AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Del Skrevet 12. august 2022 I hvilken sammenheng blir du kåt? Hva velger du å gjøre? Er du singel eller bor sammen med en? Alder? Anonymkode: 5e84c...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Del Skrevet 12. august 2022 Hvor langt er et tau?🤔 Anonymkode: 37819...619 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 12. august 2022 #3 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor langt er et tau?🤔 Anonymkode: 37819...619 dobbelt så langt som til midten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Del Skrevet 12. august 2022 Som folk, vil jeg tro, så kpt at det verker i hele underlivet og det kjennes ut som krampe. Anonymkode: e8aa4...e61 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Som folk, vil jeg tro, så kpt at det verker i hele underlivet og det kjennes ut som krampe. Anonymkode: e8aa4...e61 Jeg velger meg deg! Anonymkode: 9494c...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #6 Del Skrevet 12. august 2022 På en skala fra 0 til 100? 100 Anonymkode: 77955...971 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. august 2022 #7 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor langt er et tau?🤔 Anonymkode: 37819...619 Fra midten og ut i begge ender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Del Skrevet 12. august 2022 Ikke så veldig Skulle ønske jeg ble det. Anonymkode: 8a08b...927 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #9 Del Skrevet 12. august 2022 Så mye at jeg gjør ting jeg ikke burde ha gjort, vettet går bare rett ut. Anonymkode: f838d...959 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 12. august 2022 #10 Del Skrevet 12. august 2022 Kåt Jeg blir kåt i forskjellige situasjoner, hvor noe tenner meg. Kommer an på situasjonen. Ikke singel. 41. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #11 Del Skrevet 12. august 2022 Rundt eggløsning kan jeg fint ha sex med menn som ikke er aktuelle som noe annet enn kun sexen...LETT! Glad jeg har tinder til dette 😊 rekorden er 3 kvelder på rad med samme....Hehe. Anonymkode: a06d3...493 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bubo Skrevet 12. august 2022 #12 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rundt eggløsning kan jeg fint ha sex med menn som ikke er aktuelle som noe annet enn kun sexen...LETT! Glad jeg har tinder til dette 😊 rekorden er 3 kvelder på rad med samme....Hehe. Anonymkode: a06d3...493 Hvordan måler man kåthet? Mens vi venter på en standardisert metode er muligens antall kvelder på rad den mest objektive metoden? 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #13 Del Skrevet 12. august 2022 Bubo skrev (2 timer siden): Hvordan måler man kåthet? Mens vi venter på en standardisert metode er muligens antall kvelder på rad den mest objektive metoden? 😏 Jeg har et lys på hodet, som lyser grønt når jeg er kåt. Ellers lyser det rødt 🚨 Anonymkode: a06d3...493 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 12. august 2022 #14 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor langt er et tau?🤔 Anonymkode: 37819...619 Som herfra og til samvirkelaget 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #15 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I hvilken sammenheng blir du kåt? Hva velger du å gjøre? Er du singel eller bor sammen med en? Alder? Anonymkode: 5e84c...97a Blir ikke kåt i noen bestemt sammenheng utover når partner går inn for å gjøre meg kåt🤷🏼♀️. Utover det så er det helt tilfeldig når jeg blir kåt. Er jo ikke sånn at jeg må få utløp for det hver gang liksom. Går jo kjapt over. varierer hva jeg velger. Om tid og sted passer seg, så spør jeg om vi skal ha sex. Dette er gjerne da i forbindelse med når jeg skal legge meg. Orker ikke lenger typ spontan sex over alt. Enklest i senga hjemme. Er jeg alene og har lagt meg, så hender det en gang i blant at jeg ordner det kjapt med womanizer eller en rabbit. Er ikke singel. Åpent forhold med både samboer og «bonuskjæreste» eller en FF. Anonymkode: 89249...32a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoppeMus Skrevet 12. august 2022 #16 Del Skrevet 12. august 2022 For et par år siden var jeg i et forhold med en mann som ga meg lite sex. Etter å ha avsluttet det forholdet innledet jeg et nytt med en som ga meg mettet mitt seksuelle behov i starten. Vi hadde sex 3 til 4 ganger om dagen, det lot seg gjøre da han hadde hjemmekontor. Etter åpningen av samfunnet så begynte han å jobbe på kontoret og er mer sliten når han kommer hjem. Så mitt behov blir ikke tilfredstilt ved at han kun klarer 1 gang om dagen. Det gjør at jeg er opphisset store deler av dagen, har og opplevd å gå på kjøpesenteret og kjent at undertøyet mitt har vært så fuktig av opphisselse at jeg har måttet kjøpe nytt. Jeg er 42 år gammel og har alltids kjent på dette behovet etter at jeg ble seksuelt aktiv. Nå skal det sies at jeg har utforsket en god del innenfor den seksuelle verden. 🙂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #17 Del Skrevet 12. august 2022 K35. Blir sjeldent kåt som singel. Kan fint gå månedsvis uten at jeg tenker på sex. Men når jeg møter en mann, og følelser og gnister er inne i bildet, da kan jeg bli helt ufattelig kåt. Underlivet kan kjennes ut som en stor, svulmende, pulserende svamp. 😝 og jeg må begynne å bruke tamponger fordi jeg er så våt at det ville rent nedover lårene mine om vi var i samme rom. Det er faktisk flaut og et problem for meg. Når jeg er så kåt så er det ubehagelig å ha sex. Klarer ikke få orgasme. Jeg er rett og slett for oppsvulmet eller hva jeg kan kalle det. Så det er en forferdelig opplevelse egentlig. å ha så mye lyst men ikke bli tilfredstilt. 😛 Anonymkode: 54e1a...5a5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoppeMus Skrevet 12. august 2022 #18 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): K35. Blir sjeldent kåt som singel. Kan fint gå månedsvis uten at jeg tenker på sex. Men når jeg møter en mann, og følelser og gnister er inne i bildet, da kan jeg bli helt ufattelig kåt. Underlivet kan kjennes ut som en stor, svulmende, pulserende svamp. 😝 og jeg må begynne å bruke tamponger fordi jeg er så våt at det ville rent nedover lårene mine om vi var i samme rom. Det er faktisk flaut og et problem for meg. Når jeg er så kåt så er det ubehagelig å ha sex. Klarer ikke få orgasme. Jeg er rett og slett for oppsvulmet eller hva jeg kan kalle det. Så det er en forferdelig opplevelse egentlig. å ha så mye lyst men ikke bli tilfredstilt. 😛 Anonymkode: 54e1a...5a5 Skulle nesten du var min søster! Det er så godt å høre at det er flere av oss kvinner som kjenner at den seksuelle lysten tar over! Jeg synes det er viktig for kvinnekampen at vi tar dette opp. Det er jo mange av oss som blir lagt skam på av å ha høy libido og da får stempel på oss, noe som virkelig ikke er fortjent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #19 Del Skrevet 12. august 2022 HoppeMus skrev (1 time siden): Skulle nesten du var min søster! Det er så godt å høre at det er flere av oss kvinner som kjenner at den seksuelle lysten tar over! Jeg synes det er viktig for kvinnekampen at vi tar dette opp. Det er jo mange av oss som blir lagt skam på av å ha høy libido og da får stempel på oss, noe som virkelig ikke er fortjent. Ja enig. Synes det er så rart med disse kvinnene som omtrent skryter av at de ikke er kåte og ikke tenker seksuelle tanker. Som om de er et overmenneske, som har lagt slike primale behov langt bak seg. 😛 Mens andre synes kanskje det er for skamfullt til at de klarer å forholde seg til det. Jeg hadde et veldig anstrengt forhold til min egen seksualitet før. Men nå kjenner jeg at jeg har lyst til å bare ... gå helt bananas. 😆 Men, det må være en mann jeg har følelser for. For min del vekkes lysten mest når jeg kjenner at mannen har lyst. Anonymkode: 54e1a...5a5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 12. august 2022 #20 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja enig. Synes det er så rart med disse kvinnene som omtrent skryter av at de ikke er kåte og ikke tenker seksuelle tanker. Som om de er et overmenneske, som har lagt slike primale behov langt bak seg. 😛 Mens andre synes kanskje det er for skamfullt til at de klarer å forholde seg til det. Jeg hadde et veldig anstrengt forhold til min egen seksualitet før. Men nå kjenner jeg at jeg har lyst til å bare ... gå helt bananas. 😆 Men, det må være en mann jeg har følelser for. For min del vekkes lysten mest når jeg kjenner at mannen har lyst. Anonymkode: 54e1a...5a5 Jeg er med på å starte klubb😂😂 Helt idiotisk egentlig å bli så kåt av ingenting at trusa blir våt😂 Glad jeg har en samboer som klarer å tilfredsstille meg egentlig.🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå