: 20397...c45

Vi har det ganske likt bortsett fra at jeg har vondt i nakken pga skade, og sex gjør ofte nakken verre.

Sexlysten hans har også ført til utroskap i fylla en stund tilbake i tid, så når jeg sier nei nå tror jeg han er så full av dårlig samvittighet at han ikke viser eller kommenterer at han er sur.

Har bestilt time hos sexolog for meg og han, for å redde stumpene av min sexlyst.

Ts

Skrevet

Enig i de som sier det høres ut som han tar ut alle følelser i sex, at det liksom er det språket han har. 

Hva med å prøve å få ham med på samtaleterapi, sånn at han få reflektert litt hvordan han kan uttrykke seg på andre måter?

Veldig trist at ikke alle menn er så åpne for å gå i terapi.

Anonymkode: 4f5ac...ab6

Skrevet

TS, det er du som har han kontrollerende dødssyke mannen som vil flytte på bygda for å være selvforsynt med grønnsaker?

Hvis det stemmer, så er mitt beste råd at du må komme deg i terapi og jobbe igjennom hvordan du har det. Og forstå hvorfor du finner deg i ting du ikke burde funnet deg i. Klem. 

• Nyttig 1
Skrevet

Be han dra til H……!

Anonymkode: 5a6bd...6a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...