AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #21 Del Skrevet 12. august 2022 Ikke ligg rundt bare. Hold dere trofaste. Bruk dere selv. Anonymkode: 4cfa5...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #22 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): I hvilken sammenheng blir du kåt? Hva velger du å gjøre? Er du singel eller bor sammen med en? Alder? Anonymkode: 5e84c...97a En voksen kvinne blir så kåt som du som mann klarer å få henne. Tydeligvis ikke mulig for kvinner å bli kåt på egenhånd etter fylte 35 år. Start med å sette inn oppvasken, sett deretter på en klesvask, finn frem støvsugeren og vask samtidig. Skal du få henne skikkelig våt og kåt så lager du en treretters middag til henne i tillegg. Men husk at du må rydde av bordet for henne, og på nytt sette på oppvasken. Deretter er det ditt ansvar å skape en fin setting i senga, gi henne 4 timer massasje, ikke la en centimeter gå deg forbi, så må du gi henne 25 minutter med oralsex, samtidig som du stimulerer hennes erogene soner med hendene.. Da først kan du ta av deg klærne dine og spørre pent om å få føre penis inn i hennes vagina 😂 Anonymkode: 4f481...7f6 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #23 Del Skrevet 12. august 2022 I ulike sammenhenger 🤪 Hver mnd rundt eggløsning kjenner jeg spontan kåtskap. Er vel egentlig deiligst med sex da, for kroppen er så klar helt av seg selv. Ellers så varierer det veldig med både hvor, når og frekvens. Hvis jeg er forelsket eller har en elsker en periode så skrus det på automatisk ved tanken på han eller forventningene om neste møte. Det kan være ganske slitsomt i lengden 😅 Sånn som nå når jeg er singel går det lengre tid mellom hver gang, da må det gjerne være ifm dansing på byen, et spontant møte med en veldig attraktiv mann, eller at jeg blir oppslukt i en sex-scene på film, serie eller i en bok. Hvis det går lang tid mellom hver seksuelle aktivitet (enten alene eller med en partner) kan jeg også bli kåt av lett berøring mot underlivet (trange bukser med en søm som kommer borti, sitte med beina tett i kryss, vibrasjon fra bilsetet hvis jeg kjører på en humpete vei). Hvordan jeg løser det? Nå når jeg er singel så løser jeg det alene frem til jeg møter en jeg har lyst å løse kåtskapen sammen med 😅 Hvordan jeg opplever kåtskap? Det sitrer i kroppen, og pulserer hardt i underlivet og langs klitten, pusten blir dypere og sansene sterkere. Digg følelse! K, 35 Anonymkode: 56d90...12e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #24 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Som folk, vil jeg tro, så kpt at det verker i hele underlivet og det kjennes ut som krampe. Anonymkode: e8aa4...e61 Dette. Min mann har slått fast at han tror kvinner har større ubehag enn menn når vi blir veldig uforløst kåte, for det er for oss kvinner som å ha krampe i underlivet, tilsvarende krampe i leggen, og hvor kåt han enn har vært har han aldri kjent på slikt ubehag i underlivet. Selv om han mye og ofte kåt. Dog er det nok noe ulikt hvor kåte folk blir. Anonymkode: 7ac2e...23c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #25 Del Skrevet 12. august 2022 Kåt som en rev. 🦊 Anonymkode: a629c...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #26 Del Skrevet 12. august 2022 Så kåt at jeg har laget dyrelignende brustlyder når jeg ble tatt bakfra Anonymkode: d99c6...911 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #27 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så kåt at jeg har laget dyrelignende brustlyder når jeg ble tatt bakfra Anonymkode: d99c6...911 Glemte helt lyd, ja! 🤤 Vet at jeg kan stønne litt dypt ved nærkontakt med en tiltrekkende mann hvis jeg er skikkelig på. Og at jeg får lyst å spise opp hele fyren (både kliner og biter hvis jeg treffer rette fyren!). Anonymkode: 56d90...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #28 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja enig. Synes det er så rart med disse kvinnene som omtrent skryter av at de ikke er kåte og ikke tenker seksuelle tanker. Som om de er et overmenneske, som har lagt slike primale behov langt bak seg. 😛 Mens andre synes kanskje det er for skamfullt til at de klarer å forholde seg til det. Jeg hadde et veldig anstrengt forhold til min egen seksualitet før. Men nå kjenner jeg at jeg har lyst til å bare ... gå helt bananas. 😆 Men, det må være en mann jeg har følelser for. For min del vekkes lysten mest når jeg kjenner at mannen har lyst. Anonymkode: 54e1a...5a5 Lol nei. Det er ikke noe å skryte av, det er en stor sorg... Skulle ønske jeg var seksuell og sensuell av meg. Og at jeg kom lett og mange ganger. Trist liv å ha det som meg. Anonymkode: 8a08b...927 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 12. august 2022 #29 Del Skrevet 12. august 2022 HoppeMus skrev (5 timer siden): Skulle nesten du var min søster! Det er så godt å høre at det er flere av oss kvinner som kjenner at den seksuelle lysten tar over! Jeg synes det er viktig for kvinnekampen at vi tar dette opp. Det er jo mange av oss som blir lagt skam på av å ha høy libido og da får stempel på oss, noe som virkelig ikke er fortjent. Jeg vet ikke om det er kvinner eller menn som legger skam på dere. Vil bare si at jeg (mann), legger IKKE noe skam på dere værtfall, er stort sett bare artig det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoppeMus Skrevet 12. august 2022 #30 Del Skrevet 12. august 2022 Blue Balloon skrev (1 time siden): Jeg vet ikke om det er kvinner eller menn som legger skam på dere. Vil bare si at jeg (mann), legger IKKE noe skam på dere værtfall, er stort sett bare artig det. Det er godt å høre. Må si at skammen har nok kommet fra flere menn, men for meg så virker de litt til å ha litt "Mannegruppa Ottar" energi rundt seg. De mennene bryr jeg meg personlig fint lite om da de sikkert ikke får noe kvinnelig kontakt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #31 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg kan bli så kåt at jeg kommer av litt klining, eller av at han sier de riktige tingene, eller av å suge ham. Aller kåtest blir jeg når mannen ikke har berørt pupper og underliv, altså ikke initierer sex rett på sak. Den type kåthet kjenner jeg dypt i skjeden og i livmoren, det føles varmt, pulserer og knyter seg og bygger seg opp til DE beste orgasmene. Etterpå kan jeg enten fortsette å komme, eller være fornøyd og bare ligge og kose i armkroken og kjenne på enormt mye kjærlighet, - eller så trenger jeg en gråtepause fordi det var så intenst. K40 Anonymkode: 63e27...14a 1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #32 Del Skrevet 14. august 2022 Kan bli kjempekåt, slik rennende, dryppende. Da jeg var yngre trodde jeg det var noe galt med meg, for mamma hadde oppdratt meg til at kvinner har svak seksualitet, men så føltes alt overveldende og veldig sterkt. Jeg prøvde å være mindre kåt for jeg trodde det var noe galt med meg, og jeg trodde ikke menn ville ha så kåte damer. Nå er jeg i 40- åra og har kommet over dette. Jeg lar det stå til. Kåtheten er den samme, men skammen fra oppveksten borte. Anonymkode: afb07...65a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #33 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan bli kjempekåt, slik rennende, dryppende. Da jeg var yngre trodde jeg det var noe galt med meg, for mamma hadde oppdratt meg til at kvinner har svak seksualitet, men så føltes alt overveldende og veldig sterkt. Jeg prøvde å være mindre kåt for jeg trodde det var noe galt med meg, og jeg trodde ikke menn ville ha så kåte damer. Nå er jeg i 40- åra og har kommet over dette. Jeg lar det stå til. Kåtheten er den samme, men skammen fra oppveksten borte. Anonymkode: afb07...65a Får du uttrykt kåtheten med mye sex? Anonymkode: 5e84c...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #34 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Får du uttrykt kåtheten med mye sex? Anonymkode: 5e84c...97a Ikke nok. Fant en fyr på tinder jeg har ligget med 3 ganer. Jeg liker han, men vil mer enn han. Vurderer å finne en ny der.... Anonymkode: afb07...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 14. august 2022 #35 Del Skrevet 14. august 2022 HoppeMus skrev (På 12.8.2022 den 14.19): Skulle nesten du var min søster! Det er så godt å høre at det er flere av oss kvinner som kjenner at den seksuelle lysten tar over! Jeg synes det er viktig for kvinnekampen at vi tar dette opp. Det er jo mange av oss som blir lagt skam på av å ha høy libido og da får stempel på oss, noe som virkelig ikke er fortjent. Av meg får dere bare ros, for jeg liker kvinner som er åpne og ærlige.. Spesielt på et forum der vi har nytte, både som kvinne og mann av hverandres erfaringer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #36 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg kan bli så kåt at jeg kommer av litt klining, eller av at han sier de riktige tingene, eller av å suge ham. Aller kåtest blir jeg når mannen ikke har berørt pupper og underliv, altså ikke initierer sex rett på sak. Den type kåthet kjenner jeg dypt i skjeden og i livmoren, det føles varmt, pulserer og knyter seg og bygger seg opp til DE beste orgasmene. Etterpå kan jeg enten fortsette å komme, eller være fornøyd og bare ligge og kose i armkroken og kjenne på enormt mye kjærlighet, - eller så trenger jeg en gråtepause fordi det var så intenst. K40 Anonymkode: 63e27...14a Wow. Det er som en annen verden. Har du alltid vært sånn? Anonymkode: 8a08b...