Gå til innhold

Kan jeg bruke canesten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe man skal være forsiktig med? Har en pakke liggende. Så kunne jeg sleppet å gå til legen. Har gjennomsiktigslim som har vart lenge. Og hvitt på klitten. Hvem skal ikke bruke det? Har helseangst så tørr ikke lese vedlegget 

Anonymkode: c4a4d...a12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må lese pakningsvedlegget.

Helst gå til legen/gyn.

Anonymkode: e6c29...610

Skrevet

Førstegangsinfeksjon skal alltid diagnostiseres av lege før oppstart. Symptomer hos barn 12-15 år og kvinner etter overgangsalder skal vurderes av lege for å utelukke andre årsaker. Lege skal kontaktes ved feber (≥38°C), smerter i nedre del av buken, ryggsmerter, illeluktende utflod, kvalme, vaginalblødning og/eller verkende skuldre. Vaginalt samleie bør unngås under bruk, da infeksjonen kan overføres til partneren. Krem kan redusere effekt og sikkerhet av lateksprodukter som kondom og pessar. Redusert effekt er midlertidig og opptrer bare under behandling. Er du gravid eller ammer bør lege kontaktes før bruk.

Klipt og limt fra pakningsvedlegget, mulig det hjelper deg! Jeg har selv brukt canesten en periode jeg slet med underlivet, uten å kontakte lege - det er jo et reseptfritt legemiddel så å gå til legen skal ikke være nødvendig (bortsett fra første gang, som det står). 

Anonymkode: b8815...dec

Skrevet

Det er ikke "farlig" å bruke canesten selv om du ikke har sopp, men hvis symptomene dine er gjennomsiktig slim over en periode tviler jeg på at du har en soppinfeksjon. Symptomer på soppinfeksjon kan være kløe, svie og tykk hvit uflod

Anonymkode: 8b3c9...ee5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...