Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag er jeg i uke 35. Har vært 50% sykemeldt siste ukene (jobber egentlig 100%). Har vært sykemeldt litt forebyggende grunnet begynnende smerter/problemer med bekken. Jobber i bofellesskap. 

Nå merker jeg at jeg er sliten. Har hovne bein. Føler det "prikker" i hele kroppen fordi jeg er sliten/har vann i kroppen? Sover også ganske dårlig. Det er slitsomme dager da brukerne krever sitt. Det er mye stell, sitte på huk, tyngre brukere. Kan være travelt, så det er ikke alltid mulighet for tilrettelagt pause/heve beina opp. 

Er det innafor å høre med legen om 100% sykemelding? Føler meg litt dum. For det er jo ikke lenge igjen, men er utslitt etter jobb. 

Anonymkode: 99884...808

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange sykemelder seg jo omtrent før de får positiv test 😂 (litt på spissen) 

Hadde glatt bedt om sykemelding. Må jo være kjempe tungt for deg med bøying, løfting og sånn. 

Skrevet

Er du syk, så er du syk… du får kjenne på det

Anonymkode: 78bf8...a64

Skrevet
Maestro skrev (Akkurat nå):

Mange sykemelder seg jo omtrent før de får positiv test 😂 (litt på spissen) 

Hadde glatt bedt om sykemelding. Må jo være kjempe tungt for deg med bøying, løfting og sånn. 

Det er det å be om sykemelding da. Kvier meg for slikt. Og syns ikke det virker som legen min tar så lett på sykemeldinger. 

Skrevet

Du skal ikke kvie deg for noe du ikke kan styre

Anonymkode: 78bf8...a64

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er det å be om sykemelding da. Kvier meg for slikt. Og syns ikke det virker som legen min tar så lett på sykemeldinger. 

Det er snakk om snaue uker før du likevel går i permisjon? Og når du kjenner at det er tungt og jobbe, og er veldig sliten etter halv vakt (?). 

Hadde spurt, verste som kan skje er at legen sier nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...