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 14. august 2022 #37 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg kan bli så kåt at jeg kommer av litt klining, eller av at han sier de riktige tingene, eller av å suge ham. Aller kåtest blir jeg når mannen ikke har berørt pupper og underliv, altså ikke initierer sex rett på sak. Den type kåthet kjenner jeg dypt i skjeden og i livmoren, det føles varmt, pulserer og knyter seg og bygger seg opp til DE beste orgasmene. Etterpå kan jeg enten fortsette å komme, eller være fornøyd og bare ligge og kose i armkroken og kjenne på enormt mye kjærlighet, - eller så trenger jeg en gråtepause fordi det var så intenst. K40 Anonymkode: 63e27...14a Dette er bonusen av å være tålmodig.. helst bør en kvinne være så kåt at hun blir vokulær frustrert og roterer med underlivet, før man er i nærheten av direkte stimuli. Da er hun på det aller hærligste, det merkes betydelig på sexen.. Så toppen av kåthetsskalaen er hun får orgasme av kåthet, uten direkte berøring av klitten.. altså handsfree orgasm❤💣💥💦 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 14. august 2022 #38 Del Skrevet 14. august 2022 Helt enig med bamseklemmer over her! Ellers så synes jeg nå de andre kvinnene i tråden har beskrevet det bra slik det også er for meg😊 Jeg er ofte kåt egentlig men kan liksom ikke slippe det ut helt når jeg ikke har barnefri. Jeg begynte faktisk på pstav i sin tid for å bli mindre kåt! I mellomtiden har jeg blitt mer voksen og nå er jeg så kåt som jeg bare ønsket selv og driter i den der skammen. Siste jeg datet likte ikke at jeg ga meg selv orgasme..gubbe på 40 så mye konservativt finnes der ute fortsatt! Heldigvis en kortvarig relasjon og selvsagt dump 💪trist at det finnes sånne som fortsatt vil trykke den kvinnelige seksualitet ned! Har mest sex med meg selv da for vanskelig å finne en skikkelig bra partner synes jeg. Nå ser jeg på orgasmer som selvomsorg og nyter det❤kommet en lang vei synes jeg 😊 Hurra for kåthet og fri vilje! K35 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 14. august 2022 #39 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg kan bli meget kåt og våt, og det kan vedvare i timesvis etter å ha hatt god sex. Noen ganger er det som om man ikke kommer seg fort nok ut av traktoren (gammel traktor som vibrerer litt meget innimellom) etter å ha brøytet om morgenen 😄 Er nok litt rar der. Det går i perioder, den kåtheten som med alt annet vil jeg si. Ikke alltid det er like enkelt å være kåt og foreldre samtidig, men vi løser det ganske bra ved å si at vi må jobbe i garasjen med noe. Barna har null interesse av å gå dit, heldigvis, og dessuten er det jo litt "spennende" at vi må gjøre oss fort ferdige for å ikke bli fersket og for å ikke gi barna traumer, noe som også gjør meg litt ekstra kåt innimellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. august 2022 #40 Del Skrevet 15. august 2022 -Missi- skrev (12 timer siden): Har mest sex med meg selv da for vanskelig å finne en skikkelig bra partner synes jeg. Nå ser jeg på orgasmer som selvomsorg og nyter det❤kommet en lang vei synes jeg 😊 Hurra for kåthet og fri vilje! K35 Det er så godt å se at du bruker onani som trøst til deg selv, for det gjør at du elsker deg selv bedre. Og skal man elske noen, må vi alle elske oss selv først. Og i onani styrer man showet selv, og blir sjelden skuffet😅 Vi onanerer vel nok først og fremst fordi det er deilig, men den skjulte bonusen gjør oss mere lykkelig. Orgasme skaper lykke av hormoner som frigjøres, så sånn sett er orgasmer ditt eget medisinskap. Så hvis gleden avtar, er det jo bare å onanere igjen.. helt gratis, et helt utømmelig medisinskap❤ I vente på en god mann er jo onani veldig viktig, så se på det som vedlikehold av orgasmer.. og at du er smilende blid.. helt utømmelig lykkelig blir du🎶👌 Enkelte menn har liten forståelse av kvinners seksualitet, det sier seg selv når de knuser en kvinnes hjerte og glede.. Kan det komme av at menn generelt har lite empati for kvinnen? Hvordan er det da mulig å elske henne? Jeg mener og tror at det er klink umulig å elske noen, uten å ha et snev av empati eller omsorg🤔 Fyll gjerne kleskapet fullt av leketøy, onanere så mye du vil.. du klarer aldri å bli lykkelig nok, da du blir du nok sikkert bekymringsfri også❤🎶 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå