AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #41 Del Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 9.01): Wow. Det er som en annen verden. Har du alltid vært sånn? Anonymkode: 8a08b...927 Har alltid hatt høy sexlyst, men dette begynte for ca 3 år siden. Med en ny partner, som introduserte meg for bdsm. Og ja, det er som en annen verden 😁 Anonymkode: 63e27...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #42 Del Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 17.18): Dette. Min mann har slått fast at han tror kvinner har større ubehag enn menn når vi blir veldig uforløst kåte, for det er for oss kvinner som å ha krampe i underlivet, tilsvarende krampe i leggen, og hvor kåt han enn har vært har han aldri kjent på slikt ubehag i underlivet. Selv om han mye og ofte kåt. Dog er det nok noe ulikt hvor kåte folk blir. Anonymkode: 7ac2e...23c Jeg tror ikke det. Jeg vil tro det er som blue balls. Når jeg er så kåt må jeg onanere. Synes din manns tolkning er rar. Anonymkode: e8aa4...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #43 Del Skrevet 15. august 2022 Bamseklemmer skrev (På 14.8.2022 den 9.19): Dette er bonusen av å være tålmodig.. helst bør en kvinne være så kåt at hun blir vokulær frustrert og roterer med underlivet, før man er i nærheten av direkte stimuli. Da er hun på det aller hærligste, det merkes betydelig på sexen.. Så toppen av kåthetsskalaen er hun får orgasme av kåthet, uten direkte berøring av klitten.. altså handsfree orgasm❤💣💥💦 Dette var fint å høre. For jeg blir ofte så kåt av små-teasing…lett fingring..det er jo berøring men ikke nok til at jeg kommer. Og da blir jeg så desperat tilslutt og ber om å få lov til å komme. Har følt meg litt flau over dette, for han jeg ligger med er mye eldre og mer erfaren. Men det ser jo ut som han liker det også da. Anonymkode: 5caba...284 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #44 Del Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Dette var fint å høre. For jeg blir ofte så kåt av små-teasing…lett fingring..det er jo berøring men ikke nok til at jeg kommer. Og da blir jeg så desperat tilslutt og ber om å få lov til å komme. Har følt meg litt flau over dette, for han jeg ligger med er mye eldre og mer erfaren. Men det ser jo ut som han liker det også da. Anonymkode: 5caba...284 Der har du en av fordelene med en eldre og erfaren elsker. De vet hva de gjør 💃🏼 Anonymkode: 89249...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoppeMus Skrevet 15. august 2022 #45 Del Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Der har du en av fordelene med en eldre og erfaren elsker. De vet hva de gjør 💃🏼 Anonymkode: 89249...32a Dette kan jeg skrive under på! Eldre menn vet som regels veldig godt hva de gjør. Har aldri opplevd eldre menn som har slitt med å holde ereksjonen eller tilfredsstille. Noen erfaringer kommer med årene ser det ut til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #46 Del Skrevet 15. august 2022 I hvilken sammenheng blir du kåt? - de fleste sammenhenger. Når jeg bretter tøy, tar oppvasken you name it! Tenner av tanken så det hjelper virkelig ikke med mine fantasier. Truseinnlegg er min redning og ikke minst tørke ofte på toalettet. Er nok dessverre kåt større deler av døgnet. I perioder hvor jeg har hatt sex har jeg bare fått enda mer sexlyst av å ha sex så det er få som kan holde tritt. Hva velger du å gjøre? - avløse meg selv med en orgasme eller 6. Dessverre kan kun en mann i sin helhet som kan tilfredsstille meg fullt ut og «slukke» den verste sexlysten 😬 Er du singel eller bor sammen med en? Gift med en som ikke ønsker å ha et sexliv med meg. Alder? 39 Anonymkode: 3b490...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #47 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 9.01): Wow. Det er som en annen verden. Har du alltid vært sånn? Anonymkode: 8a08b...927 Jeg er også sånn. Men det må jo være en intens kjemi til stede da. Det er ikke alltid jeg forteller det til partner , men han merker det ved penetrering for å si det sånn da. Må tørke litt først 🤓 Anonymkode: 7c75d...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå