AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #1 Skrevet 12. august 2022 Vi hadde en krangel og jeg ville gå vekk fra han. Han dro meg tilbake hver gang jeg begynte og skulle gå vekk. Han holdt meg ikke så hardt i armen at det gjorde vondt. Etter dette så holdt han meg tett inntil seg mens han snakket inni øret mitt. Dette var ute. Så jeg prøvde ikke og komme meg løs. Ville ikke lage noe oppmerksomhet rundt oss. Han har med et par anledninger kommet tett opp i ansiktet mitt når han har blitt sint. Dette begynte nylig. Han sier selv han aldri ville rørt meg men det har han på en måte allerede gjort. Selv om han ikke har gjort meg vondt. Har ikke tatt hardt i meg. Jeg er usikker på om dette er vold eller ikke. Anonymkode: 87837...a05
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #4 Skrevet 12. august 2022 Opplevde det samme med en for flere år tilbake. Han drev også med gaslighting og kunne bli veldig sint. Helt oppi ansiktet osv. Maktbruk. Du må gå fra han, det vil bare eskalere. Anonymkode: 591af...d5a 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #5 Skrevet 12. august 2022 Noooope, dårlig start. Det høres enormt ubehagelig ut "bare" dette. Anonymkode: 63d93...91d 1
AllahBallah Skrevet 12. august 2022 #7 Skrevet 12. august 2022 (endret) Vel det blir i hvertfall ikke noe bedre. Bare verre med tiden, jo mer vant han blir til å konfrontere deg fysisk. Endret 12. august 2022 av AllahBallah 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Skrevet 12. august 2022 Det er vold. Han hindrer deg i å gjøre der du vil. Dette er bare begynnelsen, det går så gradvis at du ikke merker at grensene dine forsvinner. Anonymkode: 835c4...988 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå