AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Hei. Jeg har tatt i litt for hatt på jobb og jeg skal gjøre de samme oppgavene i dag. I morgen skal jeg kjøre i 5 timer for å møte et nytt familiemedlem. Jeg har et punkt på ryggen som gjør noe så innihælvete så vont. Det er på venstre side nederst på ribbeina. Klarer ikke trekke pusten helt ned. Det gjør vont når jeg bøyer meg, når jeg reiser meg og når jeg snur meg. Slet skikkelig med å sove i natt. Dette går seg jo til, men siden møtet i morgen er såpass viktig for meg så lurer jeg på om det finnes en hurtig løsning? Kanskje noen strekkøvelser eller noe slikt. Hadde på cool gel (blå tube, blå gel) i natt. Kan ikke si det hjalp så mye. Anonymkode: 55749...827
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #2 Skrevet 12. august 2022 Skal stå litt for hardt. Ikke for hatt. Hater ikke jobben eller noen på den. Har flyttet omkring 4-500 sekker mellom 3-8 kg et par ganger. Anonymkode: 55749...827
vinterskog Skrevet 12. august 2022 #3 Skrevet 12. august 2022 Kommer litt an på hvilken muskler, men finns masse bra på youtube! (1002) pain lower ribs right side back - YouTube Svenske naprapat-jonas på instagram har også mange bra øvelser. Jonas Parandian (@naprapatjonas) • Foton och videoklipp på Instagram Jonas Parandian (@naprapatjonas) • Foton och videoklipp på Instagram Kanskje denne? Jonas Parandian (@naprapatjonas) • Foton och videoklipp på Instagram
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Du må få time hos en kiropraktor eller massør/fysio. Hadde det slik en gang, og ved heftig massasje av det punktet, løsnet det. Vondt men effektiv. Eller få noen til å finne punktet og gnu der, hardere etterhvert som det løsner Anonymkode: 977d5...82f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 Ribbensbrudd/brist? Det gjør gjerne vondt ved dype pust. Blir dessverre verre og verre i 14 dager, og så avtar smerten. I så fall er det ikke noe mer å gjøre med enn å vente på at det går over. Og helst ikke bære tunge sekker osv i mellomtiden. Anonymkode: 7acb5...e3f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 Fikk samboeren til å kna på ryggen, men det hjalp bare litt der og da. Jeg har legetime på onsdag, er det ikke bra til da så får jeg forte meg gjennom det jeg egentlig skulle og så nevne det når han spør om det var noe mer (slik han alltid gjør på slutten) Anonymkode: 55749...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå